Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Meer dan 1000 € voor een diffusortje waar je in feite helemaal niets aan hebt op de looks na? Ik zou het ook niet moeten. Liever een paar extra opties, of gewoon een betere motor. Een 118i zou ik persoonlijk nooit moeten. Hij is wel snel genoeg, maar die wagen kan meer hebben, zeker met M-pack. Dat ware dus beter een 120i geweest. Dan zou hij tenminste toch rijden zoals hij eruit ziet: snel.
    de nieuwe 118i heeft toch een goeie 143pk maar 7pk's verschil met mijn 120i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      de nieuwe 118i heeft toch een goeie 143pk maar 7pk's verschil met mijn 120i
      Yep, maar dan nog. Liever een 120i met ietsje minder.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Yep, maar dan nog. Liever een 120i met ietsje minder.
        bhaw,ik wil mijn 120i wel ruilen met zo'n 118i

Comment

• vandaag mijn 1ste 3deurs in real-life gezien ...

een meisje die vroeger bij ons in de winkel werkte heeft zich er ene aangeschaft en vandaag heeft ze hem komen tonen,

een 118d LSE zwart metallic exterieur met het bruine leder
          jammer genoeg mijn camera niet bij voor foto's maar die komen er nog wel...
          ze heeft hem gekocht bij dejonckheere in roeselare

maar een vraagje , klopt dit dat deze maar 1jaar gemaakt word ?
          want de verkoper heeft dat verteld ...
          daardoor word hij wel wat exclusiever he

ik vind hem zelfs veel mooier dan de 5deurs

Comment

• 'Ie is gelimiteerd op 2.000 exemplaren, en vanaf productiejaar 2008 (dat al is gestart) wordt 'ie niet meer gemaakt. Al bestaat over dat laatste onduidelijkheid, en ik ken ook niemand die écht uitsluitsel kan geven.

Comment

• Ja en origineel dat die LSE toch is, der rijden precies al meer LSE's rond dan "gewone" 3 deurs ...
              nu ziet ge over et algemeen den 3-deurs sowieso al ni veel rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                'Ie is gelimiteerd op 2.000 exemplaren, en vanaf productiejaar 2008 (dat al is gestart) wordt 'ie niet meer gemaakt. Al bestaat over dat laatste onduidelijkheid, en ik ken ook niemand die écht uitsluitsel kan geven.
                bedankt gTa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  vandaag mijn 1ste 3deurs in real-life gezien ...

een meisje die vroeger bij ons in de winkel werkte heeft zich er ene aangeschaft en vandaag heeft ze hem komen tonen,

een 118d LSE zwart metallic exterieur met het bruine leder
                  jammer genoeg mijn camera niet bij voor foto's maar die komen er nog wel...
                  ze heeft hem gekocht bij dejonckheere in roeselare

maar een vraagje , klopt dit dat deze maar 1jaar gemaakt word ?
                  want de verkoper heeft dat verteld ...
                  daardoor word hij wel wat exclusiever he

ik vind hem zelfs veel mooier dan de 5deurs
                  Jij was er toch bij in Zolder? Dan moet je toch de driedeurs van WC-eend gezien hebben?

Die combo zou ik trouwens ook direct willen! Een iets zwaardere motor, en dat zou perfect zijn voor mij.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

vandaag mijn 1ste 3deurs in real-life gezien ...
                    Hoe? Was jij ni op de BMW meeting in Zolder dan?

Comment

• Daarstraks heb ik op een vrachtwagen een 3-deurs 120d gezien in 't Lemans-blauw met M-Sportpakket, 18" velgen M208 en chromé raamomlijsting...

Ik dacht dat die chromé raamomlijsting in combinatie met het M-Sportpakket enkel voor de LSE bestemd was???
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• vandaag brochure en prijslijst ontvangen van de BMW 1 3deurs (ja ik had het zelf aangevraagd )

Comment

Jij was er toch bij in Zolder? Dan moet je toch de driedeurs van WC-eend gezien hebben?

Die combo zou ik trouwens ook direct willen! Een iets zwaardere motor, en dat zou perfect zijn voor mij.
                          was ik daar ook ?

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          Hoe? Was jij ni op de BMW meeting in Zolder dan?
                          yep is was daar ook

verdorie mijn stom geheugen

Comment

was ik daar ook ?

yep is was daar ook

verdorie mijn stom geheugen
                            We waren daar ook met zoveel hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Daarstraks heb ik op een vrachtwagen een 3-deurs 120d gezien in 't Lemans-blauw met M-Sportpakket, 18" velgen M208 en chromé raamomlijsting...

Ik dacht dat die chromé raamomlijsting in combinatie met het M-Sportpakket enkel voor de LSE bestemd was???
                              Zeeeeer vreemd

Comment

Daarstraks heb ik op een vrachtwagen een 3-deurs 120d gezien in 't Lemans-blauw met M-Sportpakket, 18" velgen M208 en chromé raamomlijsting...

Moet zalig zijn zo'n Lemans blauwe met chromé raamomlijsting...
                                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                  Moet zalig zijn zo'n Lemans blauwe met chromé raamomlijsting...
                                  Neje dat staat/oogt verkeerd op een M pack Net zoals het op een M3, M5, M6 ook verkeerd zou staan Het chromé straalt meer klasse uit maar is minder brut. En dat laatste vind ik dat net niet mag ontbreken op een M(of M pack) En op een niet M pack vind ik beide mooi staan.

Alé dat is dan mijn gedacht/smaak hé
                                  Last edited by ; 19/10/2007, 01:30.

Comment

Dat was zo voor MY07. Vanaf MY08 zijn beide combineerbaar, check de Duitse prijslijsten op de welbekende Duitse site.

Comment

• LSE

1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Std E81 118d'tje met aero-pack en 208M-velgen

1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Mijn volgende zal ook een E81 zijn denk ik ..

Eerst de Mini afwachten, daar 16 maanden mee rondtoeren en mij dan een prachtige E81 (LSE) in okkazie zoeken !

Comment

Working...
                                          X