Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    geluidskwaliteit > luidsterkte

Het B&O systeem, dat is pas alhoewel 'k 't nog niet gehoord heb in de Q7, maar wel in een A8, miljaar da's impressive...

Bose, mjah, zozo.
    Ik heb het in beide wagens al gehoord,maar die in de Q7 leek net nog harder te gaan en je voelt gewoon de bass tegen je benen .

Comment

Check Sabine.

Edit: fokkin post-aanpasser
      Ik moet oppassen wat ik hier zeg hè.

Een LSE met chroom vind ik knap, maar ik zie toch nog altijd liever zonder. Een M-pakket met chroom vind ik persoonlijk not done.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Wij hebben ook stembediening in beide wagens, nog nooit gebruikt...
        Superhandig. Ook met ingebouwde navigatie is dat superhandig, vier commando's met de stem, waarvan eentje "Ja", en je navigeert naar een bepaalde vooropgeslagen bestemming. Handig.

Al kan je zeggen: je hebt toch geen GPS nodig om naar gekende bestemmingen te rijden? Mjah, oké, maar ik laat me ALTIJD bijstaan door m'n navigatiesysteem (routebegeleiding met stem staat uit, altijd), zodat 'k de bochtjes zie komen en zo, en extra aanduidingen heb hoeveel auto's ik nog kan inhalen voor ik, die ene stakker zwaar afsnijdend, de afslag kan nemen en zo.

Comment

• Bij korte ritten is die stem inderdaad echt irritant, als je dan een liedje aan het luisteren bent... Zet het dan altijd uit.

Comment

Ik moet oppassen wat ik hier zeg hè.

Een LSE met chroom vind ik knap, maar ik zie toch nog altijd liever zonder. Een M-pakket met chroom vind ik persoonlijk not done.
            Ik heb een E39 M5 altijd al moddervet gevonden met Hoogglans Chrome-Line. En al die AMG's in 't zwart met hun chroom rond de ramen en op de bumpers en stootlijsten: En ook op m'n Sabine vind ik 't veel chiquer dan zonder.

Vannacht nog een 135i coupé geconfigureerd als "uitgangsbasis" voor een BMW Performance trackkar, en 't was een bluewater metallic exemplaar, en dáár (zeker met nadien al dat carbon) vond ik hoogglans Shadow-Line mooier. Anders niet.

Op die rode zou ik ook Shadow-Line nemen, toegegeven.

Comment

Bij korte ritten is die stem inderdaad echt irritant, als je dan een liedje aan het luisteren bent... Zet het dan altijd uit.
              Bij mij is 't een tomtom, hè. 'k Heb gewoon de geluidsfiles met de stemmen voor audio-routebegeleiding gewist. Nou spreekt ze wel maar ze heeft geen stembanden. Wel handig want ik wil wél de acoustische aanwijzingen voor flitspalen (TUUT-tuut, TUUT-tuut), flitslocaties (ploink)en snelheidsoverschrijding (zachte beep-beep), blijven horen.

Comment

• Gisteren nog een knappe 1serie FL gezien,spijtig geen camera ofzo bij

Sparkling Graphite + aero pack + Olivieroo's velgen + nieuwe blackline achterlichten

Fakkk zo geil....alleen van binnen zeer standaard : geen auto airco,geen xenon,gewone zetels enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Ik heb het in beide wagens al gehoord,maar die in de Q7 leek net nog harder te gaan en je voelt gewoon de bass tegen je benen .
                  Dat heb ik met de mijne ook.

Comment

aero pack
                    Never been my cup of tea. Nog liever een facelift zonder Aero Pack dan met.

Comment

Bij mij is 't een tomtom, hè. 'k Heb gewoon de geluidsfiles met de stemmen voor audio-routebegeleiding gewist. Nou spreekt ze wel maar ze heeft geen stembanden. Wel handig want ik wil wél de acoustische aanwijzingen voor flitspalen (TUUT-tuut, TUUT-tuut), flitslocaties (ploink)en snelheidsoverschrijding (zachte beep-beep), blijven horen.
                      Als je zo creatief bent met die soundfiles, kan je Sabine dan geen West-Vlaams leren ofzo?

Comment

tomtom,tuut tuut is zalig

Comment

• Nemo die sporthatchen zit te posten

dacht dat jij een hatchofiel was?

Comment

Ik heb een E39 M5 altijd al moddervet gevonden met Hoogglans Chrome-Line. En al die AMG's in 't zwart met hun chroom rond de ramen en op de bumpers en stootlijsten: En ook op m'n Sabine vind ik 't veel chiquer dan zonder.

Vannacht nog een 135i coupé geconfigureerd als "uitgangsbasis" voor een BMW Performance trackkar, en 't was een bluewater metallic exemplaar, en dáár (zeker met nadien al dat carbon) vond ik hoogglans Shadow-Line mooier. Anders niet.

Op die rode zou ik ook Shadow-Line nemen, toegegeven.
                            Voor mij enkel chroom op retrobakken zoals de Cinquecento of de Mini, that's it.

Comment

Never been my cup of tea. Nog liever een facelift zonder Aero Pack dan met.
                              Was echt héél knap,heel veel mensen stonder erop te kijken.
                              Wagen was denk ik net een dag of 2 oud,blinken dat die deed niet normaal

Comment

tomtom,tuut tuut is zalig

Fak man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  Nemo die sporthatchen zit te posten

dacht dat jij een hatchofiel was?
                                  Dat was ik ooit ,als ik nu een nieuwe 1 zou bestellen word het een 3 deurs zonder M pack ofzo

Comment

Als je zo creatief bent met die soundfiles, kan je Sabine dan geen West-Vlaams leren ofzo?
                                    Ja, dat gaat zeker. Gewoon zelf geluidsfragmenten opnemen en die bestandjes in je tomtom overschrijven. Tomski heeft zo ooit nog een Star Wars tomtom gehad, dacht ik. "Turn around, you must!" (Yoda) en zo. Lachen!

Maar 'k heb liever een navigatiewij...systeem dat haar mond houdt.

Comment

Dat was ik ooit ,als ik nu een nieuwe 1 zou bestellen word het een 3 deurs zonder M pack ofzo
                                      weer een zekerheid de wereld uit

Comment

Ja, dat gaat zeker. Gewoon zelf geluidsfragmenten opnemen en die bestandjes in je tomtom overschrijven. Tomski heeft zo ooit nog een Star Wars tomtom gehad, dacht ik. "Turn around, you must!" (Yoda) en zo. Lachen!

Maar 'k heb liever een navigatiewij...systeem dat haar mond houdt.

dat was gieren!

Darth Vader: "At the end of the road, you're journey to the darkside is complete"
                                        Yoda: "Turn left you must!!"
                                        Yoda: "The wrongness is strong in this one, turn arround you must"

Comment

Was echt héél knap,heel veel mensen stonder erop te kijken.
                                          Wagen was denk ik net een dag of 2 oud,blinken dat die deed niet normaal
                                          Zelfs mocht ik een spliksplinternieuwe '1 krijgen, dan zou ik 'm liever krijgen zonder Aero Pack dan met.

Die zwarte met z'n 19" velgen en z'n verlaging, van op dat Duits forum daar... miljaarde knapper dan dat maak je 'm écht niet hoor met dat Aero Pack.

Maar da's elk z'n goesting, zeg ik zo.

Comment

Working...
                                          X