Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat zijn camber plates?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Wat zijn camber plates?
      "plaatjes" gemonteerd aan je veerpoten die ervoor zorgen dat je veer"benen" iets schuiner staan, waardoor je wielen iets meer (negatief) camber vertonen

Denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ja!

+ camber plates
        + braided brake hoses
        + brake plates
        + golden racing rims with slick tyres
        + polybushes
        + chroom nierspijltjes
        + gespoten diffusor achteraan

Yeah, baby.

En misschien ook
        + verlaagde, instelbare ophanging

:rockhard:

Dat ziet er dus ook niet slecht uit hé

Comment

Ik ga 'n chroom blanco nummerplaathouder nemen, denk ik. Normaal gezien hoogglanszwart (= hoogglans Shadow-Line), maar nu 'k op de LSE wel chroom raamomlijsting heb, denk ik om misschien een chroom nummerplaathouder te nemen. 'k Zie wel. Als 't niet m'n goesting is neem ik wat ik nu heb : glanszwart blanco nummerplaathouder.
          Heb je hier een foto van?

Comment

• Nee, niet onmiddellijk. Awel, gewoon, ge kent zo'n zwarte blanco nummerplaathouder, right? Met 'n dun zwart randje rond de nummerplaat? Vervang dat door eentje in chroomo.

*denk*

De groene 525tds die we nog hebben gehad had die wel, denk ik. Maar geen idee of ik daar foto's van heb.

Comment

• 'k Denk ook dat er te weinig chroom zit op een LSE, om die chroom blanco nummerplaathouder knap te maken. Een zwarte zal mooier zijn, denk ik. Op een E39 of een E38, ja zelfs een facelift E65 b.v. met chroom rondom (bumpers, ramen) is 't zéér knap, veel knapper dan een zwarte blanco nummerplaathouder. By far !

'k Heb gezocht maar er geen pics van gevonden, enkel van 't interieur.

Comment

'k Denk ook dat er te weinig chroom zit op een LSE, om die chroom blanco nummerplaathouder knap te maken. Een zwarte zal mooier zijn, denk ik. Op een E39 of een E38, ja zelfs een facelift E65 b.v. met chroom rondom (bumpers, ramen) is 't zéér knap, veel knapper dan een zwarte blanco nummerplaathouder. By far !

'k Heb gezocht maar er geen pics van gevonden, enkel van 't interieur.
                Idd, bij de E39 kon je zo achteraan op de koffer zo'n chromé lijstje krijgen en daar staat zo'n chromé nummerplaathouder niet lelijk onder. Toch ben ik meer te vinden voor een zwart exemplaar maar op sommige wagens sta ik een uitzondering toe

@ gTa: Toevallig nog niks gehoord van de velgjes?
                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Moest vandaag in Puurs zijn en ben is in Bornem gestopt

Er stond een M pack 120d Sportshatch in Graphite(toch ook zo'n mooi kleurtje hé) met zwarte zetels en open dak

Hij stond (voor de poort van de garage, net voor de proefritwagens) geparkeerd tussen een Le Mansblau 320d Coupé en een 7 Hydrogen(jaja die stond daar ook )

Vond de uitlaat van de 120d groter(gevulder) dan dan de 320d Coupé!

@gTa : Eigenlijk ni nodig om er een dubbele uitlaat te monteren hoor, alé ge moet maar achteraf is bekijken.

Comment

• Is er nu al meer geweten van de 23d/20sd -motor ?

Comment

• Salon Frankfurt.

Ik hoop dat er deze zomer al extra info komt, maar ik verwacht niet dat er al iets zal losgelaten worden voor de 3-deurs goed en wel van start is gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        "plaatjes" gemonteerd aan je veerpoten die ervoor zorgen dat je veer"benen" iets schuiner staan, waardoor je wielen iets meer (negatief) camber vertonen

Denk ik!
                        Thx makker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                          Is er nu al meer geweten van de 23d/20sd -motor ?
                          Ik had die vraag vorige week ook al is gesteld aan m'n verkoper en die wist daar ook geen antwoord op of er wel of gene komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Ik had die vraag vorige week ook al is gesteld aan m'n verkoper en die wist daar ook geen antwoord op of er wel of gene komt.
                            Maar laten we eerst maar die 177pk/2 liter in bedwang houden

Comment

• Yeah!

Comment

• Is maar sinds kort, ik denk dat ze de 3-deurs er aan het instoppen zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                                  Neemt verdacht veel werk in beslag... Vind het gewoon raar dat die opties dan verdwenen zijn .
                                  Paketten zijn ook weg ...
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik ben vandaag nog wat aanpassingen gaan doen. Het was wel nog op het randje, want hij stond al op code geel(dus bijna klaar voor productie, de vekoper sprak misschien dat hij al de eerste week van juni er zou kunnen zijn ipv vanaf 15 juni)

Ik heb nog de sensoren vooraan erbij genomen. Vond het zo maar half en half dat er enkel achteraan sensoren opstonden. Cdlader er maar ook bijgenomen, en dan nog iets. "Iets" dat Gilles ook leuk zou vinden Ra ra ra @Gilles

En nu hopen dat het vlug code rood wordt, dat er niets meer aan veranderd kan worden, want men kan diene verleidelijke optielijst blijven leeg plunderen (al heb ik nu toch het nodige genomen)
                                    Last edited by ; 08/05/2007, 23:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Mooie 1 die je daar besteld hebt Tulpje...

Dat is een echte full option zekers?
                                      Nu net niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Ik ben vandaag nog wat aanpassingen gaan doen. Het was wel nog op het randje, want hij stond al op code geel(dus bijna klaar voor productie, de vekoper sprak misschien dat hij al de eerste week van juni er zou kunnen zijn ipv vanaf 15 juni)

Ik heb nog de sensoren vooraan erbij genomen. Vond het zo maar half en half dat er enkel achteraan sensoren opstonden. Cdlader er maar ook bijgenomen, en dan nog iets. "Iets" dat Gilles ook leuk zou vinden Ra ra ra @Gilles

En nu hopen dat het vlug code rood wordt, dat er niets meer aan veranderd kan worden, want men kan diene verleidelijke optielijst blijven leeg plunderen (al heb ik nu toch het nodige genomen)
                                        You make me curious
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                          You make me curious
                                          Onze quiz member Gilles is nog niet toegekomen
                                          Diene gaat dat direct weten sé

Comment

Working...
                                          X