Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gelijk diene kerel in dat videootje over "cruise control" hier ergens op 't forum (geen idee mee waar dat was), die tegen een boom eindigt?

Comment

• @ TheNxSyS, Da komt ervan als je zo'n lange uitleg wil doen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Lol !!

Mjah, qua laadcapaciteit is 't dan nog doenbaar. Maar qua veiligheid? Fotoshop daar 'es een uit de klioten gewassen geldkluis op, als je wil? En pas de achterbanden dan meteen aan het extra gewicht aan.

En ik wil een lemon lederen zadel !!!
        En bijpassende helm!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          En bijpassende helm!
          Ni overdrijven, ééh. 'k Zou gelijk teveel op ne lolly lijken dan, peizek.

Comment

Gelijk diene kerel in dat videootje over "cruise control" hier ergens op 't forum (geen idee mee waar dat was), die tegen een boom eindigt?
            Effe Offtopic, ga je het hele forum op champagne trakteren als je aan de 40.000 posts zit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
              En bijpassende helm!
              Zijn haar zou in de war liggen

Comment

• Nee.

(sampieter + haar)

Comment

• miljaar: 39354 x een gemiddelde gTa-post = 213132156456489789723132132156498789756143513213 karakters of zo??

hoeveel keyboards heb jij al versleten??

edit: check my uitlaat-avatar

Comment

• Comment

• Tomski heeft enkel de P, de O, de R en de N versleten

Comment

• Alsook de T, de W, de I, de J, de F, de E en de L

Comment

• Goeike

Comment

• momenteel ben ik de F, U, C, K, R en S aan het verslijten, de E al wat meer dan de andere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                              @Buckzilla, kheb enkele specifieke vraagjes:

1) Hangt dat (lelijke) bakje tussen de achterzetels vast aan de optie "4 zitplaatsen" of aan de optie "opbergpakket" ? Is het met andere woorden dus mogelijk 4 zitplaatsen te hebben zonder dat bakje ?

2) Het wanneer je dus het "opbergpakket" NIET neemt, moet je dan nog specifiek de optie "rokerspakket" nemen wanneer je een dekseltje (boven de asbak) wil voor de versnellingspook ?
                              1) Dat LELIJKE bakje hangt vast aan de 4 zitplaatsen. Daarom dat ik de 5 zitplaatsen genomen heb... 4 zitplaatsen zonder het bakje is niet mogelijk want dan heb je gewoon 5 zitplaatsen

2) Rokerspakket is meestal standaard en indien je het niet wil heb je zo een uistparing. Heb je het rokerspakket wel, dan is het mooi afgewerkt met een dekseltje
                              Senna, Driven To Perfection

Comment

• Hey dat gaat hier weer OT nje!

We waren bezig over: Gilles in zijn Bakfiets Biotoop

Comment

• @ WC-Eend, Waarom zou je dan 4 zitplaatsen nemen, ik dacht dat je zo'n middenconsole kreeg à la 3 Coupé ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                    1) Dat LELIJKE bakje hangt vast aan de 4 zitplaatsen. Daarom dat ik de 5 zitplaatsen genomen heb... 4 zitplaatsen zonder het bakje is niet mogelijk want dan heb je gewoon 5 zitplaatsen
                                    Ik dacht dit ook, maar ze toonden deze foto bij de optie "opbergpakket" dus ik dacht bij mezelf 'er is nog hoop '

2bad

Comment

• Ik heb de optie 5 zitplaatsen niet genomen, deels omdat ik dan een officiële reden heb om te zeggen dat ik maar 3 man kan meenemen in plaats van 4, en deels omdat ik dat bakje verrekte handig vind.

Nadeel: de uitfloepbare armsteun achteraan heb je blijkbaar enkel met de skizak, en die heb ik niet aangevinkt. Ik denk dat ik een kussen ga laten maken in lemon-leder, dat een mooie dikke semi-vaste armsteun vormt achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        hoeveel keyboards heb jij al versleten??
                                        Mijnen eerste DiNovo is vorige week gesneuveld. Twee toetsen onherstelbaar losgekomen, en neen 't is niet van met 't toetsenbord te kloppen gelijk dat Duits jongentje dat Unreal Tournament wil spelen.

'k Ga deze week nog ne nieuwe DiNovo halen. Zalige dingen.

Comment

Nadeel: de uitfloepbare armsteun achteraan heb je blijkbaar enkel met de skizak, en die heb ik niet aangevinkt. Ik denk dat ik een kussen ga laten maken in lemon-leder, dat een mooie dikke semi-vaste armsteun vormt achteraan.
                                          Da's idd spijtig, dat missen wij ook in onze 1 .

Comment

Working...
                                          X