Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Alle 19" velgen van de E90ev vooraan (8Jx19" ET3 passen zonder problemen voor- en achteraan op de '1.
    super

*zwartemanmodusaan*

gij kunnen kopen?
    gij mij goeie prijs maken?

Comment

• Sommige, ja. Hangt een beetje af van wat er in promotie staat, hè. 't Probleem is : 19" pakketten bestaan er niet voor de '1, dus dan moet je velgen apart gaan kopen, en dan is de prijs onmiddellijk véél minder interessant. 't Zijn enkel voor "kant&klaar" paketten waar ik mooie prijzekens voor kan krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        ik trek af en toe wel is aan de stoplichten tegen men pa ,van hem verlies ik ook altijd hopeloos en dat is ook maar een 320d e46 tuned bij Heinz . een echte sprintbom is de 120i niet.Dat is het enigste wat ik aan die auto mis voor de rest is de perfect voor mij
        en die motorisatie wilde gij aan mij verpatsen??? you should be ashamed

*rochelt nog es extra op die cd-wisselaar*

of was diene ni voor u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          en die motorisatie wilde gij aan mij verpatsen??? you should be ashamed

wel de 170pk versie é maar eigelijk 150pk is meer dan genoeg voor jou

edit. veegt zijn gat nog eens af met die 500 €

Comment

Sommige, ja. Hangt een beetje af van wat er in promotie staat, hè. 't Probleem is : 19" pakketten bestaan er niet voor de '1, dus dan moet je velgen apart gaan kopen, en dan is de prijs onmiddellijk véél minder interessant. 't Zijn enkel voor "kant&klaar" paketten waar ik mooie prijzekens voor kan krijgen.
            maw, die styling 217 zou je interessant kunnen krijgen?

maar is interessant dan = zo een groot verschil tussen ik 17" kopen als wintervelg af fabriek & 18" via jou bestellen of 18" nemen af-fabriek en de 17" via jou met winterband bestellen??

sitrep me

Comment

• Die lap van 500 EUR is niet groot genoeg om uw dik gat proper te krijge, joengneuh !!!

Comment

Die lap van 500 EUR is niet groot genoeg om uw dik gat proper te krijge, joengneuh !!!

alles is mogelijk met 100 briefkes van 5 €

Comment

alles is mogelijk met 100 briefkes van 5 €
                  true, daarmee veegt ge margriethermansanno1985 haar gat 5 keer schoon

Comment

maw, die styling 217 zou je interessant kunnen krijgen?

maar is interessant dan = zo een groot verschil tussen ik 17" kopen als wintervelg af fabriek & 18" via jou bestellen of 18" nemen af-fabriek en de 17" via jou met winterband bestellen??

sitrep me
                    Ik sitrap enkel, ik ben een Vlaming, en ik geef situatierApporten.

En mijn antwoord op jouw verschrikkelijk proper geformuleerde vraag luidt "Neen, maar veel scheelt het niet." Waarom in godsnaam 17" als wintervelg, als je ervoor moet bijbetalen? Als ze in een pakket zitten, ja, dan wel. Maar anders : 16" houden en verpatsen, en 18" rijden en in de winter daar gewoon winterrubber op laten leggen.

Comment

Ik sitrap enkel, ik ben een Vlaming, en ik geef situatierApporten.

En mijn antwoord op jouw verschrikkelijk proper geformuleerde vraag luidt "Neen, maar veel scheelt het niet." Waarom in godsnaam 17" als wintervelg, als je ervoor moet bijbetalen? Als ze in een pakket zitten, ja, dan wel. Maar anders : 16" houden en verpatsen, en 18" rijden en in de winter daar gewoon winterrubber op laten leggen.
                      winterband op 18"??? aangezien je zegt de 16" te verpatsen?

woooh gertje, is dat niet zo een klein heel veel beetje vreselijk duur en zo?

Comment

• Ca va, hoor. Check http://www.autobandenmarkt.be/start.html

Kan je zelf gaan vergelijken. Wel A-merken nemen, al de rest is z'n geld niet waard.

Comment

Ca va, hoor. Check http://www.autobandenmarkt.be/start.html

Kan je zelf gaan vergelijken. Wel A-merken nemen, al de rest is z'n geld niet waard.
                          valt idd reuzegoed mee, maar 225 breed in de winter, is dat niet minder goed dan een smallere band? nee?

Comment

valt idd reuzegoed mee, maar 225 breed in de winter, is dat niet minder goed dan een smallere band? nee?
                            Een band voor de winter is beter smaller dan breed maar het verschil tussen een 205 en een 225 zal bij winterbanden niet zo'n groot verschil gaan geven.
                            Senna, Driven To Perfection

Comment

• wc-eend, mag ik je interieurtje es komen bekijken als je 'm hebt?

edith vraagt ook of je de sportzetels genomen hebt

Comment

wc-eend, mag ik je interieurtje es komen bekijken als je 'm hebt?
                                Tuurlijk dadde

EDIT: Ja ik heb de sportzetels genomen (kan nie anders met stof/leder) Anders zou ik ze ook genomen hebben hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                  Tuurlijk dadde

Comment

en die ook per total rijde zeker

Comment

• Zou er al een 1 Serie 3-deurs in Bornem staan?

En een 1 Serie(3 of 5-deurs) in het wit?

Bij de dealers is het mei dat hij er komt zekers?

Iemand daar een idee van. Wil echt eens een witte 1 Serie in rl zien. Het is verdomd een mooi kleur, maar 't wijfel. Een witte moet ook altijd proper staan, anders valt hem tegen denk ik

Silver, Lemans blauw en wit zijn mijn favo kleurtje voor t moment op een M pack.

Ik ga mezelf effe terug quoten.
                                      Last edited by ; 06/04/2007, 13:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Zou er al een 1 Serie 3-deurs in Bornem staan?

En een 1 Serie(3 of 5-deurs) in het wit?

Bij de dealers is het mei dat hij er komt zekers?

Iemand daar een idee van. Wil echt eens een witte 1 Serie in rl zien. Het is verdomd een mooi kleur, maar 't wijfel. Een witte moet ook altijd proper staan, anders valt hem tegen denk ik

Silver, Lemans blauw en wit zijn mijn favo kleurtje voor t moment op een M pack.
                                        zilver vind ik het mooist met M pack ook op de 5 serie.Een witte wagen moet je echt elke dag kuise

Comment

zilver vind ik het mooist met M pack ook op de 5 serie.Een witte wagen moet je echt elke dag kuise
                                          Dan staan me nog harde tijden te wachten

Maarja dat heb ik ervoor over

Comment

Working...
                                          X