Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
    gTa, gij hebt eigenlijk wel een zot hoog verbruik nje

Ik vond mijn 7l al hoog
    gTa zit met een gAt in zijn tank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Proficiat met de bestelling van deze prachtige wagen

PS: Zijn die Limited Sport Edition nu nog altijd niet uitverkocht
      Dat was enkel voor AW forum.

Comment

• 4 LSE's hier opt forum:

gTa, Lightstorm, ik en Buzilla. Is toch best veel, mss eens een shoot organiseren eind september.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Dat was enkel voor AW forum.
          Me dunkt het

Comment

• Kvraag me toch ook af of ze nog niet uitverkocht zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
              4 LSE's hier opt forum:

gTa, Lightstorm, ik en Buzilla. Is toch best veel, mss eens een shoot organiseren eind september.
              Toch veel, eigenlijk, hè?

Zo wijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                Kvraag me toch ook af of ze nog niet uitverkocht zijn
                Gelukkig voor sommige dat ik nog een LSE heb laten staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Toch veel, eigenlijk, hè?

Zo wijs.
                  Bij Van Osch Halen staat er ook LSE met Z platen.

Comment

• Het wordt de 123d hatch en sportshatch waarvan de hatch in deze versie de 200€ duurdere broer gaat zijn in tegenstelling tot de andere motorisaties.

Maar ik wil jullie wel op de hoogte houden van officiële nieuwtjes die geplubiceerd mogen worden

Dat van die shoot vind ik een goed idee, wil er wel aan meedoen, lijkt me wel wat.

Op de vraag welke concessie, dat is Davo in Tongeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk Berichten
                      Het wordt de 123d hatch en sportshatch waarvan de hatch in deze versie de 200€ duurdere broer gaat zijn in tegenstelling tot de andere motorisaties.

Maar ik wil jullie wel op de hoogte houden van officiële nieuwtjes die geplubiceerd mogen worden

Dat van die shoot vind ik een goed idee, wil er wel aan meedoen, lijkt me wel wat.

Op de vraag welke concessie, dat is Davo in Tongeren.
                      Oeie, dan komt er vooraan in de rooster van het eendje zo'n... ja, kenteken?

Of zijn ze daar al van afgestapt?

Comment

Er zijn dagen dat ik 30 tot 40 bezoeken doe, allemaal binnen een straal van zo'n 3 km ongeveer, dus da's een minuut rijden, 3 minuten binnen, 2 minuten rijden, een kwartier binnen, 1 minuut rijden, ... enz.
                        ge hebt ne fiets nodig geen BMW

Comment

Nice, nu we jou toch aan de lijn hebben : laat eens 't achterste van je tong zien betreffende...
                          • de 123d/120sd
                          • de 135i
                          • het evt. nieuwe M Sport Pack op de E87/E81 (ter vervanging van hetgene dat nu nog verkrijgbaar is, en dat qua looks zal aansluiten bij dat van de E82 '1 coupé)
                          Thanks !
                          Ik ben ook enorm geïnteresseerd in dit laatste! Zit er grote kans in dat het bestaande M pack vervangen zal worden door een gelijkaardig als dat voor de nieuwe E82?

EDIT: Even snel fotoshopje gemaakt. Zou er toch enorm sportief uit zien!

Last edited by GregV; 18/06/2007, 20:32.

Comment

• Is dat de coupe E82? Zo ja, dan denk ik dat die kans heel reëel is.

Comment

• Weer een LSE bij op het forum.

Damn, ik wou dat mijn wagen ook aan vervanging toe was, en dat ik voldoende budget had. Die LSE-tjes zijn zo verdomd geil! Enfin, voor goed financieel haalbare auto's toch.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Jouw leverdatum nadert ook zie ik .
                                Indeed. Ben verrassend rustig eerlijk gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                                  Ik ben ook enorm geïnteresseerd in dit laatste! Zit er grote kans in dat het bestaande M pack vervangen zal worden door een gelijkaardig als dat voor de nieuwe E82?

EDIT: Even snel fotoshopje gemaakt. Zou er toch enorm sportief uit zien!

Knap!

Comment

• Ik wil dat eerlijk gezegd wel eens doen, zo een bijeenkomst met allemaal eenden, heb hem afgelopen zaterdag besteld en heb hem over drie weken , denk dat de Z4 die voor de zomer gaat dienen alleen gaat cruisen bij echt super weer, want rij nu met e91 320d performance line, navi prof en Bleutooth waarmee ik bijna aan de 9000km zit en die zodus aan vervanging toe is en de z4 staat al gepoetst , ik hoop er op dezelfde dag als mijn madam mee weg te rijden, waar die Z4 gaat dienen tot eind september en die lse wel enkele jaartjes moet meegaan :d

Comment

• Amai ik hoop dat de e-mails die je naar je klanten stuurt iets duidelijker zijn .

Comment

• zo onduidelijk?

1)Voor madam lse besteld
                                        2)firmawagen op z-jes, e91 320dT waarmee ik bijna mijn max van 9000km mee gereden heb
                                        3)dus nieuwe firmawagen staat klaar Z4 2.0, stratusgrau/traumrot
                                        4)hoop dezelfde dag als de mevrouw van auto te wisselen

valt toch nog mee

*edit* oja zo een bijeenkomst en dan een hele mooie groepsfoto maken lijkt me wel wat

Comment

• Doen jullie maar 9k met een wagen?

En waarom dan langer met de Z4?

Comment

Working...
                                          X