Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
    Is wel geen 1-reeks, maar denk dat deze velgen de mooiste zijn voor onder een 1! De M6 velgen! [ATTACH]37192[/ATTACH]
    Ma nee gij! Ieuw!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Krijg je die vermindering meteen verrekend bij de jaarlijkse verkeersbelasting of is dat maar éénmalig bij de BIV?
      De auto gisteren 24/05 gaan halen .....verzekeringspapieren een pest als je daarop wacht.

De 200 Euro korting mag ik ingeven op mijn belastingsbrief inkomen van dit jaar dus aangifte die ik volgende jaar moet invullen.

Op de faktuur is een zegel extra met enkele extra aangevulde gegevens met stempel van de dealer.
      Een copie bijvoegen en invullen op de toekomstige aangifte en ...........200 euro die ik hopelijk minder moet betalen.

Comment

• Als je van een opel omega 2.0 dti komt naar een 118d 5 deurs.
        een groot verschil ...............heel positief.

Foto's zullen wel volgen ............rijden is de prioriteit nr 1 nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Dit vind ik ZALIGE velgen. Vraag me af dit zou staan onder een M-pack.

Trouwens, mocht ik vandaag mogen een 1 bestellen (en 't is geen LSE ) dan zou het een witte zijn! Prachtig gewoon!
          Wel duur die velgen + € 1.800.

Dan betaal ik liever wat meer en koop ik Breyton Flame's in 18" en hou de standaard steelies bij als windervelg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Gisteren ben ik ook naar de voorstelling van de BMW 1 geweest.

De driedeurs is een zeer knappe wagen. Er stond ook een LSE met Terra leder. Zo'n LSE is echt schitterend. Ook is het dashboard en interieur er op vooruit gegaan. Het interieur is qua uitstraling een halve klasse gestegen.

Deze mooie afwerking in combinatie met het motorenpalet, de achterwieltractie en de schitterende driedeurs met de coupé-deuren maakt deze 1 de absolute top uit z'n klasse.

Is de prijs hoog? Ja
            Is de prijs TE hoog? Neen

Rekening houdend met de kwaliteit, imago, rijplezier, exclusiviteit, de lage gebruikskosten en de hoge restwaarde is deze wagen absoluut niet te duur...
            Dan stond diene LSE in Terra in één van die containerbakken voor bij de voorstelling van na 19u, want als demonstratiewagen stond er een witte en een graphite Sporthatch buiten te zien.

Wij zijn zo iets na 19u15 vertrokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk Berichten
              Als je van een opel omega 2.0 dti komt naar een 118d 5 deurs.
              een groot verschil ...............heel positief.

Foto's zullen wel volgen ............rijden is de prioriteit nr 1 nu.
              Vooral de achterruimte dan

Comment

• Ik denk dat zowat alle dealers dezelfde LSE hebben ontvangen. 120d met terra leder, schuifdak, xenon, navi pro, HiFi-systeem, ... 't Is trouwens ook zo-eentje dat ... euhm ... hoe heet 'ie nou ook alweer? ... besteld heeft zeker?

Bij Monserez staat er eentje in Aalbeke en eentje in Kortrijk. Bij Dejonckheere in Roeselare nog niet wezen zien. Ook de andere '1 3-deurs lijken allemaal goed op elkaar : wit, 18", zwart stof/leder. Er staat nog zo'n gewone blauwe 118d ook bij Monserez, hetzelfde als de witte maar dan enkel de buitenkleur die anders is. En er staat ook een sparkling graphite 3-deurs '1 te wachten op de koper in Kortrijk.

Comment

Idd

En komen naar Zolder op 5 augustus hé!!!
                  Ik ga nog niets beloven, maar er is een kans toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik denk dat zowat alle dealers dezelfde LSE hebben ontvangen. 120d met terra leder, schuifdak, xenon, navi pro, HiFi-systeem, ... 't Is trouwens ook zo-eentje dat ... euhm ... hoe heet 'ie nou ook alweer? ... besteld heeft zeker?
                    Waarschijnlijk de meest bestelde versie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Waarschijnlijk de meest bestelde versie...
                      Nee, daarvoor is het een LSE

Comment

• Meest bestelde LSE bedoel ik .
                        Motor, binnenbekleding,...

Comment

• Toch niet, men kon gewoon niet kiezen. Ze kwamen zo, en niet anders, die eerste versies. Allez, toch de meeste ervan.

Trust me, de doorsnee LSE zal geen 42.500 EUR kostende full option 120d zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten

Dan betaal ik liever wat meer en koop ik Breyton Flame's in 18" en hou de standaard steelies bij als windervelg.

Nee bedankt, dan geef ik veel liever het geld aan die prachtige OEM BMW-velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Meest bestelde LSE bedoel ik .
                              Motor, binnenbekleding,...
                              Ahzo, jaja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten

Ziet er toch wel erg knap uit, vind ik. En zeer rank.

Zijn er gegevens te vinden over 't gewicht van die velg in de verschillende maten?

Comment

• Bof, ik vind dit niet echt passen onder een 1tje

Comment

• Ze hebben mij vandaag officieel bevestigd dat mijn wagen er over 2 weekjes zal zijn

EDITH zegt ook dat m'n velgen en m'n mini antenne van 3cm vandaag vertrokken zijn in Duitsland
                                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Right on time.

Comment

Ze hebben mij vandaag officieel bevestigd dat mijn wagen er over 2 weekjes zal zijn

EDITH zegt ook dat m'n velgen en m'n mini antenne van 3cm vandaag vertrokken zijn in Duitsland
                                        welke velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ziet er toch wel erg knap uit, vind ik. En zeer rank.

Zijn er gegevens te vinden over 't gewicht van die velg in de verschillende maten?
                                          Spijtig genoeg vind ik er niets over terug, ze moeten hun website eens updaten denk ik.

Comment

Working...
                                          X