Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zilver vind ik het mooist met M pack ook op de 5 serie.Een witte wagen moet je echt elke dag kuise
Ja ik vind zilver ook nooit verkeerd staan, integendeel vind het nog steeds de mooiste en onderhoudsvriendelijkste kleur, maar ik wil zo effe is gaan verkennen buiten dat zilver.
You know
Moet zeggen als ik het mij nog zo kan herinneren mijn grootouders hune 190D dat was ne witte, en diene zag er altijd proper uit! Ik heb diene eigenlijk nooit vuil geweten en die poesten diene ook maar eens in de maand hoor. Wat ze altijd gebruikte om hem te doen blinken was petrol. Ik moest er atlijd mee lachen dat ze petrol gebruikte om hem schoon te maken, en dacht toen ook van "dat kan toch niet" Maar diene blonk altijd als ne spiegel(ne witte spiegel dan )!
Moet zeggen als ik het mij nog zo kan herinneren mijn grootouders hune 190D dat was ne witte, en diene zag er altijd proper uit! Ik heb diene eigenlijk nooit vuil geweten en die poesten diene ook maar eens in de maand hoor. Wat ze altijd gebruikte om hem te doen blinken was petrol. Ik moest er atlijd mee lachen dat ze petrol gebruikte om hem schoon te maken, en dacht toen ook van "dat kan toch niet" Maar diene blonk altijd als ne spiegel(ne witte spiegel dan )!
mijn vader had vroeger een witte 5serie e34 en die werd amper gewassen,er stond soms gewoon groen/mos op het dak
Goh.... wit is hier terug aan het opkomen(misschien tijdelijk) alleen moet ik nog altijd(onterecht) denken aan bedrijfsvoertuigen of wagens van het wit-gele-kruis
Zolang ik diene link maak zou ik twijfelen, ondanks het een hele mooie kleur is!
Op een witte of zilvere kleur zie je zo geen stof of water vlekken op en blijft langer proper, maar zie je wel vlugger teervlekken en dode insecten resten op.
Op een zwarte zie je dan weer niet die teervlekken, maar wel onmiddellijk het stof dat erop ligt
ik twijfel eigenlijk tussen zwart, wit & sparkling graphite in combinatie met dat pearlpoint orange interieur. 3 van mijn 4 laatste auto's waren zwart dus denk niet dat het dat nog es gaat worden. Langs de ene kant denk ik dat ik een sparkelingdegrijze 1 diesel makkelijker kwijt ga geraken tweedehands dan een witte. Ik wacht tot ik WC1 zijn kar es in het echt gezien ga hebben
ik twijfel eigenlijk tussen zwart, wit & sparkling graphite in combinatie met dat pearlpoint orange interieur. 3 van mijn 4 laatste auto's waren zwart dus denk niet dat het dat nog es gaat worden. Langs de ene kant denk ik dat ik een sparkelingdegrijze 1 diesel makkelijker kwijt ga geraken tweedehands dan een witte. Ik wacht tot ik WC1 zijn kar es in het echt gezien ga hebben
Met die door jou gekozen pearlpoint orange bekleding zou ik dan Sparkling Graphite overwegen.
Kleuren kiezen en daar nog eens een gepast interieur kleurtje kiezen is niet altijd zo makkelijk hé
Comment