Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij hebben ook stembediening in beide wagens, nog nooit gebruikt...
Superhandig. Ook met ingebouwde navigatie is dat superhandig, vier commando's met de stem, waarvan eentje "Ja", en je navigeert naar een bepaalde vooropgeslagen bestemming. Handig.
Al kan je zeggen: je hebt toch geen GPS nodig om naar gekende bestemmingen te rijden? Mjah, oké, maar ik laat me ALTIJD bijstaan door m'n navigatiesysteem (routebegeleiding met stem staat uit, altijd), zodat 'k de bochtjes zie komen en zo, en extra aanduidingen heb hoeveel auto's ik nog kan inhalen voor ik, die ene stakker zwaar afsnijdend, de afslag kan nemen en zo.
Een LSE met chroom vind ik knap, maar ik zie toch nog altijd liever zonder. Een M-pakket met chroom vind ik persoonlijk not done.
Ik heb een E39 M5 altijd al moddervet gevonden met Hoogglans Chrome-Line. En al die AMG's in 't zwart met hun chroom rond de ramen en op de bumpers en stootlijsten: En ook op m'n Sabine vind ik 't veel chiquer dan zonder.
Vannacht nog een 135i coupé geconfigureerd als "uitgangsbasis" voor een BMW Performance trackkar, en 't was een bluewater metallic exemplaar, en dáár (zeker met nadien al dat carbon) vond ik hoogglans Shadow-Line mooier. Anders niet.
Op die rode zou ik ook Shadow-Line nemen, toegegeven.
Bij korte ritten is die stem inderdaad echt irritant, als je dan een liedje aan het luisteren bent... Zet het dan altijd uit.
Bij mij is 't een tomtom, hè. 'k Heb gewoon de geluidsfiles met de stemmen voor audio-routebegeleiding gewist. Nou spreekt ze wel maar ze heeft geen stembanden. Wel handig want ik wil wél de acoustische aanwijzingen voor flitspalen (TUUT-tuut, TUUT-tuut), flitslocaties (ploink)en snelheidsoverschrijding (zachte beep-beep), blijven horen.
Bij mij is 't een tomtom, hè. 'k Heb gewoon de geluidsfiles met de stemmen voor audio-routebegeleiding gewist. Nou spreekt ze wel maar ze heeft geen stembanden. Wel handig want ik wil wél de acoustische aanwijzingen voor flitspalen (TUUT-tuut, TUUT-tuut), flitslocaties (ploink)en snelheidsoverschrijding (zachte beep-beep), blijven horen.
Als je zo creatief bent met die soundfiles, kan je Sabine dan geen West-Vlaams leren ofzo?
Ik heb een E39 M5 altijd al moddervet gevonden met Hoogglans Chrome-Line. En al die AMG's in 't zwart met hun chroom rond de ramen en op de bumpers en stootlijsten: En ook op m'n Sabine vind ik 't veel chiquer dan zonder.
Vannacht nog een 135i coupé geconfigureerd als "uitgangsbasis" voor een BMW Performance trackkar, en 't was een bluewater metallic exemplaar, en dáár (zeker met nadien al dat carbon) vond ik hoogglans Shadow-Line mooier. Anders niet.
Op die rode zou ik ook Shadow-Line nemen, toegegeven.
Voor mij enkel chroom op retrobakken zoals de Cinquecento of de Mini, that's it.
Als je zo creatief bent met die soundfiles, kan je Sabine dan geen West-Vlaams leren ofzo?
Ja, dat gaat zeker. Gewoon zelf geluidsfragmenten opnemen en die bestandjes in je tomtom overschrijven. Tomski heeft zo ooit nog een Star Wars tomtom gehad, dacht ik. "Turn around, you must!" (Yoda) en zo. Lachen!
Maar 'k heb liever een navigatiewij...systeem dat haar mond houdt.
Ja, dat gaat zeker. Gewoon zelf geluidsfragmenten opnemen en die bestandjes in je tomtom overschrijven. Tomski heeft zo ooit nog een Star Wars tomtom gehad, dacht ik. "Turn around, you must!" (Yoda) en zo. Lachen!
Maar 'k heb liever een navigatiewij...systeem dat haar mond houdt.
dat was gieren!
Darth Vader: "At the end of the road, you're journey to the darkside is complete"
Yoda: "Turn left you must!!"
Yoda: "The wrongness is strong in this one, turn arround you must"
Comment