Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenHeb net foto's gezien van de BMW concept CS. Prachtige wagen maar vind vooral de zetels prachtig, met het zwarte leder aan de zijkanten en beige in het midden. Jammer dat die optie niet bestaat voor mijne 1 series LSE.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1Met zwart-matte kader errond of gewoon een zwart plaatje in de vorm van de nummerplaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHier zonder:
Indien standaard, welke optie kunt ge nemen om dit spuug-lelijke bakje weg te krijgen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenIs dat open opbergvak standaard of optie ?
Indien standaard, welke optie kunt ge nemen om dit spuug-lelijke bakje weg te krijgen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1Sorry,.
'k Weet niet of er op 'n LSE "voldoende" chroom zal te vinden zijn, ik vrees er een beetje voor (als je de auto van pal achteraan bekijkt zie je de chroom raamomlijsting niet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenIs dat open opbergvak standaard of optie ?
Indien standaard, welke optie kunt ge nemen om dit spuug-lelijke bakje weg te krijgen ?Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten3de zitplaats achteraan
Ik wil 2 zitplaatsen en ik wil geen bakje
Hopelijk is dat bakje gewoon onderdeel van het opbergpakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenIk wil 2 zitplaatsen en ik wil geen bakjeSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIets in mij zegt dat jij een moeilijk mens bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp auto's waarop voldoende chroom te vinden is, is dat zéér knap, het past dan prachtig. Nikse :puke: dus, wel integendeel.
'k Weet niet of er op 'n LSE "voldoende" chroom zal te vinden zijn, ik vrees er een beetje voor (als je de auto van pal achteraan bekijkt zie je de chroom raamomlijsting niet).
LSD is bekend maar wat is LSENora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenHey iedereen ik heb begrepen dat het verschil tussen de BMW 120d 3d en 5d het aantal deuren is maar wat is dat juist, 3d en 5d ?Last edited by Denniske; 06/05/2007, 16:09.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenHey iedereen ik heb begrepen dat het verschil tussen de BMW 120d 3d en 5d het aantal deuren is maar wat is dat juist, 3d en 5d ?) en gezien men maar met 5 in een auto mag/kan zitten en het in een 1 Serie op de achterbank het makkelijkst met 2 kan, dan mag de 5de man in de koffer zitten en dan gebruiken we die 5de deur
5de en 3de deur = koffer(deur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenGeen andere mogelijkheden ?
Ik wil 2 zitplaatsen en ik wil geen bakje
Hopelijk is dat bakje gewoon onderdeel van het opbergpakket
Comment
-
Ik zou misschien overwegen om m'n antenne in te ruilen voor een haaievin.
Op verschillende BMW 1 forums hebben mensen dit al veranderd en die zeggen dat ze niet meer of niet minder ontvangst hebben dan ervoor met de antenne.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp auto's waarop voldoende chroom te vinden is, is dat zéér knap, het past dan prachtig. Nikse :puke: dus, wel integendeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIk zou misschien overwegen om m'n antenne in te ruilen voor een haaievin.
Op verschillende BMW 1 forums hebben mensen dit al veranderd en die zeggen dat ze niet meer of niet minder ontvangst hebben dan ervoor met de antenne.
Zou een haaievin standaard zijn in combinatie met navi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAh!
Zou een haaievin standaard zijn in combinatie met navi?Senna, Driven To Perfection
Comment
Comment