Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    zilver vind ik het mooist met M pack ook op de 5 serie.Een witte wagen moet je echt elke dag kuise
    Ja ik vind zilver ook nooit verkeerd staan, integendeel vind het nog steeds de mooiste en onderhoudsvriendelijkste kleur, maar ik wil zo effe is gaan verkennen buiten dat zilver.
    You know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Dan staan me nog harde tijden te wachten

Maarja dat heb ik ervoor over
      Moet zeggen als ik het mij nog zo kan herinneren mijn grootouders hune 190D dat was ne witte, en diene zag er altijd proper uit! Ik heb diene eigenlijk nooit vuil geweten en die poesten diene ook maar eens in de maand hoor. Wat ze altijd gebruikte om hem te doen blinken was petrol. Ik moest er atlijd mee lachen dat ze petrol gebruikte om hem schoon te maken, en dacht toen ook van "dat kan toch niet" Maar diene blonk altijd als ne spiegel(ne witte spiegel dan )!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Moet zeggen als ik het mij nog zo kan herinneren mijn grootouders hune 190D dat was ne witte, en diene zag er altijd proper uit! Ik heb diene eigenlijk nooit vuil geweten en die poesten diene ook maar eens in de maand hoor. Wat ze altijd gebruikte om hem te doen blinken was petrol. Ik moest er atlijd mee lachen dat ze petrol gebruikte om hem schoon te maken, en dacht toen ook van "dat kan toch niet" Maar diene blonk altijd als ne spiegel(ne witte spiegel dan )!
        mijn vader had vroeger een witte 5serie e34 en die werd amper gewassen,er stond soms gewoon groen/mos op het dak

Comment

• Goh.... wit is hier terug aan het opkomen(misschien tijdelijk) alleen moet ik nog altijd(onterecht) denken aan bedrijfsvoertuigen of wagens van het wit-gele-kruis

Zolang ik diene link maak zou ik twijfelen, ondanks het een hele mooie kleur is!

Comment

zilver vind ik het mooist met M pack ook op de 5 serie.Een witte wagen moet je echt elke dag kuise
            Dat Lemans blauw staat anders ook wel -->

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
              Is het niet dat wit op de duur gebroken wit word? Je ziet het vaak op mini's met witte velgen, het dak is nog spierwit maar de velgen zien geel.
              Op sommige materialen is wit wel onderhevig aan licht en wordt het wel wat geler. Maar op de lak van een auto heb ik het nog nooit gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                Dan staan me nog harde tijden te wachten

Maarja dat heb ik ervoor over
                Op een witte of zilvere kleur zie je zo geen stof of water vlekken op en blijft langer proper, maar zie je wel vlugger teervlekken en dode insecten resten op.

Op een zwarte zie je dan weer niet die teervlekken, maar wel onmiddellijk het stof dat erop ligt

Comment

• ik twijfel eigenlijk tussen zwart, wit & sparkling graphite in combinatie met dat pearlpoint orange interieur. 3 van mijn 4 laatste auto's waren zwart dus denk niet dat het dat nog es gaat worden. Langs de ene kant denk ik dat ik een sparkelingdegrijze 1 diesel makkelijker kwijt ga geraken tweedehands dan een witte. Ik wacht tot ik WC1 zijn kar es in het echt gezien ga hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    ik twijfel eigenlijk tussen zwart, wit & sparkling graphite in combinatie met dat pearlpoint orange interieur. 3 van mijn 4 laatste auto's waren zwart dus denk niet dat het dat nog es gaat worden. Langs de ene kant denk ik dat ik een sparkelingdegrijze 1 diesel makkelijker kwijt ga geraken tweedehands dan een witte. Ik wacht tot ik WC1 zijn kar es in het echt gezien ga hebben
                    Met die door jou gekozen pearlpoint orange bekleding zou ik dan Sparkling Graphite overwegen.

Kleuren kiezen en daar nog eens een gepast interieur kleurtje kiezen is niet altijd zo makkelijk hé
                    Last edited by ; 06/04/2007, 13:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Met die door jou gekozen pearlpoint orange bekleding zou ik dan Sparkling Graphite overwegen.
                      't is idd de grootste kanshebber

zijn er trouwens nog "echte" foto's van dat interieur??

Comment

• ik weet wel iemand die dat oranje verschrikkelijk lelijk vind

maar ja, die heeft dit als avatar op een forum

Comment

• gisteren op de RAI de styling 181 gezien, heb er pics van

knappe velg !
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            't is idd de grootste kanshebber

zijn er trouwens nog "echte" foto's van dat interieur??
                            speciaal voor Tomski

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              gisteren op de RAI de styling 181 gezien, heb er pics van

knappe velg !
                              post die effe hier dan

Comment

speciaal voor Tomski

Dat is stof network cranberryrood. (Tomski vroeg achter het stof/leder schwarz/orange)
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Dat is stof network cranberryrood. (Tomski vroeg achter het stof/leder schwarz/orange)
                                  ah excuseer .Ik ben nog nie zo lang wakker

Comment

post die effe hier dan
                                    zal ik doen, maar mijn ouders zijn momenteel weg met de camera
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      zal ik doen, maar mijn ouders zijn momenteel weg met de camera
                                      is goed

Comment

• 120d 163pk facelift

Last edited by ; 06/04/2007, 15:38.

Comment

• Comment

Working...
                                          X