Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Gisteren een 1 serie LE gezien, exact eentje zoals die van gTa
    Bloody hell, dat is een knappe combinatie

@Maasmechelaar van dit forum met 1 serie LE, your car iz naaiz
    Er is al zo-eentje op 't forum, toch? Lightstorm heeft een LSE met lemon leder. Misschien was 't hij wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Er is al zo-eentje op 't forum, toch? Lightstorm heeft een LSE met lemon leder. Misschien was 't hij wel.
      Awel ja, 't is hij die ik bedoel
      Was zijn naam vergeten

Comment

• Hoi Muchachos. Ik ga strakjes de wagen wassen en dan ook een paar foto's maken. Excuses voor de delay.

EDIT: Reynaerde, als je wil, mag jij hem wassen.
        Last edited by ; 01/08/2007, 13:26.

Comment

• Aha, jij was het dus waarschijnlijk die ik een 4tal dagen geleden gezien heb op de Thomasboslaan, toen je net aan de krantenwinkel ging inslaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
            Mmm, ook bij mijn wagen was dit het geval. Na een 1.000 km ongeveer was ik op controle geweest bij Dejonckheere. Ik had toen gevraagd of de inloopolie niet vervangen hoefde te worden. Nee, zeiden ze, dat doen ze niet meer. 10 jaar geleden wel, maar bij de nieuwe wagens "niet meer nodig".
            Hetzelfde hier.

Comment

Aha, jij was het dus waarschijnlijk die ik een 4tal dagen geleden gezien heb op de Thomasboslaan, toen je net aan de krantenwinkel ging inslaan?
              Dat zal dan wel ja. Ik heb je toch niet de vinger gegeven he? Shit, dan woon je wel dichtbij he.

Comment

Aha, jij was het dus waarschijnlijk die ik een 4tal dagen geleden gezien heb op de Thomasboslaan, toen je net aan de krantenwinkel ging inslaan?
                @Reynaerde : kan ook iemand anders geweest zijn hoor. Hier in Maasmechelen rijdt er nog een BMW LSE rond, als ik me niet vergis ook met het lemon leder. Echt een knappe wagen. Staat geen aanduiding van de motorisatie achterop, of is dat mss bij alle LSE's het geval?

Edit : shit, effe nr het profiel van Lightstorm gaan zien en 't is degene die ik hierboven aanhaal. @ Lightstorm : wat een toeval , ik wist niet dat jij het was, maar wij kennen mekaar! Tip : ik heb nog schuin tegenover u gewoond en heb gisteren nog uw broer gezien op de voetbal! Héél knappe wagen, proficiat!!!
                Last edited by ; 01/08/2007, 17:14.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• zelfde als WC-eend denk ik.

alleen heeft deze shadowline en die van WC-eend chrome line.

Comment

• Heeft WC-eend xenon ?

Comment

• ja. (5tekens)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                          Heeft WC-eend xenon ?
                          Yes, me have Xenon
                          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Must-have vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                              EDIT: Reynaerde, als je wil, mag jij hem wassen.
                              Mocht ik ooit tijd hebben, graag

Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                              Dat zal dan wel ja. Ik heb je toch niet de vinger gegeven he? Shit, dan woon je wel dichtbij he.
                              Nope, geen vinger
                              Ik kwam gewoon de thomasboslaan opgereden terwijl jij aan de krantenwinkel afdraaide
                              Als je je nog een vuile zwarte E herinnerd...it was me

Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                              ik wist niet dat jij het was, maar wij kennen mekaar!

Tijd voor een maasmechelse zwarte auto meeting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                zelfde als WC-eend denk ik.

alleen heeft deze shadowline en die van WC-eend chrome line.
                                Idd, daarom dat ik hem hier zet. Deze is ook een 118i, terwijl toilet-eend een 118d heeft
                                1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Must-have vind ik.
                                  Om op te vallen?

Comment

• *jaloers op de nummerplaat*

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      *jaloers op de nummerplaat*
                                      Neem jij dan B MW120

of L SE120
                                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Neen, 'k wil geen nummerplaat die naar 'n type auto verwijst, vind ik te stom. Na 3 jaar is de plaat outta use, dan. Ik wacht af om te zien bij welke lettercombo ze zitten tegen december, en als 't me niet aanstaat ga ik voor een perso'tje. Zal iets met GA worden dan, denk ik.

Comment

• Ik vind xenons nu niet perse een must have , daarom dat ik ze dan ook niet heb
                                          Liever geen xenons , i-drive en andere luxe bling bling..
                                          In plaats daarvan een M pack en dikkere motor...

Zo kies ik altijd ( van de 1wagen(s) die ik al heb gekocht ) de auto , Eerst motorconfiguratie, dan het sportiefste pack, en dan pas , in functie van het geld dat nog over is, de opties

Comment

Working...
                                          X