Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Scherpe prijzen toch hé

Op z'n BMW's
    Nora!

Comment

• Senna, Driven To Perfection

Comment

• Senna, Driven To Perfection

Comment

• FOK wat 'n zalige versie, toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

FOK wat 'n zalige versie, toch.

akkoord, buiten die chromé raamomlijsting dan zoiets hoort imo toch niet echt op een 'sport edition'

Comment

FOK wat 'n zalige versie, toch.

Inderdaad.

Gisteren stond er bij de dealer zo'n 320si en die WTCC velgen zijn echt prachtig!
              Senna, Driven To Perfection

Comment

• Gisteren ook de WTCC velgen zien liggen op een bmw 3 coupé van een vriend van me, echt zalige velgen (hij heeft die velgen verwisseld met zijn m velgen bij de dealer).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                  Inderdaad zeer mooi, maar de chrome sierlijsten passen écht niet.
                  Da's ieder zijn smaak natuurlijk Ik vindt het prachtig en daarom heb ik het ook op mijn eend genomen.

De foto's komen van de Athens International Motorshow.

Comment

• Ik vind die chrome sierlijsten mega strak.

Comment

• Idem.

't Maakt de 3-deurs een pak edeler. Akkoord, zwart hoogglans is ook zeer mooi, maar net 't feit dat M Pack + chroom raamlijsten niet mogelijk is, behalve bij die LSE, is al 'n lekker feit op zich.

Plus: 't is gewoon superknap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        Alright, de 120d heeft dezelfde uitlaat, maar dan met minder goed zichtbare einddemper (die zit daar niet, dacht ik). Vind 'k zeer knap, als 't zo is dan laat ik het, dan moet ik geen dubbel pijpje hebben.

Enigste vraag nog : what to do met dat plastic van die diffusor. In koetswerkkleur spuiten zal misschien een beetje tevéél van 't goeie zijn?

Comment

Enigste vraag nog : what to do met dat plastic van die diffusor. In koetswerkkleur spuiten zal misschien een beetje tevéél van 't goeie zijn?
                          Als ik in jouw schoentjes stond zou ik het niet laten meespuiten.

En indien je nog wat geld opzij zou hebben liggen, misschien zo'n carbonnen diffusor? Die rode 1 op het salon had dat en ik vond het zéér knap! Maarja da's natuurlijk weer kwestie van smaak he

Comment

• Possible, best wel knap, carbon. I have a carbon fetish.

Maar dan wel liever die van MST Wiesmann, en niet van BMW zelf. Die van BMW vind 'k te opzichtig van vorm, het exemplaar van MST Wiesmann is eigenlijk identiek aan de standaard diffusor.

Dan nog carbon spiegelkapjes erbij of niet?

Comment

Laten zoals het is...

Je hebt chrome rond de ramen, en dat gecombineerd met carbon... past niet imo.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ook waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Laten zoals het is...

Je hebt chrome rond de ramen, en dat gecombineerd met carbon... past niet imo.
                                  Daar heb je wel een punt ...

Gewoon standaard laten dus

Comment

• Ik heb er een tijd terug ook aan zitten denken of ik hem best niet in zwart zou laten spuiten, maar toen ik hem in het echt zag vond ik dat beter zo staan. Het gaat anders te fel opvallen denk ik

Comment

• Het enige waar ik nog ff aan getwijfel had toen ik vorige week in Bormen was, was toen ik daar een 3-deurs M pack Graphite zag, om hem in die kleur te veranderen.

Maar langs de andere kant vind ik het Le Mansblau een mooie apparte M kleur van het M pack, waar een Graphite bijna op iedere 1 en 3 Serie genomen wordt.

Comment

• Hier nog een foto die ik vergeten was

Comment

• Heb jij die getrokken?

What's up with those angel eyes? Is dat 't standlichtje binnenin de verstralers die de indruk geeft dat die binnenste angel eyes zoveel feller schijnen?

Zo ja, dan haal ik meteen die standlichtjes eruit. Ah, maar dat zal 'n foutmelding geven, zeker?

Comment

Working...
                                          X