Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtende nieuwe 118i heeft toch een goeie 143pk maar 7pk's verschil met mijn 120i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenYep, maar dan nog. Liever een 120i met ietsje minder.
Comment
-
vandaag mijn 1ste 3deurs in real-life gezien ...
een meisje die vroeger bij ons in de winkel werkte heeft zich er ene aangeschaft en vandaag heeft ze hem komen tonen,
een 118d LSE zwart metallic exterieur met het bruine leder
jammer genoeg mijn camera niet bij voor foto's maar die komen er nog wel...
ze heeft hem gekocht bij dejonckheere in roeselare
maar een vraagje , klopt dit dat deze maar 1jaar gemaakt word ?
want de verkoper heeft dat verteld ...
daardoor word hij wel wat exclusiever he
ik vind hem zelfs veel mooier dan de 5deurs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'Ie is gelimiteerd op 2.000 exemplaren, en vanaf productiejaar 2008 (dat al is gestart) wordt 'ie niet meer gemaakt. Al bestaat over dat laatste onduidelijkheid, en ik ken ook niemand die écht uitsluitsel kan geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvandaag mijn 1ste 3deurs in real-life gezien ...
een meisje die vroeger bij ons in de winkel werkte heeft zich er ene aangeschaft en vandaag heeft ze hem komen tonen,
een 118d LSE zwart metallic exterieur met het bruine leder
jammer genoeg mijn camera niet bij voor foto's maar die komen er nog wel...
ze heeft hem gekocht bij dejonckheere in roeselare
maar een vraagje , klopt dit dat deze maar 1jaar gemaakt word ?
want de verkoper heeft dat verteld ...
daardoor word hij wel wat exclusiever he
ik vind hem zelfs veel mooier dan de 5deurs
Die combo zou ik trouwens ook direct willen!Een iets zwaardere motor, en dat zou perfect zijn voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvandaag mijn 1ste 3deurs in real-life gezien ...
Comment
-
Daarstraks heb ik op een vrachtwagen een 3-deurs 120d gezien in 't Lemans-blauw met M-Sportpakket, 18" velgen M208 en chromé raamomlijsting...
Ik dacht dat die chromé raamomlijsting in combinatie met het M-Sportpakket enkel voor de LSE bestemd was???OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenJij was er toch bij in Zolder? Dan moet je toch de driedeurs van WC-eend gezien hebben?
Die combo zou ik trouwens ook direct willen!Een iets zwaardere motor, en dat zou perfect zijn voor mij.
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHoe? Was jij ni op de BMW meeting in Zolder dan?
verdorie mijn stom geheugen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwas ik daar ook ?
yep is was daar ook
verdorie mijn stom geheugen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaarstraks heb ik op een vrachtwagen een 3-deurs 120d gezien in 't Lemans-blauw met M-Sportpakket, 18" velgen M208 en chromé raamomlijsting...
Ik dacht dat die chromé raamomlijsting in combinatie met het M-Sportpakket enkel voor de LSE bestemd was???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaarstraks heb ik op een vrachtwagen een 3-deurs 120d gezien in 't Lemans-blauw met M-Sportpakket, 18" velgen M208 en chromé raamomlijsting...
Ik dacht dat die chromé raamomlijsting in combinatie met het M-Sportpakket enkel voor de LSE bestemd was???Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenMoet zalig zijn zo'n Lemans blauwe met chromé raamomlijsting...Net zoals het op een M3, M5, M6 ook verkeerd zou staan
Het chromé straalt meer klasse uit maar is minder brut. En dat laatste vind ik dat net niet mag ontbreken op een M(of M pack) En op een niet M pack vind ik beide mooi staan.
Alé dat is dan mijn gedacht/smaak hé
Comment
-
Ik dacht dat die chromé raamomlijsting in combinatie met het M-Sportpakket enkel voor de LSE bestemd was???
Comment
-
LSE
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Std E81 118d'tje met aero-pack en 208M-velgen
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr