Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is goed voor een blikje ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Is goed voor een blikje ofzo.
      Dan nog niet,je moet de armsteun steeds een beetje heffen voor aan je blikje te geraken.Ik stoor me daar echt aan

Comment

• Dat klopt allebei niet.

De bekerhouders onder de armsteun zijn weldegelijk bruikbaar. Beide zijn perfect voor een standaard 33cl blikje, en in de voorste kan je tot 1-liter flessen kwijt (1,5-liter flessen zijn te "dik", die passen er niet in).

En zoals Maxime inderdaad al aangaf: als je nou de optionele bekerhouders bestelt, dan krijg je er een "opstaande" bij, zoals in de '6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Dat klopt allebei niet.

De bekerhouders onder de armsteun zijn weldegelijk bruikbaar. Beide zijn perfect voor een standaard 33cl blikje, en in de voorste kan je tot 1-liter flessen kwijt (1,5-liter flessen zijn te "dik", die passen er niet in).

En zoals Maxime inderdaad al aangaf: als je nou de optionele bekerhouders bestelt, dan krijg je er een "opstaande" bij, zoals in de '6.
          Dit klopt ook niet
          Voorste bekerhouder heb ik niet wegens Idrive en als jij in mijn achterste bekerhouder perfect een 33cl blikje krijgt zonder de armsteun een beetje te moeten heffen dan ben je de man

Zo'n optionele bekerhouder waar kan ik dat bestellen,lijkt me wel interessant?

Comment

• Staat in de accessoire-catalogus, dacht ik. Misschien zijn de Belgische versies wel nog niet vernieuwd, geen idee.

Die bekerhouders zijn zeer handig. Jij bent gewoon niet het type om met een BMW te rijden (gezien je eisen en je rijhouding en zo), maar eerder voor een Cadillac Escalade met 26" chroom wielen en zo.

Een BMW is een rijmachine, geen pimpmachine, en al helemaal geen rijdende McDonalds.

Comment

• Bekerhouders zijn nonsens. Smijt gewoon een fles water in de voetruime van de passagier

Comment

Staat in de accessoire-catalogus, dacht ik. Misschien zijn de Belgische versies wel nog niet vernieuwd, geen idee.

Die bekerhouders zijn zeer handig. Jij bent gewoon niet het type om met een BMW te rijden (gezien je eisen en je rijhouding en zo), maar eerder voor een Cadillac Escalade met 26" chroom wielen en zo.

Een BMW is een rijmachine, geen pimpmachine, en al helemaal geen rijdende McDonalds.
                Hummer H2 of een Q7 die heeft pas bekerhouders,past perfect een Milkshake erin.Op de armsteun van een H2 kan zelf een heel Mcdonalds menu
                Nu gebruik ik men bekerhouder voor m'n gsm,kauwgom erin te leggen
                Nu moet ik altijd fleskes drinken kopen en leg ik die tussen die opening van m'n sportzetels,perfect daarvoor gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                  Bekerhouders zijn nonsens. Smijt gewoon een fles water in de voetruime van de passagier
                  Echt irritant als je steeds remt en optrekt.Ik word misselijk als ik dat ding steeds naar voor en achter zie schuiven.

Comment

Bekerhouders zijn nonsens. Smijt gewoon een fles water in de voetruime van de passagier
                    JAKKES!!

Mijn vriendin heeft die onhebbelijke gewoonte. Zij drinkt 2 flessen water per dag, en heeft altijd als ze thuis vertrekt een nieuwe fles mee. Ik kuis om de 2-3 weken haar auto uit, en vind dus een "schat" aan lege flessen. Eén keer haalde ik er 17 (!) uit 'r auto.

Ik moet daar niks van weten, dan "loopt rond", en dat maakt lawaai (rolrolbots & klotsie), je vindt 't niet als je 't hebben moet (b.v. om effe snel te hydrateren tijdens een fel remmanoeuver ), ...

