Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Circuleren er eigenlijk al foto's van jouw eentje, gTa?

Hij bolt toch al rond in DE hè?

Comment

• Nee. Ja.

Ik wil 'm niet zien tot ik 'm ga halen, anders word ik gek. En 't is niet dat we niet weten hoe 'ie eruit ziet, hè.

Comment

• Is gTA verjaard misschien (30-> 31)?

Allez een dikke proficiat

FOTO's ! FOTO's !

Ik wil dat lemon zien

Toen ik zaterdag in een LSE plaats nam vond ik die sportzetels perfect zitten, wat me wel opviel was een beetje een gammele afwerking van de alu strips, maar dit was een toonzaal-exemplaar

Het interieur was in terra, maar ik verwacht echt meer van dat lemon

Comment

• Neen, ik ben nog niet verjaard! There's a glitch in the matrix!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Neen, ik ben nog niet verjaard! There's a glitch in the matrix!
            Ik geloof je niet!

!!! Gelukkige verjaardag !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Ik geloof je niet!

!!! Gelukkige verjaardag !!!

Ik geloof hem wel. Immers, ik verjaar op het einde van de maand, en ik weet dat Gilles een paar dagen later, begin juli, aan de beurt is.

Gilles, niet bang dat er al verborgen mankenmenten aan de wagen zullen zijn? Bv. een lichtgebogen achteras van bij een botsing. Bumpers zijn makkelijk te vervangen natuurlijk. Als er wat aan de achteras scheelt, merk je het wss pas eens je de banden vervangt.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                Ik geloof hem wel. Immers, ik verjaar op het einde van de maand, en ik weet dat Gilles een paar dagen later, begin juli, aan de beurt is.

Gilles, niet bang dat er al verborgen mankenmenten aan de wagen zullen zijn? Bv. een lichtgebogen achteras van bij een botsing. Bumpers zijn makkelijk te vervangen natuurlijk. Als er wat aan de achteras scheelt, merk je het wss pas eens je de banden vervangt.
                Ik denk dat dat safe zit, want hij zal premium slection moeten passeren.

Comment

• Neen, ik ben niet bang dat er mankementen zullen zijn. Ik bestel m'n HJW ook niet zomaar bij gelijk welke medewerker, hè. De man in kwestie is een kinderloze 58-jarige "schoolmeester", die op 5 km van de fabriek van Dingolfing woont, en met de auto's doorgaans maar 4.000 tot 6.000 km doet (contractueel is er maximaal 7.500 km afgesproken, indien meer dan volgt er een prijsvermindering). De man wast de auto wekelijks tot 2 maal toe, en rijdt supervoorzichtig. Als 'ie in de winter een auto heeft, haalt 'ie er de gewone velgen van en rijdt met eigen wintervelgen en -banden de 6 maand uit (zal nu 't geval niet zijn). De auto's worden zéér voorzichtig gereden, en we hebben tot nu toe (al zo'n 6-tal auto's bij die man besteld) nog nooit een auto gehad die er minder nieuw uit zag dan eentje met 10 km in de showroom.

En inderdaad, contractueel staat gestipuleerd dat bij de BMW-dealer de Premium Selection controle wordt doorlopen. Als er mankementen zijn o.i.d., wordt dat door de verkoper nog verholpen.

Comment

• de sprothatsj blijft knap, ik heb geen spijt van mijn beslissing maar vind het ergens wel jammer dak er ook niet kan rondtjoefen

ach ja, ik krijg ook iets lekkers dus geen paniek

Comment

Neen, ik ben niet bang dat er mankementen zullen zijn. Ik bestel m'n HJW ook niet zomaar bij gelijk welke medewerker, hè. De man in kwestie is een kinderloze 58-jarige "schoolmeester", die op 5 km van de fabriek van Dingolfing woont, en met de auto's doorgaans maar 4.000 tot 6.000 km doet (contractueel is er maximaal 7.500 km afgesproken, indien meer dan volgt er een prijsvermindering). De man wast de auto wekelijks tot 2 maal toe, en rijdt supervoorzichtig. Als 'ie in de winter een auto heeft, haalt 'ie er de gewone velgen van en rijdt met eigen wintervelgen en -banden de 6 maand uit (zal nu 't geval niet zijn). De auto's worden zéér voorzichtig gereden, en we hebben tot nu toe (al zo'n 6-tal auto's bij die man besteld) nog nooit een auto gehad die er minder nieuw uit zag dan eentje met 10 km in de showroom.

En inderdaad, contractueel staat gestipuleerd dat bij de BMW-dealer de Premium Selection controle wordt doorlopen. Als er mankementen zijn o.i.d., wordt dat door de verkoper nog verholpen.
                      Schitterend .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        de sprothatsj blijft knap, ik heb geen spijt van mijn beslissing maar vind het ergens wel jammer dak er ook niet kan rondtjoefen

ach ja, ik krijg ook iets lekkers dus geen paniek
                        Je zou me beter eens vertellen wat.

