Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoe kan ik je herkennen?
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenHier staat al een 118d LSE te koop=> http://www.mobile.de/SIDllZbeKrY-OlC...1111259208587&
'Ie staat niet knap op die foto's, in tegenstelling tot de foto's van op dat salon (vorige pagina, ofzo).
Ziet eruit alsof 'ie zeer hard 'n verlaging nodig heeft. En die diffusor achteraan oogt zéér cheap, op die foto's.
Goed nieuws : de mijne is al gemaakt !!Gisteren is 'ie geboren.
Maandag wordt 'ie geleverd bij m'n mannetje, en start 'ie z'n 6 maanden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'Ie staat niet knap op die foto's, in tegenstelling tot de foto's van op dat salon (vorige pagina, ofzo).
Ziet eruit alsof 'ie zeer hard 'n verlaging nodig heeft. En die diffusor achteraan oogt zéér cheap, op die foto's.
Maandag wordt 'ie geleverd bij m'n mannetje, en start 'ie z'n 6 maanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmm, 't probleem is dat 't zo ver is (Dingolfing). Doe je niet op één dag H&T. En, als ik 'm al gezien heb, dan ga 'k nog méér afzien ... I don't know, we'll see.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWedden?
't Staat niet gepland. Echt niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'Ie staat niet knap op die foto's, in tegenstelling tot de foto's van op dat salon (vorige pagina, ofzo).
Maandag wordt 'ie geleverd bij m'n mannetje, en start 'ie z'n 6 maanden.Crappy pics...
Proficiat! Nu nog 6 lange maanden eer je hem kan addopterenSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Heb nog veranderingen gedaan aan mijn LSE (noodgedwongen), straks meer info en foto's. Hij is werkelijk subliem nu, en volledig naar mijn wensen.
Update:
-Carbonschwarz / Leder Boston Terra
-Multifunctioneel stuurwiel
-Alarm
-Schuifdak
-Scheidingsnet
-Zonnewerend glas achteraan
-Fluwelen tapijten
-Automatisch dimmende binnenspiegel
-Verwarmde zetels
-Xenon
-Regen en lichtsensor
-Cruise control
-Lichtpakket
-Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
-Navi Pro
-Hifi-Luidsprekersysteem
-Voice control
-USB aansluiting
-Handy voorbereiding Bluetooth
-Centrale armsteun
-Auto. Airco
-Opbergpakket
-PDC
-M pakket
-Serenity Essential
Levering: eind volgende week (gewisseld met stockwagen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenHeb nog veranderingen gedaan aan mijn LSE (noodgedwongen), straks meer info en foto's. Hij is werkelijk subliem nu, en volledig naar mijn wensen.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenBen je naar Bornem gereden of naar een dealer om het te aanschouwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenHeb nog veranderingen gedaan aan mijn LSE (noodgedwongen), straks meer info en foto's. Hij is werkelijk subliem nu, en volledig naar mijn wensen.
Update:
-Carbonschwarz / Leder Boston Terra
-Multifunctioneel stuurwiel
-Alarm
-Schuifdak
-Scheidingsnet
-Zonnewerend glas achteraan
-Fluwelen tapijten
-Automatisch dimmende binnenspiegel
-Verwarmde zetels
-Xenon
-Regen en lichtsensor
-Cruise control
-Lichtpakket
-Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
-Navi Pro
-Hifi-Luidsprekersysteem
-Voice control
-USB aansluiting
-Handy voorbereiding Bluetooth
-Centrale armsteun
-Auto. Airco
-Opbergpakket
-PDC
-M pakket
-Serenity Essential
Levering: eind volgende week (gewisseld met stockwagen).
Waarom heb je gewisseld? En waar blijven die foto's!Senna, Driven To Perfection
Comment
Comment