Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Heb jij die getrokken?

What's up with those angel eyes? Is dat 't standlichtje binnenin de verstralers die de indruk geeft dat die binnenste angel eyes zoveel feller schijnen?

Zo ja, dan haal ik meteen die standlichtjes eruit. Ah, maar dat zal 'n foutmelding geven, zeker?
    Foto is niet door mij getrokken. De foto is afkomstig van dezelfde beurs dan de foto's op de vorige pagina.

De angel eyes zijn net zoals op de 3 coupe en de 5 facelift. De middenste angel eyes schijnen feller dan de buitenste...
    Senna, Driven To Perfection

Comment

Heb jij die getrokken?

What's up with those angel eyes? Is dat 't standlichtje binnenin de verstralers die de indruk geeft dat die binnenste angel eyes zoveel feller schijnen?

Zo ja, dan haal ik meteen die standlichtjes eruit. Ah, maar dat zal 'n foutmelding geven, zeker?
      Voor zover ik er iets van ken (bitter weinig dus...): lampjes plaatsen met minder watt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
        Voor zover ik er iets van ken (bitter weinig dus...): lampjes plaatsen met minder watt?
        zo laten. geeft een super mooi effect, althans op de 3 coupé

Comment

• Zijn die foto's carbon black?

Comment

Possible, best wel knap, carbon. I have a carbon fetish.

Maar dan wel liever die van MST Wiesmann, en niet van BMW zelf. Die van BMW vind 'k te opzichtig van vorm, het exemplaar van MST Wiesmann is eigenlijk identiek aan de standaard diffusor.

Dan nog carbon spiegelkapjes erbij of niet?
            Foto van?

Comment

• gokje

www.mst-wiesmann.de

Comment

Ik zie die nieuwe lichtblokken vooraan zoveel liever. Duidelijkere angel eyes en ik vermoed standaard donkere inleg (zoals vroeger enkel op de 130i). Als je ooit van plan bent dit aan te passen, ik heb interesse in de originele felle angel eyes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                  Ik zie die nieuwe lichtblokken vooraan zoveel liever. Duidelijkere angel eyes en ik vermoed standaard donkere inleg (zoals vroeger enkel op de 130i). Als je ooit van plan bent dit aan te passen, ik heb interesse in de originele felle angel eyes
                  Gewoon je lichtblokken met Gilles zijn ruilen en iedereen is tevree

Comment

• Comment

• Voor de mensen die een wallpaper moeten hebben van de LME

Comment

• Vandaag voor het eerste ontdekt dat de 3-deurs versie "E81" heet

Comment

• Gespoten diffusor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Vandaag voor het eerste ontdekt dat de 3-deurs versie "E81" heet
                            Sterk bezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                              Sterk bezig!
                              Ikke maar denken dat het allemaal E87 waren

Eigenlijk logisch zoals bij de andere types E90, E91, E92, E93

Maar in de periode E46 was dat niet zo ingedeeld hé

Comment

Thx! Ik was even veel te lui...

http://www.wiesmann.de/tuningmarkt/details.php?id=153

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Gespoten diffusor

Ik vind dit toch veel knapper. Voordeel is dat je zo'n dingen nog met der tijd kan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Ik vind dit toch veel knapper. Voordeel is dat je zo'n dingen nog met der tijd kan doen.
                                    Het kan een gedacht zijn, maar ik vond de nieuwe diffusor een mooier materiaal hebben dan bij de préfacelift

Comment

Alright, de 120d heeft dezelfde uitlaat, maar dan met minder goed zichtbare einddemper (die zit daar niet, dacht ik). Vind 'k zeer knap, als 't zo is dan laat ik het, dan moet ik geen dubbel pijpje hebben.

Enigste vraag nog : what to do met dat plastic van die diffusor. In koetswerkkleur spuiten zal misschien een beetje tevéél van 't goeie zijn?
                                      Dat is de enige rede waarom ik een M pack zou laten staan. Die diffusor moet je absoluut meteen in koetswerkkleur laten spuiten. Elke keer als ik een 1 M pack zie verwondert het me hoe mooi dat is. Tot ik de achterkant zie. Ik vind dat zoooo lelijk! Een schande van BMW!
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Heb jij die getrokken?

Dat is toch nu ook zo bij de facelift 5 en de nieuwe 3 coupé! Ook daar schijnen de middelste ringen sterker

Ik vond het ook maar minnetjes maar in real life vind ik het wel kunnen... Zeker bij de 5, zo zie je direct dat het een facelift is... idem dus voor de 1...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                          Dat is de enige rede waarom ik een M pack zou laten staan. Die diffusor moet je absoluut meteen in koetswerkkleur laten spuiten. Elke keer als ik een 1 M pack zie verwondert het me hoe mooi dat is. Tot ik de achterkant zie. Ik vind dat zoooo lelijk! Een schande van BMW!
                                          Ik vind het M-Sportpakket voor de 1 echt schitterend mooi, dus ook de achterbumper. Ik zou er alleszins niets aan laten veranderen...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X