Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan toch...

Adhv de interieurfoto is het duidelijker
    Last edited by ; 28/03/2007, 11:21.

Comment

• Ik kijk altijd naar de mistlichten. De FL heeft rechthoekige, de originele had er ronde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
        Ik kijk altijd naar de mistlichten. De FL heeft rechthoekige, de originele had er ronde.

Maar het M-pack heeft nog altijd de ronde
        Anders was het makkelijker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Is een facelift.

Dit is het interieur van bovenstaande 120D:

Als je naar de knopppen van de airco en de openingen voor de navi kijkt, zie je dat dit een facelift is.
          Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
          Te zien aan de nieren (puntig op het uiteinde) is het Pré-FL
          De FL heeft rondere nieren

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          is dit een facelift? of een naar 177pk gechipte 120d?

hoe verklaar je dit dan??? de hoeken van de nierkes zijn veel scherper
          Last edited by ; 28/03/2007, 12:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            hoe verklaar je dit dan???
            Denk dat 't aan de foto ligt.

Waar zit gTa als je hem nodig hebt !?
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• De onderste witte is een facelift : zie je uiteraard aan de nieuwe bumper, maar de niertjes draaien een klein beetje terug naar binnen, aan de bovenste buitenrand. De hoeken zijn niet zo scherp. De bovenste witte lijkt inderdaad meer op prefacelift-nieren, k' geef 't toe. 'k Kan 't ook niet verklaren...

... tenzij men de M Pack niet heeft aangepast, en je dus met de M voorbumper nog de oude niertjes krijgt.

Effe foto's van de LSE opsnorren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                De nieuwe niertjes. Minder scherp afgerond.

En de oude :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                  Hier alvast nog enkele foto's:

't Ligt toch aan de foto's hoor, ziehier de nieuwe niertjes, je zou zweren dat ze ook "puntig" zijn. De hoek van waaruit de foto getrokken is, doet dus veel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                    Pfffff, ik zou durven zeggen dat de M Pack ook na de facelift nog de oude nieren heeft meegekregen, dus dat ze de M Pack bumpers niet hebben aangepast ... maar ... zoals je ziet aan de vorige foto (persfoto witte 3-deurs) kan je dat geenszins zeker zijn.

Comment

• Ah, als je inzoomt op de persfoto van de witte 3-deurs, zie je wel toch duidelijk dat ze afgerond zijn.

En bij de LSE ... niet !

Zou 't dan werkelijk zo zijn, dat de M Pack de nieuwe niertjes niét meekrijgt?

Comment

• Blijkbaar wel dus !

Als Denniske correct is en dit is het interieur van de auto (overduidelijk facelift, cfr. deurpanelen), dan krijgt de M Pack facelift nog de oude niertjes mee.

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Is een facelift.

Dit is het interieur van bovenstaande 120D:

Als je naar de knopppen van de airco en de openingen voor de navi kijkt, zie je dat dit een facelift is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Blijkbaar wel dus !

Als Denniske correct is en dit is het interieur van de auto (overduidelijk facelift, cfr. deurpanelen), dan krijgt de M Pack facelift nog de oude niertjes mee.
                          Linkje naar de advertentie:
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/...p?process=uvse

Hier een 116i te koop op de gebrauchtwagenbörse met dé velgen die WC-eend op zen 118d LSE wilt steken, of heb ik het nu heel fout ?
                            Ik vind niet meteen een 116i met deze velgen. Kun je de foto's mss even posten?
                            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                              hier staat ie echt lekker op, ik zou denk ik ook deur 3 & 4 opgeven

Comment

• wallpapertje anyone???

Comment

Als je wil kan ik je 'm ook in 4.000x3.000 pixels (ofzo) bezorgen. Zo kan je een wallpapertje voor je kweeniehoeveel-inch Apple Cinema Display hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ah ja, de zoektocht naar een leuke naam voor m'n toekomstige kar is geopend.

Ter herinnering : m'n huidige kar heet Babs, wat zelfs een vrouwennaam is, maar ook een letterwoord voor 'Bad Ass Blue Station' (gezien 't een sportief ogende blauwe break is). Die naam is 'n creatie van Tomski, en ik ben 'm er eeuwig dankbaar voor. Maar 't is een wisselbeker, dus the game is on.
                                    aha a challenge

Comment

• goh man, zo een eentje

kan ik natuurlijk wel een nieuwe wagen rijden binnen budget (27500 zonder btw, inclusief dealerkorting)

Comment

aha a challenge
                                        Op mijn suggestie is nooit reactie gekomen. Ik vond het zelfs nog een goeie ook nog, helemaal niet als grap bedoeld.

Comment

• Carbonblack
                                          Izegems
                                          Nieuw
                                          Dieseltje
                                          Yeeeeeeeej

CINDY

Comment

Working...
                                          X