Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
    Regio Turnhout?
    Brasschaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      toch die school niet iets verder van die drank en snoepautomatenshop ?
      Yep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Yep
        damn ik heb daar vanmorgend wel een hoop lekkere grieten gezien,Nie normaal

Comment

damn ik heb daar vanmorgend wel een hoop lekkere grieten gezien,Nie normaal
          Rond 8 uur altijd ja .
          Komt gij daar elke dag langs?

Comment

Rond 8 uur altijd ja .
            Komt gij daar elke dag langs?
            nene,af en toe als ik naar Schoten bol.Maandag kom ik er voorbij en dinsdag zal ik er ook voorbij komen met de BMW

Comment

• Maandag is het geen school meer .

Comment

nene,af en toe als ik naar Schoten bol.Maandag kom ik er voorbij en dinsdag zal ik er ook voorbij komen met de BMW
                Dan wil ik uw eendje wel eens zien als je nog eens komt bollen...
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ik heb hem een één keer irl gezien en ik moet zeggen dat ik hem heel mooi vond, ik
                  verwarde hem zelfs met een 130i . Wat chrome niertjes toch niet allemaal kunnen doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                    Dan wil ik uw eendje wel eens zien als je nog eens komt bollen...
                    dinsdag ben ik in Schoten

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Ik heb hem een één keer irl gezien en ik moet zeggen dat ik hem heel mooi vond, ik
                    verwarde hem zelfs met een 130i . Wat chrome niertjes toch niet allemaal kunnen doen...
                    ah ja toen ik achter die M6 aan het rijden was,ik heb je spijtig genoeg niet gezien

Comment

ah ja toen ik achter die M6 aan het rijden was,ik heb je spijtig genoeg niet gezien
                      Kan ook niet hè, we 'kennen' mekaar niet.

Comment

Kan ook niet hè, we 'kennen' mekaar niet.
                        idd

Comment

• K'heb hem vanmorgen ook gespot die LSE , vlak over de GB in Brasschaat hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                            Heel vreemd. De BMW dealer belde me net om te zeggen dat de wagen klaar staat
                            in de fabriek. Das het positieve nieuws. Zoals jullie weten heb ik een 118 d
                            Limited edition besteld met niet-gereduceerd vermogen. Ik meen dat dat
                            gelijkstaat met 143 pk. Nu zegt die verkoper doodleuk dat mijn wagen
                            waarschijnlijk 136 pk gaat zijn. Hij mompelde iets over het feit dat
                            niet-gereduceerd vermogen niet gaat voor deze 118d. Toen zei hij dat 136 pk ook
                            heel mooi is en dat ik het verschil nauwelijks zou merken. ik had de indruk dat hij
                            aan damage control bezig was. M.a.w. het lijkt wel of ze een fout hebben gemaakt
                            en daardoor niet kunnen leveren wat op de factuur staat. Zonder hun blunder
                            toe te geven echter. Kan iemand mij adviseren wat ik moet doen? Heeft die man
                            toch gelijk of heeft BMW geflaterd en is dit een mogelijkheid om een verdere
                            korting af te dingen en indien ja, wat zou ik vragen? 1000 euro? 500?
                            Of moet ik me niet ongerust maken en gewoon ervan uitgaan dat die verkoper het
                            zelf niet weet en dat mijne LSE gewoon 143 pk gaat zijn bij de levering?

Thanks!
                            Dus, ik ben vandaag dan officieel langsgegaan bij de BMW dealer om te polsen hoe de situatie er nu voor staat. Hij zegt dat er idd sprake was van een 143 pk model maar dat Belgie uiteindelijk slechts de 136 pk krijgt. Hilarisch toch? Toen vroeg mijn vader of er iemand een fout had gemaakt en zei hij doodleuk "nee." Dit zou gewoon een last minute beslissing van BMW zijn. Hij was echter merkbaar zenuwachtig tijdens deze dialoog. Ma goed, we hebben hem op een vriendelijke (maar niet te) manier duidelijk gemaakt dat ik wel degelijk wil wat op de factuur staat en dat is met niet-gereduceerd vermogen. Toen zei hij wel dat de versie die ik ga krijgen vooralsnog 143 pk zou kunnen hebben en hij raadde dus aan om te wachten tot de wagen binnenkomt. Ik zou er mijn slaap niet voor hoeven te laten. Ook gevraagd naar mogelijke compensatie en hij zei wel zoiets van "dan zullen we iets regelen want jullie zijn de klant."

Zeg gTa, als je in mijn positie was, wat zou je doen?

Comment

Die budgetvriendelijke gerudeceerde ketel pakken en laten chippen

Comment

K'heb hem vanmorgen ook gespot die LSE , vlak over de GB in Brasschaat hè.
                                Donkerblauwe of zwart met garageplaat? Die heb ik ook al gespot in Brasschaat
                                Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                  Donkerblauwe of zwart met garageplaat? Die heb ik ook al gespot in Brasschaat
                                  Yep, en Nemo ook al . Prachtig toch hè .

Comment

• phil ik ben trouwens sebiet te spotten in Brasschaat

Comment

1) Ga na bij andere BMW-handelaar of wat die verkoper zegt BS is of niet ! Wanneer het niet zo is heb je tenminste 'bewijs' !

2) Neem de wagen niet officieel in ontvangst alvorens dit opgelost is ! Want anders heb je minder kans dat het zal opgelost geraken !

3) Ik denk niet dat ze gaan toelaten (vanuit BMW Duitsland) om de 143pk-software op de wagen te plaatsen ! Het is eenmaal policy en ze zijn reeds in het verleden daarvoor in opspraak gekomen.

4) Ik zou gaan voor monetaire schadevergoeding ! Maar meer dan 1000 euro gaat ge er niet uitkrijgen vrees ik ... Pols anders eens naar andere schadevergoeding ?

Just my 2 cents

Comment

• Met 1000 euro korting zou ik bijzonder tevreden zijn.

Comment

• Ik denk wel dat dit enorm optimistisch is zenne

Comment

Working...
                                          X