Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtentoch die school niet iets verder van die drank en snoepautomatenshop ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenYep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendamn ik heb daar vanmorgend wel een hoop lekkere grieten gezien,Nie normaal.
Komt gij daar elke dag langs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenRond 8 uur altijd ja.
Komt gij daar elke dag langs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtennene,af en toe als ik naar Schoten bol.Maandag kom ik er voorbij en dinsdag zal ik er ook voorbij komen met de BMWOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenDan wil ik uw eendje wel eens zien als je nog eens komt bollen...
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk heb hem een één keer irl gezien en ik moet zeggen dat ik hem heel mooi vond, ik
verwarde hem zelfs met een 130i. Wat chrome niertjes toch niet allemaal kunnen doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenah ja toen ik achter die M6 aan het rijden was,ik heb je spijtig genoeg niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKan ook niet hè, we 'kennen' mekaar niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenHeel vreemd. De BMW dealer belde me net om te zeggen dat de wagen klaar staat
in de fabriek. Das het positieve nieuws. Zoals jullie weten heb ik een 118 d
Limited edition besteld met niet-gereduceerd vermogen. Ik meen dat dat
gelijkstaat met 143 pk. Nu zegt die verkoper doodleuk dat mijn wagen
waarschijnlijk 136 pk gaat zijn. Hij mompelde iets over het feit dat
niet-gereduceerd vermogen niet gaat voor deze 118d. Toen zei hij dat 136 pk ook
heel mooi is en dat ik het verschil nauwelijks zou merken. ik had de indruk dat hij
aan damage control bezig was. M.a.w. het lijkt wel of ze een fout hebben gemaakt
en daardoor niet kunnen leveren wat op de factuur staat. Zonder hun blunder
toe te geven echter. Kan iemand mij adviseren wat ik moet doen? Heeft die man
toch gelijk of heeft BMW geflaterd en is dit een mogelijkheid om een verdere
korting af te dingen en indien ja, wat zou ik vragen? 1000 euro? 500?
Of moet ik me niet ongerust maken en gewoon ervan uitgaan dat die verkoper het
zelf niet weet en dat mijne LSE gewoon 143 pk gaat zijn bij de levering?
Thanks!
Zeg gTa, als je in mijn positie was, wat zou je doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenZeg gTa, als je in mijn positie was, wat zou je doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenK'heb hem vanmorgen ook gespot die LSE, vlak over de GB in Brasschaat hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenDonkerblauwe of zwart met garageplaat? Die heb ik ook al gespot in Brasschaat. Prachtig toch hè
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenZeg gTa, als je in mijn positie was, wat zou je doen?
2) Neem de wagen niet officieel in ontvangst alvorens dit opgelost is ! Want anders heb je minder kans dat het zal opgelost geraken !
3) Ik denk niet dat ze gaan toelaten (vanuit BMW Duitsland) om de 143pk-software op de wagen te plaatsen ! Het is eenmaal policy en ze zijn reeds in het verleden daarvoor in opspraak gekomen.
4) Ik zou gaan voor monetaire schadevergoeding ! Maar meer dan 1000 euro gaat ge er niet uitkrijgen vrees ik ... Pols anders eens naar andere schadevergoeding ?
Just my 2 cents
Comment
Comment