Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Nee ik bedoel of je de wagen nog kunt aanpassen? Wanneer wordt hij verwacht?
    Ah, bij de bestelling was voorzien voor de week van 18 juni maar ze zouden hem iets vroeger verwachten. Hoeveel vroeger konden ze nog niet zeggen...

EDIT: Een paar weken terug was ik er nog net op het nippertje bij om nog de professional radio toe te voegen. Toen stond hij net op het punt om ingeboekt te worden zodat ik niks meer kon wijzigen
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Wat ziet deze witte eend er toch prachtig uit:

Meer fotos

Comment

• zalige 1serie,wit is echt prachtig als die proper is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
          Ah, bij de bestelling was voorzien voor de week van 18 juni maar ze zouden hem iets vroeger verwachten. Hoeveel vroeger konden ze nog niet zeggen...

EDIT: Een paar weken terug was ik er nog net op het nippertje bij om nog de professional radio toe te voegen. Toen stond hij net op het punt om ingeboekt te worden zodat ik niks meer kon wijzigen
          De verkoper zei dat voor Duitsland zelfs nog voor 1 week voor productie iets kan gewijzigd worden. Voor België en andere landen 3 weken voor productie.

De mijne zou er zijn begin juni(waarschijnlijk volgens de verkoper) en stond dinsdag op code geel, dus kon nog (net) iets wijzigen.
          Last edited by ; 10/05/2007, 00:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            De verkoper zei dat voor Duitsland zelfs nog voor 1 week voor productie iets kan gewijzigd worden. Voor België en andere landen 3 weken voor productie.

De mijne zou er zijn begin juni(waarschijnlijk volgens de verkoper) en stond dinsdag op code geel, dus kon nog (net) iets wijzigen.
            2 weken geleden stond de mijne dus op die code geel.

Nu maar afwachten hoeveel vroeger hij hier gaat zijn Nu begin ik toch ongeduldig te worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
              Wat ziet deze witte eend er toch prachtig uit:

Meer fotos
              Idd, een schoon machien.

Dit weekend ga ik eens kijken voor zo een klein antennetje want die lange lummel die er standaard opstaat zwier ik er meteen af

Comment

• De mijne (sinds kort ) is er gewoon afgedraaid en nu staat er gewoon niks op. Even goede ontvangst en veel mooier.
                Last edited by D Squaloid; 10/05/2007, 01:20.
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Op donkere kleuren zie je die antenne bijna niet. Heb me er eigenlijk nog nooit aan geërgerd...

Comment

Op donkere kleuren zie je die antenne bijna niet. Heb me er eigenlijk nog nooit aan geërgerd...
                    ik heb hem de eerste week al eraf gezwierd

Comment

Op donkere kleuren zie je die antenne bijna niet. Heb me er eigenlijk nog nooit aan geërgerd...
                      Idd, op donkere kleuren valt het niet zo op maar als je zo'n witte hebt dan zie je pas wat een joekel van een antenne er eigenlijk opstaat

Comment

• Folgende Meldung der BMW AG:

„der Produktionsbeginn des neuen BMW 1er 3 Türig hat sich auf Ende Mai verschoben,……Händlererstausstattungen werden Mitte Juni geliefert,…die ersten Kunden erhalten Ihren 1er frühestens in der KW26“

Da Du zu den Ersten gehörst bleibst Du nach wie vor einer der ersten, aber wahrscheinlich wird es vor Ende Juni nicht realisierbar sein.

Comment

• Bummer.

Nu ja, ik moet toch sowieso nog dik 'n half jaar wachten.
                          Last edited by ; 11/05/2007, 11:10.

Comment

• Hmmm 3 weken verschoven

Dat moet bijtende zijn voor alle wachtenden
                            Last edited by ; 11/05/2007, 11:17.

Comment

• Neut.

Bij mij gaat 't pas beginnen bijten in de herfst.

Of neen : als Lightstorm z'n LSE binnenkrijgt en hier foto's verschijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                Folgende Meldung der BMW AG:

„der Produktionsbeginn des neuen BMW 1er 3 Türig hat sich auf Ende Mai verschoben,……Händlererstausstattungen werden Mitte Juni geliefert,…die ersten Kunden erhalten Ihren 1er frühestens in der KW26“

Da Du zu den Ersten gehörst bleibst Du nach wie vor einer der ersten, aber wahrscheinlich wird es vor Ende Juni nicht realisierbar sein.
                                Heb die ook maar op een duits bmw 1 forum gevonden, dus vraag me niet naar de correctheid van het bericht. Kan goed zijn dat alles correct verloopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                  Idd, op donkere kleuren valt het niet zo op maar als je zo'n witte hebt dan zie je pas wat een joekel van een antenne er eigenlijk opstaat
                                  Bij mij ook de antenne er gewoon afgedraaid, werkt perfect. Ga wel nog ff iets fabriceren om erin te draaien zodat het wa fatsoenlijk afgewerkt is.

Comment

Folgende Meldung der BMW AG:

Damn, ik hoop echt dat het niet waar is

Comment

• Nog even bij de dealer binnengesprongen:

Levering is zover dat hij weet niet, niet uitgesteld. En heb nog enkele bijkomende opties genomen:

Terra leder
                                      Multifunctioneel stuurwiel
                                      Haaienvin in carbonzwart

Ik hoop dat ik hem snel niet meer kan veranderen, die optielijst is te aantrekkelijk.

Comment

Nog even bij de dealer binnengesprongen:

Levering is zover dat hij weet niet, niet uitgesteld. En heb nog enkele bijkomende opties genomen:

Terra leder
                                        Multifunctioneel stuurwiel
                                        Haaienvin in carbonzwart

Ik hoop dat ik hem snel niet meer kan veranderen, die optielijst is te aantrekkelijk.
                                        Rood: Veranderen ze die in de garage voor jou? Zoja hoeveel kost het?

Comment

• Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

BMW 1er-Rückruf: Einspritzung schwächelt
                                          BMW ruft zwischen 300 bis 500 der mit Vier-Zylinder-Dieselmotor ausgestattenen 1er BMW in die Werkstätten zurück. Grund sind Probleme mit der Befestigung der Einspritzdüsen.
                                          Betroffen sind ausschließlich die Fünftürer aus dem Bauzeitraum vom März 2007 bis heute. Wie ein BMW-Sprecher sagte, können an den 120d-Motoren die Spannpratzen an den Niederholern für die Einspritzdüsen brechen. Das wiederum führt zu Druckverlust bei der Kraftstoffeinspritzung und damit zu einem Leistungsverlust.

BMW betonte, dass es sich bei dem Fehler nicht um ein sicherheitsrelevantes Problem handle. Wo die Ursache für die möglicherweise brechenden Spannpratzen liege, sei noch nicht bekannt, vermutet wird aber ein Beschichtungsproblem. Glück im Unglück für BMW: Weil vom mit Vierzylinder-Diesel ausgestatteten 1er der Dreitürer noch nicht im Markt ist, hält sich das Ausmaß des Rückrufs in Grenzen.

Alle Halter wurden von BMW angeschrieben und mit ihrem Fahrzeug in die Werkstätten beordert. Die Aktion sei nach BMW-Angaben bereits abgeschlossen.

Dat zal de vertraging zijn een bevestigingsprobleem. bij de 120d

Comment

Working...
                                          X