Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
we hebben enkele aanbiedingen. 118d en 120d in Sportshatch. Mijn ouders zien de cabrio behoorlijk zitten, maar ik doe er alles aan om die uit hun kop te klappen!
vet,ja cabrio zou ik ook niet nemen
Met die eend zoals op die foto zou ik ook meer dan tevreden zijn
Met die eend zoals op die foto zou ik ook meer dan tevreden zijn
welke opties ga je allemaal al zeker nemen?
Momenteel is niks zeker hoor... We zijn gewoon maar eens een basisofferte gaan laten opmaken. 't Zal allemaal afhangen van hoeveel de auto per maand kost. Mijn pa zal alles uitrekenen en aan de hand daarvan zien wat voor budget er is voor extra opties.
Allicht enkele opties in het genre van xenon, velgen, airco , mistlichten, combi leder-stof,... maar zoals gezegd: niks is zeker. We zien wel!
Hoe weet jij dat de airco van Volvo één van de beste is dat je kan vinden?
Heb je het al getest met andere merken ? NEE.
Heb jij thuis een BMW of ooit een BMW gekocht om te weten of het pure geldklopperij is ?
Tuurlijk wel, anders zou ik dit niet schrijven.We hebben genoeg BMW's in de familie en ik heb ze bijna allemaal getest. Het enige dat die wagen onderscheidt is zijn achterwielaandrijving gekoppeld aan het rijplezier. Al de rest wordt aan een BMW veel te duur betaald. Een simpele en objectieve blik op de optielijst bewijst dat.
Ik rij nu al bijna 2jaar rond met mijn BMW en die wagen heeft me zo'n 60 € aan onderhoud gekost. Wowww wat een geldklopperij
20 000km met een Volvo tegen de 2000 € al kosten aangedaan
Een aftandse tweedehandsketel moet je niet vergelijken met een nieuwe auto.
Ik zou wel eens willen weten wie op twee jaar tijd en 38500 km maar 60 € aan onderhoud heeft moeten uitgeven ? Heel vreemd vind ik dat.Jij doet je onderhoud misschien zelf ?
Tuurlijk wel, anders zou ik dit niet schrijven.We hebben genoeg BMW's in de familie en ik heb ze bijna allemaal getest. Het enige dat die wagen onderscheidt is zijn achterwielaandrijving gekoppeld aan het rijplezier. Al de rest wordt aan een BMW veel te duur betaald. Een simpele en objectieve blik op de optielijst bewijst dat.
Ik zou wel eens willen weten wie op twee jaar tijd en 38500 km maar 60 € aan onderhoud heeft moeten uitgeven ? Heel vreemd vind ik dat.Jij doet je onderhoud misschien zelf ?
nee ik doe mijn onderhoud bij een officiele BMW dealer
Ik weet niet wat een onderhoudkost vermits ik een firma wagen heb, maar ben zelf met mijn 3 serie voor het eerst op onderhoud geweest op 37000 KM en dat is dan gewoon voor een klein onderhoud, dus zou best kunnen.
Idem hier zit aan 37000 km en nog altijd geen groot onderhoud gehad. Aan 5000 km een eerste check en dan een eerste klein onderhoud aan 22000 km. Volgend onderhoud is pas in Oktober 2009.
De BMW '1 voert trouwens de betrouwbaarheidstabellen aan van Dekra 2007 in zijn klasse, vóór al de rest. En geloof 't of niet, maar b.v. de Mazda 3 zit ergens onderaan. We zullen 't maar toeschrijven aan 't feit dat 't een Duitse organisatie is en ze Duitse merken voortrekken, zeker?
En nog eentje: de BMW '5, die zo vaak verguisde auto als zou 'ie continu in panne vallen, en zo, het model waarvan wij twee weken geleden een exemplaar terug naar BMW brachten met 170.000 km op de klok en waaraan niet één mankement is geweest (ik herhaal: niet één!!), voert in diezelfde Dekra-2007 lijst de klasse van de grote limousines aan, voor al de rest (incl. Audi, Volvo en wat nog allemaal, incl. Japanners zoals Lexus).
Comment