Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
    Nog is een paar irl foto's van onze 120d met dat zwart hemeldakdink .
    ja, post maar

Comment

• Met de 118d die naar 143 pk gegaan is, komt er eigenlijk onderaan het gamma een plaatsje vrij. Aangezien BMW al de 1600cc benzine van PSA zal gebruiken, staat er ook iets gepland om de 1600cc diesel van PSA te gebruiken? Ze lepelen hem al in de Mini... Ook om de milieunormen over het ganse gamma te halen, zou een 1600cc dieseltje met 110 pk (+- 125 gr CO2-uitstoot) interessant kunnen zijn...
      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Ja da werkt echt schitterend, maar wat dacht je nu, BMW maakt nu eenmaal geen brol hè .
        820 euro vind ik wel een pak geld, dan ben ik goedkoper af met zo een klein parrot display op m'n dashboard

Comment

Ze staan er toch?
          nu wel, daarjuist nog niet

Comment

Nog is een paar irl foto's van onze 120d met dat zwart hemeldakdink .
            zwart hemeldak is toch een must vind ik

Comment

• shadow line of chrome line exterieur?? op een witte nb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Maar nog niet op de Belgische?

Ik wil eens weten wat de Belgische prijzen enzo zijn. De MINI gaat normaal volgende zomer de deur uit...
                Ik dacht dat de prijslijsten al online staan. Is 't niet op de gewone website, dan wel op de perssite, en die is voor het grootste deel opengezet voor iedereen (een login is niet meer nodig). www.press.bmw.com dan ons land aanklikken, en dan bovenaan in de tabbladenbalk kiezen voor "Gegevens en feiten", daar vind je prijslijsten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  shadow line of chrome line exterieur?? op een witte nb
                  Wit is nou meteen, samen met lichtzilver, de énige kleur waarop die Chrome Line exterieur niet volledig tot z'n recht komt. Jammer. Op donkere kleuren meteen, 't maakt de '1 3-deurs een stuk edeler, 'ie zet zich wérkelijk af van de 5-deurs.

Op wit ... pfff ... ik zou er zelf niet voor bijbetalen dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                    Met de 118d die naar 143 pk gegaan is, komt er eigenlijk onderaan het gamma een plaatsje vrij. Aangezien BMW al de 1600cc benzine van PSA zal gebruiken, staat er ook iets gepland om de 1600cc diesel van PSA te gebruiken? Ze lepelen hem al in de Mini... Ook om de milieunormen over het ganse gamma te halen, zou een 1600cc dieseltje met 110 pk (+- 125 gr CO2-uitstoot) interessant kunnen zijn...
                    Komt niet in het BMW-gamma. MINI vult het gat naar onder op, het merk BMW wil zich niet mengen in de klasse van de "volumekrellen" genre Astra, Golf, Focus e.d. waarvan de meeste met ca. 100 pk rondrijden. De 118d met 2-liter blijft dus, althans als je de hoge piefen mag geloven (want 't zou niet de eerste keer zijn dat ze een jaar na iets gezegd te hebben, dat tegenspreken door iets anders te doen), de basisdiesel.

Goeie zaak, vind ik. Een 116d met ca. 100 of 110 pk en 250 Nm zou zéér triestig zijn, en vooral : het zou zéker de winst van BMW niet verhogen, want op zo'n kleine basismodellen verdienen ze 't minst.

Comment

right, nog iets: handsfree bellen

trekt dat systeem van bmw op iets?? of ben ik beter af met een parrot die wss universeler omgaat met alle types gsm
                      Ik heb 't erbij genomen. 't Is verrekte handig om een ingebouwd systeem te hebben dat via de stuurwieltoetsen werkt, als je veel belt en opgebeld wordt. Bij mij is dat zo, en alhoewel 't inderdaad veel geld is, heb ik 't wel genomen 't Blijft een meerwaarde houden ook, dus je "verdient" een deel terug bij herverkoop, terwijl een Parrot-ding z'n waarde al na enkele maanden verloren is.

