Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
    Met zwart-matte kader errond of gewoon een zwart plaatje in de vorm van de nummerplaat?
    Met een matzwarte kader errond.
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
      Heb net foto's gezien van de BMW concept CS. Prachtige wagen maar vind vooral de zetels prachtig, met het zwarte leder aan de zijkanten en beige in het midden. Jammer dat die optie niet bestaat voor mijne 1 series LSE.
      Bestel het lemon leder af, laat 'm met de standaard sensatec/stof komen, en ga nadien naar 'n lederbekledingsbedrijf. Ik heb vandaag de Audi A3 van W3N live kunnen bekijken binnenin, en 't is prachtig gedaan. Je kan dan meteen alle kleuren kiezen die je wil, je stikking evt. ook in een kleurtje, bicolor e.d. En 't kost eigenlijk niet meer dan leder bij BMW zelf.

Comment

Met zwart-matte kader errond of gewoon een zwart plaatje in de vorm van de nummerplaat?
        Ik ga 'n chroom blanco nummerplaathouder nemen, denk ik. Normaal gezien hoogglanszwart (= hoogglans Shadow-Line), maar nu 'k op de LSE wel chroom raamomlijsting heb, denk ik om misschien een chroom nummerplaathouder te nemen. 'k Zie wel. Als 't niet m'n goesting is neem ik wat ik nu heb : glanszwart blanco nummerplaathouder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Hier zonder:

Is dat open opbergvak standaard of optie ?
          Indien standaard, welke optie kunt ge nemen om dit spuug-lelijke bakje weg te krijgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
            Indien standaard, welke optie kunt ge nemen om dit spuug-lelijke bakje weg te krijgen ?
            3de zitplaats achteraan

Comment

Sorry, .
              Op auto's waarop voldoende chroom te vinden is, is dat zéér knap, het past dan prachtig. Nikse :puke: dus, wel integendeel.

'k Weet niet of er op 'n LSE "voldoende" chroom zal te vinden zijn, ik vrees er een beetje voor (als je de auto van pal achteraan bekijkt zie je de chroom raamomlijsting niet).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                3de zitplaats achteraan
                Geen andere mogelijkheden ?

Ik wil 2 zitplaatsen en ik wil geen bakje

Hopelijk is dat bakje gewoon onderdeel van het opbergpakket

Comment

Iets in mij zegt dat jij een moeilijk mens bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                    Iets in mij zegt dat jij een moeilijk mens bent
                    Peisde ?

Comment

Sorry, .
                      ja gTa heeft geen smaak,dat is hier algemeen gewete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Op auto's waarop voldoende chroom te vinden is, is dat zéér knap, het past dan prachtig. Nikse :puke: dus, wel integendeel.

'k Weet niet of er op 'n LSE "voldoende" chroom zal te vinden zijn, ik vrees er een beetje voor (als je de auto van pal achteraan bekijkt zie je de chroom raamomlijsting niet).

LSD is bekend maar wat is LSE
                        Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                          LSD is bekend maar wat is LSE
                          Limited Sports Edition
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Hey iedereen ik heb begrepen dat het verschil tussen de BMW 120d 3d en 5d het aantal deuren is maar wat is dat juist, 3d en 5d ?
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              Hey iedereen ik heb begrepen dat het verschil tussen de BMW 120d 3d en 5d het aantal deuren is maar wat is dat juist, 3d en 5d ?
                              Volgens mij 3dimensionaal en 5dimensionaal !
                              Last edited by Denniske; 06/05/2007, 16:09.
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                Hey iedereen ik heb begrepen dat het verschil tussen de BMW 120d 3d en 5d het aantal deuren is maar wat is dat juist, 3d en 5d ?
                                Awel.... Soms ben je met 5 man(of vrouw ) en gezien men maar met 5 in een auto mag/kan zitten en het in een 1 Serie op de achterbank het makkelijkst met 2 kan, dan mag de 5de man in de koffer zitten en dan gebruiken we die 5de deur

5de en 3de deur = koffer(deur)

Comment

Geen andere mogelijkheden ?

Hopelijk is dat bakje gewoon onderdeel van het opbergpakket
                                  Leg er een kussen op

Comment

• Ik zou misschien overwegen om m'n antenne in te ruilen voor een haaievin.

Op verschillende BMW 1 forums hebben mensen dit al veranderd en die zeggen dat ze niet meer of niet minder ontvangst hebben dan ervoor met de antenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Achteraan geen chroom? Jawel, je moet de aanduiding "120d" dan laten staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                        Ik zou misschien overwegen om m'n antenne in te ruilen voor een haaievin.

Op verschillende BMW 1 forums hebben mensen dit al veranderd en die zeggen dat ze niet meer of niet minder ontvangst hebben dan ervoor met de antenne.
                                        Ah!

Zou een haaievin standaard zijn in combinatie met navi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Ah!

Zou een haaievin standaard zijn in combinatie met navi?
                                          Nee, maar je kan wel zonder problemen een haaievin van een 3-reeks touring op de plaats van de antenne monteren.

Comment

Working...
                                          X