Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WTF @ BMWMB's verbruik

Mn broer haalt dat ook uit zn passat 1.9tdi (vorig model)
    Ge moet daar toch serieus zot voor doen
    Last edited by ; 16/01/2007, 16:16.

Comment

• Ik rij met een 318d stessie rond, wanneer ik een wagen nodig heb, (170.000km reeds, dus al goed gerodeert ) en ik haal in de winter iets van 5,8-6,4 gemiddeld ... zomer ligt dat iets hoger !

Comment

• Zo'n 120d 3-deurs Limited Edition
        Last edited by ; 16/01/2007, 16:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
          Zo'n 120d Limited Edition

Inderdaad !

Heel lekker..

Me is !

Comment

• Filmpje:

Op Autoweek heb ik trouwens gelezen dat de face-lift 1 hetzelfde systeem heeft als de face-lift 5 met een dynamo die bij het remmen een batterij oplaadt om de elektronica te bevoorraden. Cool!

En blijkbaar heeft BMW nog meer inspanningen gedaan om het verbruik te temperen. Elke manuele 1' (behalve de 130i) komt standaard met een (uitschakelbaar, oef!) stop&go systeem, de aircomotor wordt ontkoppeld wanneer niet in gebruik, kleppen achter de nieren kunnen de nieren nagenoeg afsluiten bij lage belasting voor betere aerodynamica... Indrukwekkend!
            Last edited by ; 16/01/2007, 16:43.

Comment

• Voor de wallpaper liefhebbers:

http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/notizie.nsf/AllDocID/I422A02FE7E7E9304C1257265003B1E2C?OpenDocument

(voor meer foto's, klikken op deze foto en dan terug klikken om te vergroten!!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                7,5 à 8l

Maar da's nog niks vergeleken met dat van BMWMB met z'n 118d.
                Hij zat eens op 10 à 11l, dacht ik
                Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                WTF @ BMWMB's verbruik

Mn broer haalt dat ook uit zn passat 1.9tdi (vorig model)
                Ge moet daar toch serieus zot voor doen
                De eerste 10.000km was het verbruik van onze 118d 10,2 liter/100km.
                Dat is inderdaad veel, maar hou er rekening mee dat we steeds korte afstanden doen, wat te vergelijken is met stadsverkeer. Als je er dan ook nog eens graag een sportieve rijstijl op nahoudt, dan kan je je aan zo'n verbruik verwachten.

Ondertussen heeft de wagen 20000km en is het verbruik gedaald naar 8,5 liter, wat me redelijk lijkt gezien de omstandigheden.

Onze 530d daarentegen verbuikt gemiddeld slechts 8,2liter, maar hiermee worden dan ook veel lange autosnelwegritten gedaan aan legale snelheden...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ondertussen heeft de wagen 20000km en is het verbruik gedaald naar 8,5 liter, wat me redelijk lijkt gezien de omstandigheden.
                    8,5 vind ik meer dan normaal voor sportieve rijstijl, alles wat erboven is, is gewoon niet nodig imo ... een diesel telkens trekken tot en met (over) 4000 toeren is niet nodig ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                      een diesel telkens trekken tot en met (over) 4000 toeren is niet nodig ....
                      Vind ik ook...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik ken er nogthans die het doen

en MET een koude motor dan nog

Comment

• Man man wat ziet hij er prachtig uit!

Interieur is nog eens een stap hoger qua afwerking. Blijkbaar zijn er ook enkele nieuwe kleuren (stof + leder), dus voortaan voor ieder wat wils .

Het exterieur is beetje wennen qua bumpers, maar de lijn van de 3 deurs ziet er zeer sportief uit. De chrome-raamomlijsting staat hem perfect.

Comment

• Is er ergens meer nieuws/foto's te vinden ivm met die limited edition?

Comment

• Hier alvast nog enkele foto's:

Comment

• Comment

• Comment

• Heerlijke combinatie !!!

Is er al informatie over de 123d ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                      Is er al informatie over de 123d ?
                                      Daar is in dit persdossier niets van verschenen... Dus zeker niet voor vrij binnenkort!

Comment

• Mjaja...ik ben steeds meer gewonnen voor zo'n 118d 5-deurs.

Comment

• Thanks man !

Btw, als je de nieuwe prestaties vergelijkt is die nieuwe 120d is een dan wel een kleine bom, 0-100 in 7,5 sec.. We moeten dat natuurlijk wel wat relatief bekijken en dat kan natuurlijk een paar sec sneller zijn dan het echt in werkelijkheid zal zijn, maar hebben we meer nodig in dat kleine 'bommetje'?

Nee toch?

Zo eentje, mét automaat, M-pack (liefst vanal nog die limited edition want die vind ik extreem lekker met die velgjes..), .. , evt. nog een chipke achteraf en we zitten rond de 200pk..

Mmmmmh.. I love it !

Comment

Working...
                                          X