Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
FOK wat 'n zalige versie, toch.
zoiets hoort imo toch niet echt op een 'sport edition'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
FOK wat 'n zalige versie, toch.
Gisteren stond er bij de dealer zo'n 320si en die WTCC velgen zijn echt prachtig!Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1Inderdaad zeer mooi, maar de chrome sierlijsten passen écht niet.Ik vindt het prachtig en daarom heb ik het ook op mijn eend genomen.
De foto's komen van de Athens International Motorshow.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
Enigste vraag nog : what to do met dat plastic van die diffusor.In koetswerkkleur spuiten zal misschien een beetje tevéél van 't goeie zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEnigste vraag nog : what to do met dat plastic van die diffusor.In koetswerkkleur spuiten zal misschien een beetje tevéél van 't goeie zijn?
En indien je nog wat geld opzij zou hebben liggen, misschien zo'n carbonnen diffusor? Die rode 1 op het salon had dat en ik vond het zéér knap! Maarja da's natuurlijk weer kwestie van smaak heSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Possible, best wel knap, carbon. I have a carbon fetish.
Maar dan wel liever die van MST Wiesmann, en niet van BMW zelf. Die van BMW vind 'k te opzichtig van vorm, het exemplaar van MST Wiesmann is eigenlijk identiek aan de standaard diffusor.
Dan nog carbon spiegelkapjes erbij of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEnigste vraag nog : what to do met dat plastic van die diffusor.In koetswerkkleur spuiten zal misschien een beetje tevéél van 't goeie zijn?
Je hebt chrome rond de ramen, en dat gecombineerd met carbon... past niet imo.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenLaten zoals het is...
Je hebt chrome rond de ramen, en dat gecombineerd met carbon... past niet imo.
Gewoon standaard laten dusSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Het enige waar ik nog ff aan getwijfel had toen ik vorige week in Bormen was, was toen ik daar een 3-deurs M pack Graphite zag, om hem in die kleur te veranderen.
Maar langs de andere kant vind ik het Le Mansblau een mooie apparte M kleur van het M pack, waar een Graphite bijna op iedere 1 en 3 Serie genomen wordt.
Comment
-
Heb jij die getrokken?
What's up with those angel eyes?Is dat 't standlichtje binnenin de verstralers die de indruk geeft dat die binnenste angel eyes zoveel feller schijnen?
Zo ja, dan haal ik meteen die standlichtjes eruit.Ah, maar dat zal 'n foutmelding geven, zeker?
Comment
Comment