Comment

Nee. Ja.

Ik wil 'm niet zien tot ik 'm ga halen, anders word ik gek. En 't is niet dat we niet weten hoe 'ie eruit ziet, hè.
                          Bij mij hetzelfde later, als je hem ziet dan wil je direct gaan rijden .

Gelukkige verjaardag trouwens (moest het zo zijn) !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            Je zou me beter eens vertellen wat.
                            Jij zou best niet zo egoïstisch zijn en "me" vervangen door "ons".

Comment

• Neen !!! Ik verjaar op 5 JULI !!! Niet juni.

(echt)

Comment

Dat laatste gaat niet op 'n diesel.
                                Met die aerodynamicaflapjes zeker ...

Comment

• gTa, ivm die HJW, is dat enkel in Duitsland en hoeveel euro's kan je daardoor besparen? Hoe gaat het juist in z'n werk want ik vind hier weinig tot geen informatie over op de site van BMW. Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Met die aerodynamicaflapjes zeker ...
                                    Neen, de uitlaatlijn loopt volledig anders, en de einddemper van de 130i past niet op de uitlaatlijn van de 120d.

130i

120d

Zoals je ziet loopt de uitlaatlijn van de 120d naar 't einde toe naar rechts (als je achter de auto staat gezien), terwijl die van de 130i gewoon rechtdoor links blijft lopen. Past echt op geen enkele manier, ofwel moet je *misschien* de hele uitlaatlijn wijzigen. En dan weet ik nog niet of 't past.

In ieder geval, om 't te laten passen zou 't wel wat werk vergen. En geld kosten. Heb ik er niet voor over. Mocht 't gewoon eindpotje swappen zijn, dan zou 'k 't wel overwogen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      gTa, ivm die HJW, is dat enkel in Duitsland en hoeveel euro's kan je daardoor besparen? Hoe gaat het juist in z'n werk want ik vind hier weinig tot geen informatie over op de site van BMW. Alvast bedankt!
                                      Uiteraard zullen die mannen dat niet op hun site zetten.

Je koopt bij 'n BMW-medewerker, die er een half jaar mee rijdt (daar is 'ie contractueel verplicht toe, plus voor de koper is 't ook niet interessant om een auto van minder dan 6 maanden oud in te schrijven in zijn land omdat je dan verplicht bent BTW te betalen in 't land van inschrijving, en aan een BMW-medewerker kan je niet excl. BTW kopen uiteraard), en na 'n half jaar krijg je 'm voor een prijs die zeer dicht aanleunt tegen de nieuwprijs van de wagen - de werknemerskorting.

Ik bespaar ongeveer 22% op de catalogusprijs + opties van een identieke 120d LSE hier in België.

Comment

Neen, de uitlaatlijn loopt volledig anders, en de einddemper van de 130i past niet op de uitlaatlijn van de 120d.

130i

120d

Zoals je ziet loopt de uitlaatlijn van de 120d naar 't einde toe naar rechts (als je achter de auto staat gezien), terwijl die van de 130i gewoon rechtdoor links blijft lopen. Past echt op geen enkele manier, ofwel moet je *misschien* de hele uitlaatlijn wijzigen. En dan weet ik nog niet of 't past.

In ieder geval, om 't te laten passen zou 't wel wat werk vergen. En geld kosten. Heb ik er niet voor over. Mocht 't gewoon eindpotje swappen zijn, dan zou 'k 't wel overwogen hebben.
                                        Ow, sorry, ik dacht dat het de niertjes waren die niet vervangen konden worden . Anyway, ik vind de nieuwe standaard-uitlaat van de 120d al zeer knap, veel mooier dan die met roetfilter op onze 1, zo iets lelijks krom...

Comment

Uiteraard zullen die mannen dat niet op hun site zetten.

Je koopt bij 'n BMW-medewerker, die er een half jaar mee rijdt (daar is 'ie contractueel verplicht toe, plus voor de koper is 't ook niet interessant om een auto van minder dan 6 maanden oud in te schrijven in zijn land omdat je dan verplicht bent BTW te betalen in 't land van inschrijving, en aan een BMW-medewerker kan je niet excl. BTW kopen uiteraard), en na 'n half jaar krijg je 'm voor een prijs die zeer dicht aanleunt tegen de nieuwprijs van de wagen - de werknemerskorting.

Ik bespaar ongeveer 22% op de catalogusprijs + opties van een identieke 120d LSE hier in België.
                                          staat wel op de site hoor

bmw.de --> gebrauchtwagen --> jahreswagen en daar staat de uitleg (auto's met leeftijd 6-12 maand)

Comment

Working...
                                          X