Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik rijd toch zeer behoedzaam warm. Dus ik ga dat niet meteen hard missen. Ik ben maar WAT blij dat ik nog 'n econometertje ga hebben. Econometer = best gauge ever.

Comment

• Piccies van de 123d.

'Ie heeft dus geen dubbel uitlaatpijpje, zoals ik had gehoopt. Zou de ideale vervangpot zijn geweest voor op m'n LSE.

Comment

• Geen zilveren spijltjes van de 130i.

Tegenvaller.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Piccies van de 123d.

'Ie heeft dus geen dubbel uitlaatpijpje, zoals ik had gehoopt. Zou de ideale vervangpot zijn geweest voor op m'n LSE.
          Dat kan je op deze foto's in ieder geval niet zien

Comment

• gTa je hebt gelijk, als je goed kijkt zie je een ovalen uitlaat die wel recht loopt, dus wel met DPF op deze diesel

dit zou de koppelkromme van de 123d moeten zijn
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• speciaal kleurke: Patagoniagruen
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                Geen zilveren spijltjes van de 130i.

Tegenvaller.
                Hoe bedoel je? Ze zitten er niet op of ze bestaan helemaal niet?

Comment

• Ze bestaan niet voor de 123d.

Comment

• Ik begaan toch zwaar te twijfelen of we beter niet wat opleggen bij de Mini en een 118d kopen met wat mooie opties..

Kan nog veranderen tot september !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      130i LSE... De ultieme BMW '1. Ik zou er Tomski z'n linker teelbal voor geven !!!!
                      how how zekers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                        Dat kan je op deze foto's in ieder geval niet zien
                        Toch wel, maar dan moet je de highres versie hebben. Overduidelijk. 'k Heb hier enkel de thumbnails gepost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

Erg knap, zo!

Comment

• De mijne is gearriveerd in België, heb hem gisteren gezien. Heerlijke combinatie

Comment

• Morgen heb ik de mijne. Echter, omdat ik andere issues heb, aka meiden issues, ben ik niet zo euforisch als ik had gehoopt. Hopelijk verandert dat.

Comment

• IK HEB HEM!

Wat is ie mooi zeg.

Ik ben eigenlijk bijzonder geimponeerd, niet alleen door de wagen zelf, maar gewoon het idee om een nieuwe wagen te hebben en ermee rond te rijden. Echt, mijn eerste reactie was om meteen bij het thuiskomen even gewoon voor de PC te gaan zitten en op adem komen. Het even laten inzinken.

Rij-ervaring is misschien niet super-smooth door de M ophanging en 18 inch velgen, maar om nu oordeel te vellen zou absurd zijn.

Ik vertrek zaterdag naar Spanje, dus vermoedelijk meer info als ik terugben op 18 juli. Patience....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                                  IK HEB HEM!

Wat is ie mooi zeg.

Ik ben eigenlijk bijzonder geimponeerd, niet alleen door de wagen zelf, maar gewoon het idee om een nieuwe wagen te hebben en ermee rond te rijden. Echt, mijn eerste reactie was om meteen bij het thuiskomen even gewoon voor de PC te gaan zitten en op adem komen. Het even laten inzinken.

Rij-ervaring is misschien niet super-smooth door de M ophanging en 18 inch velgen, maar om nu oordeel te vellen zou absurd zijn.

Ik vertrek zaterdag naar Spanje, dus vermoedelijk meer info als ik terugben op 18 juli. Patience....
                                  Proficiat!!!

Foto's???
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Mja, ik ga geen tijd hebben voor fotos jammer genoeg. Heb ook geen goed fototoestel. Mijn GSM heeft wel een 1.3 megapixel camera maar das tegenwoordig niets meer.

Is me wel opgevallen dat geluid niet super helder is. Heb een CD opgezet en ik hoor wel degelijk wat ruis. Ik heb Hifi Professional overigens. Althans, ik veronderstel dat ze dat in de wagen hebben gepropt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                                      Mja, ik ga geen tijd hebben voor fotos jammer genoeg. Heb ook geen goed fototoestel. Mijn GSM heeft wel een 1.3 megapixel camera maar das tegenwoordig niets meer.

Is me wel opgevallen dat geluid niet super helder is. Heb een CD opgezet en ik hoor wel degelijk wat ruis. Ik heb Hifi Professional overigens. Althans, ik veronderstel dat ze dat in de wagen hebben gepropt.
                                      Maakt niet uit, maak maar gewoon wat foto's Slecht of niet.

Heb je eigenlijk manuele of automatische airco ?
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
                                        Weet iemand hoe je de niertjes van een 1 Serie eraf kunt krijgen? Misschien ook geïllustreerd met een foto als het kan?
                                        Forumlid SIMONI heeft het ook al min of meer uitgelegd, maar misschien dat er nog zijn die dit al gedaan hebben of weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Forumlid SIMONI heeft het ook al min of meer uitgelegd, maar misschien dat er nog zijn die dit al gedaan hebben of weten.
                                          Ja, dit zou ik ook graag eens weten want ik heb chromé niertjes besteld voor op de 1-serie.

Thx

Comment

Working...
                                          X