Is goed voor een blikje ofzo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIs goed voor een blikje ofzo.
Comment
-
Dat klopt allebei niet.
De bekerhouders onder de armsteun zijn weldegelijk bruikbaar. Beide zijn perfect voor een standaard 33cl blikje, en in de voorste kan je tot 1-liter flessen kwijt (1,5-liter flessen zijn te "dik", die passen er niet in).
En zoals Maxime inderdaad al aangaf: als je nou de optionele bekerhouders bestelt, dan krijg je er een "opstaande" bij, zoals in de '6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat klopt allebei niet.
De bekerhouders onder de armsteun zijn weldegelijk bruikbaar. Beide zijn perfect voor een standaard 33cl blikje, en in de voorste kan je tot 1-liter flessen kwijt (1,5-liter flessen zijn te "dik", die passen er niet in).
En zoals Maxime inderdaad al aangaf: als je nou de optionele bekerhouders bestelt, dan krijg je er een "opstaande" bij, zoals in de '6.
Voorste bekerhouder heb ik niet wegens Idriveen als jij in mijn achterste bekerhouder perfect een 33cl blikje krijgt zonder de armsteun een beetje te moeten heffen dan ben je de man
Zo'n optionele bekerhouder waar kan ik dat bestellen,lijkt me wel interessant?
Comment
-
Staat in de accessoire-catalogus, dacht ik. Misschien zijn de Belgische versies wel nog niet vernieuwd, geen idee.
Die bekerhouders zijn zeer handig. Jij bent gewoon niet het type om met een BMW te rijden (gezien je eisen en je rijhouding en zo), maar eerder voor een Cadillac Escalade met 26" chroom wielen en zo.
Een BMW is een rijmachine, geen pimpmachine, en al helemaal geen rijdende McDonalds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenStaat in de accessoire-catalogus, dacht ik. Misschien zijn de Belgische versies wel nog niet vernieuwd, geen idee.
Die bekerhouders zijn zeer handig. Jij bent gewoon niet het type om met een BMW te rijden (gezien je eisen en je rijhouding en zo), maar eerder voor een Cadillac Escalade met 26" chroom wielen en zo.
Een BMW is een rijmachine, geen pimpmachine, en al helemaal geen rijdende McDonalds.Hummer H2 of een Q7 die heeft pas bekerhouders,past perfect een Milkshake erin.Op de armsteun van een H2 kan zelf een heel Mcdonalds menu
Nu gebruik ik men bekerhouder voor m'n gsm,kauwgom erin te leggen
Nu moet ik altijd fleskes drinken kopen en leg ik die tussen die opening van m'n sportzetels,perfect daarvoor gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenBekerhouders zijn nonsens. Smijt gewoon een fles water in de voetruime van de passagier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenBekerhouders zijn nonsens. Smijt gewoon een fles water in de voetruime van de passagier
Mijn vriendin heeft die onhebbelijke gewoonte. Zij drinkt 2 flessen water per dag, en heeft altijd als ze thuis vertrekt een nieuwe fles mee. Ik kuis om de 2-3 weken haar auto uit, en vind dus een "schat" aan lege flessen. Eén keer haalde ik er 17 (!) uit 'r auto.
Ik moet daar niks van weten, dan "loopt rond", en dat maakt lawaai (rolrolbots & klotsie), je vindt 't niet als je 't hebben moet (b.v. om effe snel te hydrateren tijdens een fel remmanoeuver), ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenIn de zakken achteraan de stoel, tussen de gordel van de passagierszetel... wees creatief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNu moet ik altijd fleskes drinken kopen en leg ik die tussen die opening van m'n sportzetels,perfect daarvoor gemaakt
Inderdaad, ik gebruik de bovenbeensteun van de sportzetel voor de passagier al sinds 1994 als "voorwerpenhouder"!En verstelbaar, hè.
Dus als je enkel je GSM meehebt schuif je 'm wat dicht zodat die erin vast zit, heb je ook je digitale camera mee, ofzo, dan maak je 'm wat groter.
Ik moet 'es dringend een nieuwe GSM kopen, want 'k wil een cradle voor in m'n auto. Dan slingert dat niet meer rond + laadt 'ie op overdag.
De voorste bekerhouder doet bij mij ook handig dienst als pennenbakje.Eén keer in de week neem ik ne stilo of 20-40 mee, en op 't einde van de week (soms iets langer) heb ik die uitgedeeld. Handig daarvoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenIn de zakken achteraan de stoel, tussen de gordel van de passagierszetel... wees creatief
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Inderdaad, ik gebruik de bovenbeensteun van de sportzetel voor de passagier al sinds 1994 als "voorwerpenhouder"!En verstelbaar, hè.
Dus als je enkel je GSM meehebt schuif je 'm wat dicht zodat die erin vast zit, heb je ook je digitale camera mee, ofzo, dan maak je 'm wat groter.
Ik moet 'es dringend een nieuwe GSM kopen, want 'k wil een cradle voor in m'n auto. Dan slingert dat niet meer rond + laadt 'ie op overdag.
De voorste bekerhouder doet bij mij ook handig dienst als pennenbakje.Eén keer in de week neem ik ne stilo of 20-40 mee, en op 't einde van de week (soms iets langer) heb ik die uitgedeeld. Handig daarvoor.
,idd perfect verstelbaar op maat. Zo'n cradle is wel handig maar niet als je vaak van gsm veranderd
Gebruik je véél je bluetooth functie? Ik heb die maar 3a4 keer gebruikt,wel handig
Comment
-
Continu. Met stembediening, zalig.
*duwt op knoppeke*
ik: "Namen wählen."
Sabine: "Bitte sprechen Sie den Namen."
ik: "Zoetje."
Sabine: "Möchten Sie Zoetje anrufen?"
ik: "Ja."
Sabine: "Nummer wird gewählt."
En ze is dan NI boos dat ik naar Renske bel, hè!Zo'n schatje.
Sabine, hè. En Renske ook uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenIs dat eigenlijk niet erg dat de discussie totaal niets meer te maken heeft met de 1-Serie facelift, of is dat hier gewoon de normale gang van zaken
Pas maar op dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenContinu. Met stembediening, zalig.
*duwt op knoppeke*
ik: "Namen wählen."
Sabine: "Bitte sprechen Sie den Namen."
ik: "Zoetje."
Sabine: "Möchten Sie Zoetje anrufen?"
ik: "Ja."
Sabine: "Nummer wird gewählt."
En ze is dan NI boos dat ik naar Renske bel, hè!Zo'n schatje.
Sabine, hè. En Renske ook uiteraard.
heb ik dat ook ?
Zeg nu niet ja,al 2jaar en ik weet dat niet haha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenIs dat eigenlijk niet erg dat de discussie totaal niets meer te maken heeft met de 1-Serie facelift, of is dat hier gewoon de normale gang van zaken
Comment
Comment