En de BMW's worden steeds minder moeilijk wat 't aanvaarden van Bluetooth-telefoons betreft. Op vandaag zijn bij de nieuwste modellen al een pak meer Bluetooth-telefoons compatibel, alhoewel BMW ze niet in de lijst opneemt.

Comment

Is wel k*t dat die login niet meer moet, nu voelt het niet meer zo 'exclusief' aan...

Da's toch beter?

Ja, da's leuk om ergens binnen te mogen waar anderen niet binnen mogen, maar dat weegt toch niet op tegen 't feit dat iedereen nu perfect binnen kan? Vroeger zat ik hier pagina's vol perspics te spammen, ik heb zelfs nog foto's gezipt in pakketten van ca. 40 MB en die dan tijdelijk online gezet zodat iedereen die kon dnldn, er kruipt werk in, ...

Nu kan ik gewoon zeggen : doe 't zelf. Zéér handig.

Comment

• Een andere combo die overweeg (waar dan de Chrome line wel beter bij uitkomt) is exterieur in Sparkling Graphite en binnenin Pearlpoint Orange maar dat zou ik wel eerst es in het echt willen zien. Daar zou ik dan wel meteen de inlegstukken in titan hell nemen om het wat klaarder te maken.

edit: ook de afdekplaat van mijn schuifdakje zou open blijven staan
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Lang leve de visualizer die standaard met dat pearlpoint orange staat. Ik vind het wel iets hebben

ook de restwaarde van een donkergrijze zal misschien beter zijn dan een witte (denk ik, tenzij veel mensen het laagste nieuws lezen )

Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 05/04/2007, 14:19.

Comment

• wat is ie toch knap met z'n 3 deurtjes

hij lijkt completer, homogener, beter in zijn vel te zitten

(deze foto* is de hoek waarvan de meeste mensen mij gaan zien, terwijl ze rechts voorbijgestoken worden )

*foto zonder vloekende ketter-tommie
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Pas op, een 120d of E90 320d =/= E46 320d. De E46 is stil, en heeft een zoete, romige klank voor 'n vierpitter diesel. De nieuwere diesels echter zijn rauwer.
                                Ik vond die 120d testwagen nochtans behoorlijk stil voor een mazoutketel hoor

Comment

Een andere combo die overweeg (waar dan de Chrome line wel beter bij uitkomt) is exterieur in Sparkling Graphite en binnenin Pearlpoint Orange maar dat zou ik wel eerst es in het echt willen zien. Daar zou ik dan wel meteen de inlegstukken in titan hell nemen om het wat klaarder te maken.
                                  Zééér knappe combo. Blijf wel bij die geborstelde alu-lijsten, heb die live gezien in Genève, en klaarder dan dat kan echt niet. Allez jawel, maar dat verandert niks meer aan je interieur. En die op twee manieren geborstelde alu-lijsten zijn grandioos mooi... 'k zei het al : nog nooit zo'n mooie alulijstjes gezien (tenzij bij Bentley, maar da's ook de énige).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Zééér knappe combo. Blijf wel bij die geborstelde alu-lijsten, heb die live gezien in Genève, en klaarder dan dat kan echt niet. Allez jawel, maar dat verandert niks meer aan je interieur. En die op twee manieren geborstelde alu-lijsten zijn grandioos mooi... 'k zei het al : nog nooit zo'n mooie alulijstjes gezien (tenzij bij Bentley, maar da's ook de énige).
                                    welke zijn dat dan?? is dat die titan hell? of die akzentschliff?

Comment

Ik zou toch die 217 velgen nemen hoor, die zijn gewoon Perfect!

Comment

Die zijn ook niet mis .
                                        als ik dan een standaardvelgje bij de mijne bestel (16", maybe 17) heb ik direct wintervelgjes hé

Comment

Hoe krijg je die 360 Visualisierung eigenlijk, ik kan de auto wel een andere kleur geven maar hem niet omdraaien . Op welke site is dat wel mogelijk, ik zit op bmw.de maar het lukt niet bij mij.
                                          gewoon wachten tot da cirkelke ernaast volledig geladen is

Comment

Working...
                                          X