Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    dat is gewoon compleet hetzelfde als mijn interieur maar dan een facelift ervan
    Heb je DIT interieur genomen?

Mag ik ... ???

Dan heb je zo'n knappe auto langs de buitenkant en dan dit! Dat snap ik niet beste Gilles.
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
      Heb je DIT interieur genomen?

Mag ik ... ???

Dan heb je zo'n knappe auto langs de buitenkant en dan dit! Dat snap ik niet beste Gilles.
      je bent mijn auto met die van gTa aan het verwarre denk ik.Ik heb dit lelijk interieur op mijn 1

Comment

• Lelijk kan je het niet noemen vind ik maar ikzself vind het sportiever met één of andere alu afwerking ... zoals bijvoorbeeld die van het M-pakket.
        Smaken verschillen nu eenmaal en maar goed ook.

@ Nemo ... ik weet het ... een eigen topic ... komt er nog hoor

Comment

• Ah ... haha. Nu ja, maakt niet uit. Ik vind het verschrikkelijk!

De spijltjes maken veel goed.

Comment

• Ik vind dat beige superknap. Zeker in combinatie met carbonzwart en de chroom raamomlijsting.

Maar 't is dus lemon geworden.

Comment

• Beige is knap.

Dat hout is niet om aan te zien!

Comment

• 'k Zou hebben getwijfeld tussen het donkerbruine hout en het antraciet hout (hetgeen ik nu ook heb gekozen bij m'n lemon interieur).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                  Beige is knap.

Dat hout is niet om aan te zien!
                  ik had vroeger zo van de licht hout maar moest er uit vanwege productfout en alu op beige vloekt.Dus moest ik wel voor donker hout gaan

Comment

• Dat hout wat jij nu in je LSE hebt genomen kan er nog mee door maar ander hout vind ik totaal niet mooi in een wagen. Ieder zijn smaak natuurlijk maar mij zal je nooit hout in een wagen zien kopen
                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      ik had vroeger zo van de licht hout maar moest er uit vanwege productfout en alu op beige vloekt.Dus moest ik wel voor donker hout gaan
                      En 't is knap. Klassiek, maar knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        En 't is knap. Klassiek, maar knap.
                        merci ,ik ben er zelf ook tevreden van maar had toch liever men vorige intieurlijsten en die waren ook een pak exclusiever

Comment

• Dat licht hout is echt lelijk, donker hout zorgt voor een hoger contrast met het beige en is imo veel knapper .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Dat licht hout is echt lelijk, donker hout zorgt voor een hoger contrast met het beige en is imo veel knapper .
                            ja op foto is dat super licht maar in het echt was het echt wel mooi

Comment

• Zou het eigenlijk mooi zijn met een antracieten hemelbekleding ? Heb jij het misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Zou het eigenlijk mooi zijn met een antracieten hemelbekleding ? Heb jij het misschien?
                                nee ik heb gewoon hemelbekleding.Antraciet hemelbekleding vind ik mooier bij een donker interieur

Comment

• @WC-Eend: wat is de levertermijn van jouw 1?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    @WC-Eend: wat is de levertermijn van jouw 1?
                                    Hij is op 24 maart besteld en de levering was voorzien voor 18 juni maar hij zou deze week geleverd worden. Ik heb nog altijd niks gehoord van de garage maar ik vermoef dat ik heb volgende week zal hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                      Hij is op 24 maart besteld en de levering was voorzien voor 18 juni maar hij zou deze week geleverd worden. Ik heb nog altijd niks gehoord van de garage maar ik vermoef dat ik heb volgende week zal hebben
                                      Nice, zeker foto's posten he dan wordt een pracht exemplaar! Komen de nieuwe velgen er meteen onder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                                        Nice, zeker foto's posten he dan wordt een pracht exemplaar! Komen de nieuwe velgen er meteen onder?
                                        Ja, de velgen ben ik maandag al naar de garage gaan brengen en die gaan ze er meteen onder pleuren als hij binnen is

Geen nood, van meteen als ik hem heb maak ik een topicje aan in 'mijn auto' en post ik er foto's van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                          Ja, de velgen ben ik maandag al naar de garage gaan brengen en die gaan ze er meteen onder pleuren als hij binnen is

Geen nood, van meteen als ik hem heb maak ik een topicje aan in 'mijn auto' en post ik er foto's van
                                          Ik zou de eerste dag geen tijd willen voor vrij maken om foto's te trekken

Comment

Working...
                                          X