Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
    Daarom dus mss carlippo en de 2 tuuuurbo's mss ook wie weet, enkel tijd zal het zeggen

Alsof ééntje nog niet genoeg is voor in een E87?

Comment

• Ik heb vandaag nog contact gehad met de verkoper van onze BMW-verdeler. Hij wist niets af van een 125i...

In de tweede week van september heeft hij wel al een 325i coupé ter beschikking. Ik heb alvast een testrit geregeld...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Ik heb vandaag nog contact gehad met de verkoper van onze BMW-verdeler. Hij wist niets af van een 125i...

In de tweede week van september heeft hij wel al een 325i coupé ter beschikking. Ik heb alvast een testrit geregeld...

ow lekker waar ergens?

Comment

Ik heb vandaag nog contact gehad met de verkoper van onze BMW-verdeler. Hij wist niets af van een 125i...

*huhum*

Comment

• BMW Van Osch Hasselt...
            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
              *huhum*
              Begin volgend jaar gaat de 118d de deur uit...

Het zal ofwel een 130i ofwel een 325i coupé worden, aangezien er geen 125i komt.
              OO 00 OO

Comment

Het zal ofwel een 130i ofwel een 325i coupé worden, aangezien er geen 125i komt.

Nu snap ik het plaatje Wanneer gaan we eens naar Bornem voor de 130i? Kzal wel rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                  Nu snap ik het plaatje Wanneer gaan we eens naar Bornem voor de 130i? Kzal wel rijden
                  Ik heb al eens met de 130i gereden in Bornem...

Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de 325i te bieden heeft. Mijn keuze zal een groot stuk afhangen van de prestaties van de 325i...
                  OO 00 OO

Comment

Ik heb al eens met de 130i gereden in Bornem...

Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de 325i te bieden heeft. Mijn keuze zal een groot stuk afhangen van de prestaties van de 325i...
                    Put the pedal to the metal Maar wel niet zoals ik met die 120d hé

Comment

*lol*

Says who ?

Belgische BMW-verkopertjes weten doorgaans 2 weken tot 1 maand later dan de modale forummer hier wat er gaat komen en wat niet.

Toen ik m'n Babs moest bestellen, wou ik ook wel een coupé, en toen ik met de Duitse prijslijsten en foto's (prereleases van de perssite) bij de Belgische dealers binnenstapte, hadden ze nog nooit van de nieuwe packs gehoord, laat staan dat ze wisten dat er zoiets kwam.

Om 't anders te zeggen : de Belgische BMW-verkoper is altijd érg laat op de hoogte van alles. Dus : 't is niet omdat hij van niks weet, dat er ook geen 125i komt.

Nu ... 't bericht is nog niet bevestigd, en kan inderdaad een puur AMS-verzinsel zijn. Niks is zeker, zeker ook niet dat 'ie niét komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
                        De geruchtenstroom rond een nog sterkere BMW 1-serie zwelt weer aan. Waarschijnlijk gaat het bommetje geen 135i maar 135ti heten, een leuk geste naar de ti modellen van vroeger.

Daarom dus mss carlippo en de 2 tuuuurbo's mss ook wie weet, enkel tijd zal het zeggen
                        Als 'ie wérkelijk 135ti gaat heten, dan staat de "t" inderdaad niet voor de turbo's maar verwijst de "ti" naar de vroegere benamingen van alle sportievere kleinere modellen (2002ti, 318ti, 323ti, 325ti). Immers, de motor heeft geen 3,5-liter cilinderinhoud, maar 3-liter. Mocht de t naar de turbo's verwijzen, dan zou 'ie (naar mijn gevoel) 130ti moeten heten.

Of niet ?

Comment

• Hoe kunnen die van WCF.com met zo'n grote zekerheid zeggen dat het spypics zijn van de 135i en niet van de 125i?

Op 't zicht zie ik daar toch niks aan dat kan verraden om welke motor het gaat.

Of hebben ze ook hun bronnen bij BMW zelf?

Comment

• Vroeg ik me ook al af.

Ofwel moet je verdomde goed horen (en de turbo's horen fluiten), ofwel is er inside info in 't spel. Voor de rest onderscheidt niks deze kar van een 130i, imho.

En dat kan dus ook een 125i zijn, al zal die wel niet de brede verchroomde pijpjes hebben van de 130i, normaal gezien. Maar aangezien dit toch een testwagen is, kan je daar niet op voortgaan.

Comment

• Wat zit er eigenlijk achter dat grilletje in de voorspoiler?

Is dat niets wat met een turbo te maken heeft?

Zou het dan toch een 130ti worden, of zal het een 120ti met 200pk worden...?

Ik ben zeer benieuwd...

OO 00 OO

Comment

• Heerlijk toch zo'n zilvergrijze 130i met M-Sportpakket...

OO 00 OO

Comment

• *knikt*

Heb 't al lang gezegd : mocht ik 'n '1 met M Pack moeten nemen, 't was een zilveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Vroeg ik me ook al af.

Ofwel moet je verdomde goed horen (en de turbo's horen fluiten), ofwel is er inside info in 't spel. Voor de rest onderscheidt niks deze kar van een 130i, imho.

En dat kan dus ook een 125i zijn, al zal die wel niet de brede verchroomde pijpjes hebben van de 130i, normaal gezien. Maar aangezien dit toch een testwagen is, kan je daar niet op voortgaan.
                                    alle zescylinders toch? (bij de '3 en de '5 is 't zo, waarom hier anders?)
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Heerlijk toch zo'n zilvergrijze 130i met M-Sportpakket...

Hij mist alleen nog xenons, voor de rest is 'ie AF!
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                        alle zescylinders toch? (bij de '3 en de '5 is 't zo, waarom hier anders?)
                                        Ik kan me vergissen, maar enkel de 330i en de 330d hebben de "dikke" verchroomde dubbele pijp, en heeft de 325i de "dunnere" dubbele pijp zonder chroomhulzen. Als dat zo is (dacht 't wel), dan vermoed ik dat dat dan bij de '1 ook zo zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Ik kan me vergissen, maar enkel de 330i en de 330d hebben de "dikke" verchroomde dubbele pijp, en heeft de 325i de "dunnere" dubbele pijp zonder chroomhulzen. Als dat zo is (dacht 't wel), dan vermoed ik dat dat dan bij de '1 ook zo zal zijn.

gvd.... weeral te vlug gelezen... 'k dacht dat je over de spijltjes in de nieren bezig was
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X