Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een 123d mag zo snel zijn als het wilt, een 130i zal altijd 'anders' zijn.

Nu ik een 335i heb, nu besef ik pas hoe 'rauw' een diesel wel niet is. In de 335i zet ik de radio uit. In de de 530d zet ik 'm net harder...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Uiteraard, maar we spreken ook over een totaal andere prijsklasse, hoe je 't ook draait of keert. Een 130i kost, op 3 jaar aan 40.000 km bekeken, anderhalf keer zoveel als een 123d.

Comment

• Da's dan ook weer juist...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hmmm inzake 123d: is de voorstelling voor zomer/najaar of de eerste leveringen voor zomer/najaar ?

Comment

• gTa: je hebt misschien wel gelijk over de 123d, % gezien zou het een te groot verschil zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ja, die komt. Introductie is gepland samen met de 135i, september (waarschijnlijk première op de IAA).

'Ie heeft 4 cilinders, ademt via 2 liter longinhoud (zoals de 120d), maar heeft twee turbo's die in serie staan (registerdrukvulling zoals de 335d, 535d, X3 3.0sd), wat het vermogen op 204 pk brengt (150 kW), en het koppel op 380 Nm (sommige bronnen spreken zelfs over 400 Nm). In hernemingen kuist 'ie zelfs een standaard 130i af, daarmee, en net zoals de 6-cilinder met dubbele turbo zou ook deze 4-pitter een karakter worden gegeven die bliksemsnel in toeren klimt en zelfs bij 5.000 tpm nog volop pit heeft (in plaats van al kort na de 4.000 tpm dood te vallen zoals quasi elke diesel).
              zalig

Comment

• Comment

• Zéér mooi

Comment

• Damn !!

This makes me feel horney..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                      Wat een prachtige krachtpatser!

Comment

• Op zich valt die prijs van de Limited Edition goed mee in vergelijking met wat je ervoor in de plaats krijgt. Nu begin ik toch te twijfelen of ik zo geen zou kopen i.p.v. een C30 maar ik kan niet te lang twijfelen want als ik zo een Limited Edition wil zal ik er vlug bij moeten zijn of ze zijn uitverkocht... Het kan zijn dat ik er morgen eens achter ga informeren.
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                          Op zich valt die prijs van de Limited Edition goed mee in vergelijking met wat je ervoor in de plaats krijgt. Nu begin ik toch te twijfelen of ik zo geen zou kopen i.p.v. een C30 maar ik kan niet te lang twijfelen want als ik zo een Limited Edition wil zal ik er vlug bij moeten zijn of ze zijn uitverkocht... Het kan zijn dat ik er morgen eens achter ga informeren.
                          Daar zou ik nog geen seconden aan twijflelen

De 1 Serie zou ik nemen

Comment

• Ik heb daarstraks eens prijs gevraagd. de 118d 3-deurs is zo'n 1200 Euro duurder dan de huidige 5deurs 118d. is wel wat meer standaard geworden zoals de radio, elektrische ramen achteraan bij de 5-deurs, mistlampen bij de 3-deurs,... Ik heb de volledige optielijst en bij het Limited Sport Edition pack zit dus geen airco zoals vooraf in dit forum gezegd. De prijs voor dit pakket bij de 118d kost zo'n 3800 Euro
                            Blijkt nu toch vrij duur uit te komen zo'n 118d met Limited Sport Edition pack...
                            Een 118d met Limited Sport Edition Pack, Option Line, automatische airo, snelheidsregelaar en inclusief korting komt neer op een 28.300 Euro

Comment

• Mjah, reken 'es een C30 2.0D uit met bodykit en dezelfde opties? Zal niet veel minder zijn. En de nieuwe 118d zal met z'n 136pk niet moeten onderdoen voor de C30 2.0D, vermoed ik.

Feit is : BMW is duur, zeker als je 'm wat gaat uitrusten...

Comment

• Als er iemand de prijslijst in PDF moet hebben PM me dan je e-mailadres dan stuur ik het morgen door vanop m'n werk.

Comment

• 'k Heb ze hier al gepost in dit topic. Ergens. Wie zoekt die vindt. Zet ze anders nog 'es online en smijt ze hier in 't topic. 'k Weet 't, 't is niet cool, maar 't helpt wel 't grootste aantal mensen.

Comment

• Ik vind 28 300€ nog meevallen voor zo een 118d in die uitvoering..

Enkel xenon's ontbreken nog !

Comment

• Hoi, ben nieuw hier. Ga waarschijnlijk de 1 serie 3 deurs kopen. Wat ik me afvraag, die kleur Carbon black, gaat die ook deel uitmaken van het optie-aanbod? Ik weet dat dit een kleur is van het "individual" gamma dewelke nog niet zou bestaan voor de 1 serie maar op de Duitse bmw site staat "coming soon: Individualitat." Dus...

Hoeveel zou zo'n kleur kosten mocht je hem als optie kopen? Dus los van sportpaketten en dergelijke. Alleen de kleur.

Comment

• Neen niet als optie beschikbaar

Enkel in Limited Sport Edition kunt ge het krijgen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                          Neen niet als optie beschikbaar

Enkel in Limited Sport Edition kunt ge het krijgen !
                                          En als BMW individual ook voor de 1 series komt?

Comment

Working...
                                          X