Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zijn dagen dat ik 30 tot 40 bezoeken doe, allemaal binnen een straal van zo'n 3 km ongeveer, dus da's een minuut rijden, 3 minuten binnen, 2 minuten rijden, een kwartier binnen, 1 minuut rijden, ... enz.
Nice, nu we jou toch aan de lijn hebben : laat eens 't achterste van je tong zien betreffende...
de 123d/120sd
de 135i
het evt. nieuwe M Sport Pack op de E87/E81 (ter vervanging van hetgene dat nu nog verkrijgbaar is, en dat qua looks zal aansluiten bij dat van de E82 '1 coupé)
Thanks !
Ik ben ook enorm geïnteresseerd in dit laatste! Zit er grote kans in dat het bestaande M pack vervangen zal worden door een gelijkaardig als dat voor de nieuwe E82?
EDIT: Even snel fotoshopje gemaakt. Zou er toch enorm sportief uit zien!
Damn, ik wou dat mijn wagen ook aan vervanging toe was, en dat ik voldoende budget had. Die LSE-tjes zijn zo verdomd geil! Enfin, voor goed financieel haalbare auto's toch.
Ik ben ook enorm geïnteresseerd in dit laatste! Zit er grote kans in dat het bestaande M pack vervangen zal worden door een gelijkaardig als dat voor de nieuwe E82?
EDIT: Even snel fotoshopje gemaakt. Zou er toch enorm sportief uit zien!
Ik wil dat eerlijk gezegd wel eens doen, zo een bijeenkomst met allemaal eenden, heb hem afgelopen zaterdag besteld en heb hem over drie weken , denk dat de Z4 die voor de zomer gaat dienen alleen gaat cruisen bij echt super weer, want rij nu met e91 320d performance line, navi prof en Bleutooth waarmee ik bijna aan de 9000km zit en die zodus aan vervanging toe is en de z4 staat al gepoetst , ik hoop er op dezelfde dag als mijn madam mee weg te rijden, waar die Z4 gaat dienen tot eind september en die lse wel enkele jaartjes moet meegaan :d
1)Voor madam lse besteld
2)firmawagen op z-jes, e91 320dT waarmee ik bijna mijn max van 9000km mee gereden heb
3)dus nieuwe firmawagen staat klaar Z4 2.0, stratusgrau/traumrot
4)hoop dezelfde dag als de mevrouw van auto te wisselen
valt toch nog mee
*edit* oja zo een bijeenkomst en dan een hele mooie groepsfoto maken lijkt me wel wat
Comment