Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mjah, qua laadcapaciteit is 't dan nog doenbaar. Maar qua veiligheid? Fotoshop daar 'es een uit de klioten gewassen geldkluis op, als je wil? En pas de achterbanden dan meteen aan het extra gewicht aan.
1) Hangt dat (lelijke) bakje tussen de achterzetels vast aan de optie "4 zitplaatsen" of aan de optie "opbergpakket" ? Is het met andere woorden dus mogelijk 4 zitplaatsen te hebben zonder dat bakje ?
2) Het wanneer je dus het "opbergpakket" NIET neemt, moet je dan nog specifiek de optie "rokerspakket" nemen wanneer je een dekseltje (boven de asbak) wil voor de versnellingspook ?
1) Dat LELIJKE bakje hangt vast aan de 4 zitplaatsen. Daarom dat ik de 5 zitplaatsen genomen heb... 4 zitplaatsen zonder het bakje is niet mogelijk want dan heb je gewoon 5 zitplaatsen
2) Rokerspakket is meestal standaard en indien je het niet wil heb je zo een uistparing. Heb je het rokerspakket wel, dan is het mooi afgewerkt met een dekseltje
1) Dat LELIJKE bakje hangt vast aan de 4 zitplaatsen. Daarom dat ik de 5 zitplaatsen genomen heb... 4 zitplaatsen zonder het bakje is niet mogelijk want dan heb je gewoon 5 zitplaatsen
Ik dacht dit ook, maar ze toonden deze foto bij de optie "opbergpakket" dus ik dacht bij mezelf 'er is nog hoop '
Ik heb de optie 5 zitplaatsen niet genomen, deels omdat ik dan een officiële reden heb om te zeggen dat ik maar 3 man kan meenemen in plaats van 4, en deels omdat ik dat bakje verrekte handig vind.
Nadeel: de uitfloepbare armsteun achteraan heb je blijkbaar enkel met de skizak, en die heb ik niet aangevinkt. Ik denk dat ik een kussen ga laten maken in lemon-leder, dat een mooie dikke semi-vaste armsteun vormt achteraan.
Mijnen eerste DiNovo is vorige week gesneuveld. Twee toetsen onherstelbaar losgekomen, en neen 't is niet van met 't toetsenbord te kloppen gelijk dat Duits jongentje dat Unreal Tournament wil spelen.
'k Ga deze week nog ne nieuwe DiNovo halen. Zalige dingen.
Nadeel: de uitfloepbare armsteun achteraan heb je blijkbaar enkel met de skizak, en die heb ik niet aangevinkt. Ik denk dat ik een kussen ga laten maken in lemon-leder, dat een mooie dikke semi-vaste armsteun vormt achteraan.
Comment