Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ben ook benieuwd, maar mijn idee van een 1 serie goed uitrusten is nogaltijd mijn smaak
ipv meer te betalen voor bmw onderdelen, zou ik eerder kiezen voor einbach ophanging, brembo remmen, bbs velgen, recaro zetels, etc
Ja, maar geraakt er maar eens mee door de keuring ...
Ik ben ook jouw mening toegedaan hoor, maar dat neemt niet weg dat BMW hier een goeie zet doet met zelf zo een lijn uit te brengen !
Garantie blijft behouden, geen problemen met kleuring en dealer ...
En herverkoopwaarde van de wagen stijgt meer dat met aftermarket parts
toch wel, het tuningrapport was de enige manier om mijn Eisenmann te laten passeren... als ik (allez, BMWE46 is er toen mee geweest) moeilijk had zitten doen dan was ie wss afgekeurd voor de uitlaat
Carbon diffusor is dus gewoon dezelfde gebleven. I don't like it. Carbon interieurpaneeltjes : WTF aaaaaaargh zoooo knap. Ik zou eigenlijk stante pede willen wisselen, maar ... 'k vind m'n donker hout ook knap. En de prijs van die dingen zal wederom veel te duur zijn. Pook vind ik niet mooi. En de zetels van de tii-concept, was te verwachten (idem voorspoiler en zijschorten).
Vandaag op 't salon in zo'n blauwe 1-serie gezeten van BMW Performance. Die heeft een totaal andere voorbumper als het M-pakket, best wel knap eigenlijk.
Neen, toch niet. De BMW Performance voorbumper en zijschorten zijn nothing like de voorbumper en zijschorten van het M aerodynamisch pakket voor de E82/E83, maar wel zoals die op de tii concept.
Vandaag op 't salon in zo'n blauwe 1-serie gezeten van BMW Performance. Die heeft een totaal andere voorbumper als het M-pakket, best wel knap eigenlijk.
Mooiste 1 die ik ooit gezien heb. En elk jaar staat er zo'n exemplaar, vorig jaar die rode, maar deze is nog vetter.
Prachtig bumperpakket!
Stond de kleur en prijs erbij?
Stond niks bij of op de wagen maar eigenlijk was ik verblind door deze schoonheid.. maar zal da wel ne keer vragen in de garage,wil da nl. ook weten ;-)
Neen, toch niet. De BMW Performance voorbumper en zijschorten zijn nothing like de voorbumper en zijschorten van het M aerodynamisch pakket voor de E82/E83, maar wel zoals die op de tii concept.
En waarom die rollende ogen?
ok, die bumper is super-geil na dat ik de foto's heb gezien
maar uiteindelijk is't allemaal geldklopperij, daarom die rollende ogen
eerst zetten ze de "oude" grill in het m-pakket, en gaan ze daarna de "nieuwe" grill in een "über-m-pakket" steken, zodat een gewoon m-pakket weer niet goed genoeg is en als je een ietwat mooie auto wil veel moet bijbetalen.
Comment