Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En eigenlijk werkt 't best goed. De motor valt zeer onopvallend uit (als de radio aan staat, zelfs op gewoon volume, hoor je er dus niks van), en van zodra je weer de koppeling indrukt om 'm in eerste te zetten gaat 'ie onmiddellijk starten, snel genoeg om meteen nadat je 'm in eerste zette, al weer te mogen ontkoppelen.

Enkel ... 't systeem kan niet weten hoe lang je ergens voor 't rood zal staan, dus 't is wel ee beetje lullig dat het ook werkt voor 1 of 2 seconden (toekomen, stoppen, en meteen weer doorrijden).

Comment

• Toen ik een 118d was gaan testen, zei de verkoper ook dat het systeem mss niet zou werken omdat het koud was (en het had ook gevroren toen). Maar het systeem heeft toch gewerkt

Comment

• Daarnet nog eens de 118d getest. En nu inderdaad lang genoeg mee blijven rondrijden totdat de motor warm genoeg had. Je merkt het niet op dat de motor ondertussen uitgevallen is. En je bent ook zo weer weg. (zoals gTa al zei eigenlijk)

De vorige keer aan een bergop gestopt en dan volle bak vertrokken, geen enkel moment had de tractiecontrole moeten ingrijpen.
        Vandaag had heel lichtjes geregend, en op diezelfde bergop had de tractiecontrole wel moeten ingrijpen, niet dat het erg was, maar je voelde de auto gewoon even doorslippen.

Echt een fantastiche auto.

BTW: Hoe laat je op de BC de motortemperatuur zien? De buitentemperatuur was wel mogelijk. En op het dashboard was zelf ook niets te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
          BTW: Hoe laat je op de BC de motortemperatuur zien? De buitentemperatuur was wel mogelijk. En op het dashboard was zelf ook niets te zien.
          Tenzij via 1 of ander geheim menu is dat niet te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            En eigenlijk werkt 't best goed. De motor valt zeer onopvallend uit (als de radio aan staat, zelfs op gewoon volume, hoor je er dus niks van), en van zodra je weer de koppeling indrukt om 'm in eerste te zetten gaat 'ie onmiddellijk starten, snel genoeg om meteen nadat je 'm in eerste zette, al weer te mogen ontkoppelen.

Enkel ... 't systeem kan niet weten hoe lang je ergens voor 't rood zal staan, dus 't is wel ee beetje lullig dat het ook werkt voor 1 of 2 seconden (toekomen, stoppen, en meteen weer doorrijden).
            Gelukkig is het toch ook uit te schakelen bij de handgeschakelde versies. Dat beetje besparing betaalt men later dan terug aan nieuwe starter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
              Ik moet al meer dan 10 jaar terugdenken om een diesel te herinneren die moeilijk start 's morgens ... en de wagen staat bijna altijd buiten.

Zeg, iets anders : weet iemand wanneer de 1 reeks zijn opvolger zal krijgen ?
              Zeg laat uit, de facelift samen met de sportshatsch zijn nog maar 8 maanden uit!

Normaal zal een nieuwe 1 Serie eind 2011 voorgesteld worden. Levering vanaf 2012 dan.

Comment

• Van wanneer is de allereerste 1?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Van wanneer is de allereerste 1?
                  Stond in september 2004 voor het eerst bij de dealer!

Comment

• Beetje off/on topic maar ik heb hier een nieuwe velg Styling 217 / 7,5 x 18" iemand interesse om deze te ruilen tegen een styling 141. Ik vraag het maar zou omdat ik niet weet of ik hem hier te koop mag aanbieden . Ik heb deze gekregen van een kennis van mij uit Duitsland als reserve voor mijn 1 serie maar ik heb zelf een styling 141 / 17" velg erop staan dus kan ik er niet veel mee aanvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MoneyFor Bekijk Berichten
                      Beetje off/on topic maar ik heb hier een nieuwe velg Styling 217 / 7,5 x 18" iemand interesse om deze te ruilen tegen een styling 141. Ik vraag het maar zou omdat ik niet weet of ik hem hier te koop mag aanbieden . Ik heb deze gekregen van een kennis van mij uit Duitsland als reserve voor mijn 1 serie maar ik heb zelf een styling 141 / 17" velg erop staan dus kan ik er niet veel mee aanvangen.
                      Je kan die hier perfect verkopen onder het gepaste forum deel.

Ook graag 2 topic openen over die zalige wagens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Je kan die hier perfect verkopen onder het gepaste forum deel.
                        Thanks, dit heb ik inmiddels gedaan met fotoke en al

Comment

• de 3l 6 in lijn werd niet voorzien van piezo-injectoren!?!? ("efficient dynamics")

Comment

• Tomski, of ander gespuis dat vandaag naar 't autosalon gaat...

PICS of the 1-series PERFORMANCE wanted !!!
                            • voorbumper (uit verschillende hoeken)
                            • zijschorten
                            • niertjes
                            • velgen (ook eentje van dead-on, naafhoogte)
                            • dakrandspoiler carbon
                            • diffusor carbon
                            • zetels (ook van achteraan bekeken)
                            • stuur
                            • pook
                            • pedalen
                            • voetsteun chauffeur
                            • interieurlijsten (dashboard + rond de pook + in de deuren)
                            • remmen (voor- en achteraanà)
                            • uitlaat
                            • intake
                            en zo

Thanks.

Comment

Tomski, of ander gespuis dat vandaag naar 't autosalon gaat...

• zijschorten
                              • niertjes
                              • dakrandspoiler carbon
                              • diffusor carbon
                              • stuur
                              • pook
                              • pedalen
                              • voetsteun chauffeur
                              • uitlaat
                              • intake
                              en zo

Thanks.
                              Probleem met performance zetels is dat achteraan NOG minder plaats hebt

En ze zijn vast gemonteerd, enkel vooruit en achteruit te bewegen.
                              Ik hoop dat er een klap versie bestaat voor sporthatch en coupé ...
                              Last edited by ; 16/01/2008, 10:50.

Comment

• Mjah, kuipjes zijn kuipjes, hè. Langstreckencomfort = miniem.

Ze zijn inderdaad leverbaar voor de '1 hatchbacks, de '1 coupé, en voor de '3 limousine, touring en coupé. Het moet dus bijna wel dat ze ook bestaan met 'n klapmechanisme.

Comment

• ben ook benieuwd, maar mijn idee van een 1 serie goed uitrusten is nogaltijd mijn smaak

ipv meer te betalen voor bmw onderdelen, zou ik eerder kiezen voor einbach ophanging, brembo remmen, bbs velgen, recaro zetels, etc

Comment

• volgende week ook eens piepen op het salon

Comment

Tomski, of ander gespuis dat vandaag naar 't autosalon gaat...

• zijschorten
                                      • niertjes
                                      • dakrandspoiler carbon
                                      • diffusor carbon
                                      • stuur
                                      • pook
                                      • pedalen
                                      • voetsteun chauffeur
                                      • uitlaat
                                      • intake
                                      en zo

Thanks.
                                      had ik dit op tijd gelezen... met graagte, nu heb ik slechts een aantal detailfoto's

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X