Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• waarom heeft lightstorm nog geen topic over z'n lse????

Besteld: Limited Sports Edition 1 series (118d)
    Interieur: Boston Lemon
    Leverdatum: It has arrived!

Comment

• Uitlaat"probleem" voor de 120d is opgelost.

Zie topic over BMW '1 tuning.

Comment

• lekker

ga je da doen??

Comment

• Hallo,

Is er hier iemand die zo'n folder heeft (liefst in pdf-file) over de bmw 1 LSE.

Blijkbaar is er daar een speciale brochure rond uitgekomen met als titel op de voorkant: 'Von der Strecke, nicht von der Stange'.
          Ik vraag dit omdat er op het internet daar heel weinig van de te vinden is en zeker op de bmw site ook niet.

Alvast bedankt voor de moeite,

Grtzzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Uitlaat"probleem" voor de 120d is opgelost.

Jaaaaaaaah!!!!

Als je nog twijfelt leg ik wel bij, dat is een must!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
              Ik vind xenons nu niet perse een must have , daarom dat ik ze dan ook niet heb
              Liever geen xenons , i-drive en andere luxe bling bling..
              In plaats daarvan een M pack en dikkere motor...

Zo kies ik altijd ( van de 1wagen(s) die ik al heb gekocht ) de auto , Eerst motorconfiguratie, dan het sportiefste pack, en dan pas , in functie van het geld dat nog over is, de opties
              Het liefst van al nog alles samen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d*noter Bekijk Berichten
                Hallo,

Is er hier iemand die zo'n folder heeft (liefst in pdf-file) over de bmw 1 LSE.

Blijkbaar is er daar een speciale brochure rond uitgekomen met als titel op de voorkant: 'Von der Strecke, nicht von der Stange'.
                Ik vraag dit omdat er op het internet daar heel weinig van de te vinden is en zeker op de bmw site ook niet.

Alvast bedankt voor de moeite,

Grtzzz
                Geen idee wat betreft de PDF, maar 'k heb 'm wel in papieren versie. Als je nog een LSE wil, ga je je moeten haasten, als 't al niet te laat is. Vanaf modeljaar 2008 is 't zowiezo gedaan met de LSE (= 3e week september 2007), en als ik me niet vergis zitten ze nu toch al ei zo na aan de 2.000 (toen ik terugkwam van reis zouden er al een kleine 1.800 LSE's zijn verkocht, en da's nu al bijna 3 weken terug).

O ja, en in het foldertje staat bijster weinig, eigenlijk.

Comment

Geen idee wat betreft de PDF, maar 'k heb 'm wel in papieren versie. Als je nog een LSE wil, ga je je moeten haasten, als 't al niet te laat is. Vanaf modeljaar 2008 is 't zowiezo gedaan met de LSE (= 3e week september 2007), en als ik me niet vergis zitten ze nu toch al ei zo na aan de 2.000 (toen ik terugkwam van reis zouden er al een kleine 1.800 LSE's zijn verkocht, en da's nu al bijna 3 weken terug).

O ja, en in het foldertje staat bijster weinig, eigenlijk.

Bedoel je zo'n 2000 auto's wereldwijd die maar verkocht worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d*noter Bekijk Berichten
                    Bedoel je zo'n 2000 auto's wereldwijd die maar verkocht worden?
                    De LSE is enkel beschikbaar langs hier (D, L, B, F, CH, A), en wordt beperkt op 2.000 exemplaren, ja.

Comment

Uitlaat"probleem" voor de 120d is opgelost.

Staat al langer als eerste op mijn verlanglijstje
                      Dubbele pijpje is idd een must!

Comment

• LSE

witte FL
                        Last edited by ; 07/08/2007, 23:14.

Comment

• Goh, op die LSE moet toch gewoon shadowline!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
                            Staat al langer als eerste op mijn verlanglijstje
                            Dubbele pijpje is idd een must!
                            Is een beetje wannabe, maar esthetisch is het bijna een must.

Comment

• wat is ongeveer de leveringstijd voor een 1 reeks?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                                wat is ongeveer de leveringstijd voor een 1 reeks?
                                Het hangt af van dealer tot dealer. Een x aantal zijn er per jaar voorzien per dealer.

Comment

• Ik heb daarstraks in de showroom van Centrauto Deurne in een 120d LSE met Terra interieur gezeten, knap zeg, en stukken beter afgewerkt dan het interieur van onze 'oude' 120d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    Het hangt af van dealer tot dealer. Een x aantal zijn er per jaar voorzien per dealer.
                                    ik bedoel voor een 1 reeks vijfdeurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Goh, op die LSE moet toch gewoon shadowline!
                                      Net niét ! Dan wordt 'ie meteen een "gewone"...

Alhoewel, blijkbaar ga je vanaf MY08 ook de ChromeLine met het M Pack kunnen combineren, so. En bij de X5 is 't ook al zo: Chrome-Line kan gecombineerd worden met M Pack.

Goeie zaak! Hoe meer keuze, hoe beter.

Comment

• Als ik dat nu mooier vind... Da's mijn mening hè. Trouwens, het is een Limited Sports Edition, en ik vind dat chroom nu eenmaal niet past op een sportieve auto, op een auto van de M GmbH zie je toch ook geen chromé lijstjes? Of de 320si van vorig jaar, had toch ook geen chromé? Ik vind dat ze de keuze moesten laten aan de klanten. Dat van die Chrome Line op het M-pack vind ik ook een goeie zaak, zo kan je je auto nog meer naar je eigen wensen aankleden. Zolang ze maar de keuze bieden tussen de twee ben ik tevreden.

Comment

• Ik ook. En ik ben maar wát blij dat de LSE chroom heeft. Je hebt ook geen keuze qua buitenkleur, noch qua velgen. 't Is te nemen of te laten, die LSE ... en 'ie is schitterend mooi, vind ik.

Comment

Working...
                                          X