Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah neen hé, de 3-deurs is er nog niet. Geen eentje gezien, daar. Logisch ook aangezien de echte productie pas volgende maand start.
Wel dit getrokken, WC-eend zal blij zijn dit te zien. Best knap, maar wit zou 'k toch écht niet moeten, er stonden er daar enkele en van zodra die kar een béétje vuil staat is 't zeer ... pijnlijk.
Tomski : "Die velgen zien er op foto toch beter uit dan in 't echt." En ik moet dat beamen.
Wel dit getrokken, WC-eend zal blij zijn dit te zien. Best knap, maar wit zou 'k toch écht niet moeten, er stonden er daar enkele en van zodra die kar een béétje vuil staat is 't zeer ... pijnlijk.
thank joew
Nja zo'n witte zal ik natuurlijk wel wat meer moeten wassen maar ik vind het gewoon zo knap voor een wagen dat ik hem met véél plezier een keertje meer zal wassen en dan nog, smerig kan ook leuk ogen
En met xenon : gewone lampen voor remlicht e.d., maar tegen 't glas aan lopen vier horizontale LED-strips.
Toch begrijp ik nog steeds niet waarom BMW nog steeds zo beperkt gebruik maakt van de LED-technologie. VW plaatst op steeds meer modellen volledige achterlichtunits opgebouwd uit led's. Een pinkerled zou toch ook al geen probleem meer mogen zijn voor bmw? Mits goede uitvoering oogt het zoveel gesofisticeerder.
Je kan zoveel foto's posten als je wilt van dit interieur, mij krijg je niet overtuigd, gTa zijn lemon lederen interieur met het hout zal het mooiste zijn !
Je kan zoveel foto's posten als je wilt van dit interieur, mij krijg je niet overtuigd, gTa zijn lemon lederen interieur met het hout zal het mooiste zijn !
Kan je de orginele software van bmw (de 177pk ipv de 163pk) er op laten zetten, en word dit door bmw aanzien als tuning (je maakt eigenlijk alleen met het downtunen ongedaan met orginele software).
Ik vind 't ook prachtig, mocht ik kunnen ik nam het voor op m'n lemon. Echt waar. Dat oranjerood is in 't echt veeleer "terracotta", helemaal niet fel rood.
Je moet 't live gezien hebben om 't te kunnen smaken.
De belichting in die foto is niet heel overtuigend. Heb al veel strakkere foto's gezien van Pearlpoint orange.
Vraagje over GPS. Ik heb het niet gekozen maar het kan iets zijn voor de toekomst. Als ik aftermarket ga, welke zijn dan de mogelijkheden betreffende perfecte integratie in het dashboard?
In de laatste Aut@couture (#112), bespreekt men de AVIC-D3 van Pioneer en geeft men het ding een heel positieve review. Ze zeggen, en ik citeer, "de mogelijkheden van perfecte inbouw samen met.....maken dat er ruim voor 250 wagens een perfecte match mogelijk is."
Het ding ondersteunt DVD maar ook Divx en laat gepersonaliseerde achtergronden via JPEG toe.
Comment