Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, ik heb ze niet veranderd. Ineens was het probleem vanzelf opgelost Rare boel..
Wat je ook eens moet uitproberen (als het nog is regend hé ). Als je wisser opstaat, voel je dan ook de werking ervan als je met je voet op de rempedaal staat?
Wat je ook eens moet uitproberen (als het nog is regend hé ). Als je wisser opstaat, voel je dan ook de werking ervan als je met je voet op de rempedaal staat?
Grovee, I love your E81 aswell, as many other members here do, to me it actually doesn't matter what color the M-packaged versions are in, all colors are beautiful, as long as it is not green. If only BMW offered other colors for the cloth/sensatec seats in combination with the M-Pack...
Ben op verlof geweest in Italie door Duitsland...met mijn 118d.
Auto een slagveld ( hondenhaar ).
Verbruik in de bergen +/-8,5 l
autostrade rustig rijden 130 a 140 km/u +/- 5,2 l
autostrade iets sportiever ...tussen de 160 en 190 km/u waar het mocht (of niet gezien ) +/- 6,4 l(soms zelfs met cruise controle op .
Heb nu ongeveer een 6500 km op teller.
Wegligging plakt aan het wegdek.
Kortom zalig.
In Duitsland en Italie maar 1 nieuwe 1 gezien .( 5 deurs )
Had wel veel beziens met mijn 118d op de weg ...heb dan maar wat gas bijgegeven.
Hey Phil1 waarom staat er 335d boven de foto van een m3?
Da's mijn vader z'n auto, ik heb in m'n signature gewoon die foto van die M3 gezet omdat ik het zo'n mooie wagen vind. Het een heeft niks met het ander te maken.
Comment