Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus, iemand die een 1 heeft van voor de facelift maar met M-Sportpakket, moet enkel maar de achterlichtblokken vervangen om aan de buitenzijde geen verschil meer te zien...
Zo mag 'm zijn voor mij. In 't echt is 'm nog veel mooier dan hier op foto. Vorig weekend heb ik nog een 130i zien rijden in deze uitvoering. Ik kreeg echt kippevel van het aanschouwen van deze wagen. Op een bepaald moment kreeg ik zelfs spijt dat ik de bestelling voor zo'n 130i geannuleerd heb voor de 335i coupé...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zo mag 'm zijn voor mij. In 't echt is 'm nog veel mooier dan hier op foto. Vorig weekend heb ik nog een 130i zien rijden in deze uitvoering. Ik kreeg echt kippevel van het aanschouwen van deze wagen. Op een bepaald moment kreeg ik zelfs spijt dat ik de bestelling voor zo'n 130i geannuleerd heb voor de 335i coupé...
onze eeuwige twijfelaar ,maar ik ben ook zo.Ik heb soms ook spijt waarom ik geen 320d e90 heb gekocht ipv een 1serie
Zo'n 1 rijdt veel plezanter dan een 3. Door de afmetingen heb je meer het 'kart'-gevoel. Ook is de 130i puurder dan de 335i. Het geluid was nog mooier en feller (vooral in het interieur) dan bij onze 335i.
Moest ik nu opnieuw mogen kiezen, en zou ik geen rekening moeten houden met de mening van mijn madam, ik zou een 130i kopen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zo'n 1 rijdt veel plezanter dan een 3. Door de afmetingen heb je meer het 'kart'-gevoel. Ook is de 130i puurder dan de 335i. Het geluid was nog mooier en feller (vooral in het interieur) dan bij onze 335i.
Moest ik nu opnieuw mogen kiezen, en zou ik geen rekening moeten houden met de mening van mijn madam, ik zou een 130i kopen...
ja ik vond de 1 ook véél leuker rijden dan een 320d.Maar toch was een 320d denk ik een verstandigere keuze geweest.Maar soit i love my 120i
Comment