Comment

• In de zakken achteraan de stoel, tussen de gordel van de passagierszetel... wees creatief

Comment

In de zakken achteraan de stoel, tussen de gordel van de passagierszetel... wees creatief
                        daar steken vieze boekjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Nu moet ik altijd fleskes drinken kopen en leg ik die tussen die opening van m'n sportzetels,perfect daarvoor gemaakt

Inderdaad, ik gebruik de bovenbeensteun van de sportzetel voor de passagier al sinds 1994 als "voorwerpenhouder"! En verstelbaar, hè. Dus als je enkel je GSM meehebt schuif je 'm wat dicht zodat die erin vast zit, heb je ook je digitale camera mee, ofzo, dan maak je 'm wat groter.

Ik moet 'es dringend een nieuwe GSM kopen, want 'k wil een cradle voor in m'n auto. Dan slingert dat niet meer rond + laadt 'ie op overdag.

De voorste bekerhouder doet bij mij ook handig dienst als pennenbakje. Eén keer in de week neem ik ne stilo of 20-40 mee, en op 't einde van de week (soms iets langer) heb ik die uitgedeeld. Handig daarvoor.

Comment

In de zakken achteraan de stoel, tussen de gordel van de passagierszetel... wees creatief
                            Niks van! Grote flessen water zitten bij mij, als ik ze al mee heb, in de koffer, in dat opbergnetje. Dat komt niet in het interieur.

Comment

ik heb die er toch speciaal bijgekocht hoor

Comment

Inderdaad, ik gebruik de bovenbeensteun van de sportzetel voor de passagier al sinds 1994 als "voorwerpenhouder"! En verstelbaar, hè. Dus als je enkel je GSM meehebt schuif je 'm wat dicht zodat die erin vast zit, heb je ook je digitale camera mee, ofzo, dan maak je 'm wat groter.

Ik moet 'es dringend een nieuwe GSM kopen, want 'k wil een cradle voor in m'n auto. Dan slingert dat niet meer rond + laadt 'ie op overdag.

De voorste bekerhouder doet bij mij ook handig dienst als pennenbakje. Eén keer in de week neem ik ne stilo of 20-40 mee, en op 't einde van de week (soms iets langer) heb ik die uitgedeeld. Handig daarvoor.

,idd perfect verstelbaar op maat. Zo'n cradle is wel handig maar niet als je vaak van gsm veranderd
                                Gebruik je véél je bluetooth functie? Ik heb die maar 3a4 keer gebruikt,wel handig

Comment

• Continu. Met stembediening, zalig.

*duwt op knoppeke*
                                  ik: "Namen wählen."
                                  Sabine: "Bitte sprechen Sie den Namen."
                                  ik: "Zoetje."
                                  Sabine: "Möchten Sie Zoetje anrufen?"
                                  ik: "Ja."
                                  Sabine: "Nummer wird gewählt."

En ze is dan NI boos dat ik naar Renske bel, hè! Zo'n schatje. Sabine, hè. En Renske ook uiteraard.

Comment

• Is dat eigenlijk niet erg dat de discussie totaal niets meer te maken heeft met de 1-Serie facelift, of is dat hier gewoon de normale gang van zaken

Comment

Is dat eigenlijk niet erg dat de discussie totaal niets meer te maken heeft met de 1-Serie facelift, of is dat hier gewoon de normale gang van zaken
                                      Op off-topic gedoe staat een straf van 40 zweepslagen, een ban van 1 jaar, een ingebrekestelling bij je internet-provider, en één pisbeurt tegen de klink van de bestuurdersdeur van je auto.

Pas maar op dus.

Comment

Continu. Met stembediening, zalig.

*duwt op knoppeke*
                                        ik: "Namen wählen."
                                        Sabine: "Bitte sprechen Sie den Namen."
                                        ik: "Zoetje."
                                        Sabine: "Möchten Sie Zoetje anrufen?"
                                        ik: "Ja."
                                        Sabine: "Nummer wird gewählt."

En ze is dan NI boos dat ik naar Renske bel, hè! Zo'n schatje. Sabine, hè. En Renske ook uiteraard.
                                        stembediening heb ik dat ook ?
                                        Zeg nu niet ja,al 2jaar en ik weet dat niet haha

Comment

Is dat eigenlijk niet erg dat de discussie totaal niets meer te maken heeft met de 1-Serie facelift, of is dat hier gewoon de normale gang van zaken
                                          discussie gaat toch over 1serie ? bekerhouder problemen

Comment

Working...
                                          X