Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De geruchtenstroom rond een nog sterkere BMW 1-serie zwelt weer aan. Waarschijnlijk gaat het bommetje geen 135i maar 135ti heten, een leuk geste naar de ti modellen van vroeger.
Daarom dus mss carlippo en de 2 tuuuurbo's mss ook wie weet, enkel tijd zal het zeggen
Ofwel moet je verdomde goed horen (en de turbo's horen fluiten), ofwel is er inside info in 't spel. Voor de rest onderscheidt niks deze kar van een 130i, imho.
En dat kan dus ook een 125i zijn, al zal die wel niet de brede verchroomde pijpjes hebben van de 130i, normaal gezien. Maar aangezien dit toch een testwagen is, kan je daar niet op voortgaan.
Ofwel moet je verdomde goed horen (en de turbo's horen fluiten), ofwel is er inside info in 't spel. Voor de rest onderscheidt niks deze kar van een 130i, imho.
En dat kan dus ook een 125i zijn, al zal die wel niet de brede verchroomde pijpjes hebben van de 130i, normaal gezien. Maar aangezien dit toch een testwagen is, kan je daar niet op voortgaan.
alle zescylinders toch? (bij de '3 en de '5 is 't zo, waarom hier anders?)
alle zescylinders toch? (bij de '3 en de '5 is 't zo, waarom hier anders?)
Ik kan me vergissen, maar enkel de 330i en de 330d hebben de "dikke" verchroomde dubbele pijp, en heeft de 325i de "dunnere" dubbele pijp zonder chroomhulzen. Als dat zo is (dacht 't wel), dan vermoed ik dat dat dan bij de '1 ook zo zal zijn.
Ik kan me vergissen, maar enkel de 330i en de 330d hebben de "dikke" verchroomde dubbele pijp, en heeft de 325i de "dunnere" dubbele pijp zonder chroomhulzen. Als dat zo is (dacht 't wel), dan vermoed ik dat dat dan bij de '1 ook zo zal zijn.
gvd.... weeral te vlug gelezen... 'k dacht dat je over de spijltjes in de nieren bezig was
Comment