Wat zijn camber plates?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWat zijn camber plates?
Denk ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa!
+ camber plates
+ braided brake hoses
+ brake plates
+ golden racing rims with slick tyres
+ polybushes
+ chroom nierspijltjes
+ gespoten diffusor achteraan
Yeah, baby.
En misschien ook
+ verlaagde, instelbare ophanging
:rockhard:
Dat ziet er dus ook niet slecht uit hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ga 'n chroom blanco nummerplaathouder nemen, denk ik. Normaal gezien hoogglanszwart (= hoogglans Shadow-Line), maar nu 'k op de LSE wel chroom raamomlijsting heb, denk ik om misschien een chroom nummerplaathouder te nemen. 'k Zie wel. Als 't niet m'n goesting is neem ik wat ik nu heb : glanszwart blanco nummerplaathouder.
Comment
-
Nee, niet onmiddellijk. Awel, gewoon, ge kent zo'n zwarte blanco nummerplaathouder, right? Met 'n dun zwart randje rond de nummerplaat? Vervang dat door eentje in chroomo.
*denk*
De groene 525tds die we nog hebben gehad had die wel, denk ik. Maar geen idee of ik daar foto's van heb.
Comment
-
'k Denk ook dat er te weinig chroom zit op een LSE, om die chroom blanco nummerplaathouder knap te maken. Een zwarte zal mooier zijn, denk ik. Op een E39 of een E38, ja zelfs een facelift E65 b.v. met chroom rondom (bumpers, ramen) is 't zéér knap, veel knapper dan een zwarte blanco nummerplaathouder. By far !
'k Heb gezocht maar er geen pics van gevonden, enkel van 't interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Denk ook dat er te weinig chroom zit op een LSE, om die chroom blanco nummerplaathouder knap te maken. Een zwarte zal mooier zijn, denk ik. Op een E39 of een E38, ja zelfs een facelift E65 b.v. met chroom rondom (bumpers, ramen) is 't zéér knap, veel knapper dan een zwarte blanco nummerplaathouder. By far !
'k Heb gezocht maar er geen pics van gevonden, enkel van 't interieur.
@ gTa: Toevallig nog niks gehoord van de velgjes?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Moest vandaag in Puurs zijn en ben is in Bornem gestopt
Er stond een M pack 120d Sportshatch in Graphite(toch ook zo'n mooi kleurtje hé) met zwarte zetels en open dak
Hij stond (voor de poort van de garage, net voor de proefritwagens) geparkeerd tussen een Le Mansblau 320d Coupé en een 7 Hydrogen(jaja die stond daar ook)
Vond de uitlaat van de 120d groter(gevulder) dan dan de 320d Coupé!
@gTa : Eigenlijk ni nodig om er een dubbele uitlaat te monteren hoor, alé ge moet maar achteraf is bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten"plaatjes" gemonteerd aan je veerpoten die ervoor zorgen dat je veer"benen" iets schuiner staan, waardoor je wielen iets meer (negatief) camber vertonen
Denk ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenIs er nu al meer geweten van de 23d/20sd -motor ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk had die vraag vorige week ook al is gesteld aan m'n verkoper en die wist daar ook geen antwoord op of er wel of gene komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1Neemt verdacht veel werk in beslag... Vind het gewoon raar dat die opties dan verdwenen zijn.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Ik ben vandaag nog wat aanpassingen gaan doen. Het was wel nog op het randje, want hij stond al op code geel(dus bijna klaar voor productie, de vekoper sprak misschien dat hij al de eerste week van juni er zou kunnen zijn ipv vanaf 15 juni)
Ik heb nog de sensoren vooraan erbij genomen. Vond het zo maar half en half dat er enkel achteraan sensoren opstonden. Cdlader er maar ook bijgenomen, en dan nog iets. "Iets" dat Gilles ook leuk zou vindenRa ra ra @Gilles
En nu hopen dat het vlug code rood wordt, dat er niets meer aan veranderd kan worden, want men kan diene verleidelijke optielijst blijven leeg plunderen(al heb ik nu toch het nodige genomen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMooie 1 die je daar besteld hebt Tulpje...
Dat is een echte full option zekers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk ben vandaag nog wat aanpassingen gaan doen. Het was wel nog op het randje, want hij stond al op code geel(dus bijna klaar voor productie, de vekoper sprak misschien dat hij al de eerste week van juni er zou kunnen zijn ipv vanaf 15 juni)
Ik heb nog de sensoren vooraan erbij genomen. Vond het zo maar half en half dat er enkel achteraan sensoren opstonden. Cdlader er maar ook bijgenomen, en dan nog iets. "Iets" dat Gilles ook leuk zou vindenRa ra ra @Gilles
En nu hopen dat het vlug code rood wordt, dat er niets meer aan veranderd kan worden, want men kan diene verleidelijke optielijst blijven leeg plunderen(al heb ik nu toch het nodige genomen)
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenYou make me curious
Diene gaat dat direct weten sé
Comment
Comment