Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben ook benieuwd naar de eerste testverslagen van de AW'ers hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
      [ATTACH]37029[/ATTACH]

[ATTACH]37030[/ATTACH]

[ATTACH]37031[/ATTACH]

Zwarte 130i 5deurs (vind ik toch nog mooier dan de 3deurs)
      Aanvaardbaar!

Comment

• nee, ik vind de 3-deurs ook heel mooi, hoor, ik koos gewoon voor de praktische kant van de wagen. Trouwens, ik begrijp niet dat de 3 deurs duurder is???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Jep, maar ik dacht dat het om een 318d touring ging. Misverstand?
          my bad, kmoet niet over de drie touring posten in het 1tjes-topic

Comment

• Morgen met onze Mini naar de garage en dan zal ik voor het eerst de 3-deurs in real life kunnen bewonderen

*nervous*
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Wil je alles weten en vinden over de nieuwe 1-reeks? Zie hier! www.1erforum.de !bmw 2 series.jpg

Comment

• Binnenkort zal Supercarsite.net wel met dé oplossing komen zeker .

Comment

[ATTACH]37029[/ATTACH]

[ATTACH]37030[/ATTACH]

[ATTACH]37031[/ATTACH]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Binnenkort zal Supercarsite.net wel met dé oplossing komen zeker .
                    Jah ge moogt gerust zijn!

Wel jammer van mn nickname nu, die oude site is immers van de hand en niet meer mn eigendom...

Voor de nieuwsgierigen alvast een kleine preview van het design.

Het wordt dus één grote database met alle aangeboden producten: OEM en niet-OEM (tuners) en dit voor de E87 en E81. Daarna volgen dan E82, E88, E63, E64 en E93

Comment

• LSE in 't echt =

Comment

[ATTACH]37029[/ATTACH]

[ATTACH]37030[/ATTACH]

[ATTACH]37031[/ATTACH]

Man een 130... nooit gedacht zo eentje te zien, en dat is dan nog een prachtexemplaar. Al blijf ik de achterbumper van het sportpakket maar zo zo vinden.

Heb je er meer info over?

Comment

• Diffusor van de M achterbumper blijkt dus niet "safe" te lakken zijn. Ze hebben er 'es eentje geprobeerd bij Monserez, en die bladderde af, net zoals de bumpers van de pre-MoPf X3 (die zwarte plastic dingen) ook afbladderden als je ze liet spuiten. Plastic is te ruw van oppervlakte om mooi te kunnen spuiten.

En dat carbon ding van BMW is maar zozo + zeer duur.

Toch MST Wiesmann, dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Diffusor van de M achterbumper blijkt dus niet "safe" te lakken zijn. Ze hebben er 'es eentje geprobeerd bij Monserez, en die bladderde af, net zoals de bumpers van de pre-MoPf X3 (die zwarte plastic dingen) ook afbladderden als je ze liet spuiten. Plastic is te ruw van oppervlakte om mooi te kunnen spuiten.

En dat carbon ding van BMW is maar zozo + zeer duur.

Toch MST Wiesmann, dan?
                            Er bestaat nog een mooiere carbon oplossing maar nog nooit gezien op een E87. Zoals op de E91 van lili. In bijlage enkele foto's...
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by GregV; 24/05/2007, 00:02.

Comment

• Da's de originele BMW carbon diffusor, toch, van lili? Die bestaat dus ook voor de '1, maar die heeft 'n veel "ingewikkelder" vorm dan de originele (bij de E90ev lijkt het carbon exemplaar veel meer op het standaard exemplaar).

De enigste mooie die 'k tot nu toe zag, is die van MST Wiesmann.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Da's de originele BMW carbon diffusor, toch, van lili? Die bestaat dus ook voor de '1, maar die heeft 'n veel "ingewikkelder" vorm dan de originele (bij de E90ev lijkt het carbon exemplaar veel meer op het standaard exemplaar).

De enigste mooie die 'k tot nu toe zag, is die van MST Wiesmann.
                                Heb je daar foto's van ?

Comment

• De carbon diffusor van BMW vind ik veel bruter en knapper dan die van MST Wiesmann.

Mocht ik in jou plaats zijn en wat geld teveel hebben, ik zou het wel weten
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                    Heb je daar foto's van ?
                                    Neen, geen goeie. Enkel op de site van Wiesmann zelf.

't Is eigenlijk de standaard diffusor maar dan in carbon, en dus niet zoals bij de BWM diffusor een andere vorm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                      De carbon diffusor van BMW vind ik veel bruter en knapper dan die van MST Wiesmann.

Mocht ik in jou plaats zijn en wat geld teveel hebben, ik zou het wel weten
                                      Ik vind 't teveel geld.

Véél belangrijker dan de looks, vind ik z'n rijgedrag. Aangezien ik toch af en toe met 't ding op circuit ga, wil ik dat geld dan véél liever in rem- en ophangingsupgrades steken.

Comment

• Aan Mpower, ja smaken verschillen, ik vind persoonlijk de achterbumper met 'diffuser' heel goed passen op de wagen. Meer info kan je vinden bij 'Mijn auto'. Daar staat mijn topic BMW 130i. Specifieke vragen kan je me altijd stellen!
                                        Grtz
                                        Kinemas

Comment

• Ik krijg meer en meer de indruk dat mijn 130i een van de zeldzame exemplaren op de Belgische markt is! Shame, zo'n zalige wagen, lekker onopvallend en toch dagelijks bruikbaar, zuinige en heel sterke motor, wat moet je nog meer hebben? Misschien jammer dat ie in België fiscaal zwaar afgestraft wordt! Dit is dan ook het enige minpuntje van de ganse wagen!

Comment

Working...
                                          X