Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb es een halve dag met een 320d gereden zoals ik normaal rij, de rit van thuis naar het werk gedaan en terug en ik kwam op een gemiddeld verbruik uit van 6,7 liter, de 3 weegt dan ook nog es een pak meer en moet wss meer moeite doen om met z'n 163pk de koets in beweging te houden tegenover de 177 pk voor een lichtere 1

ik denk wel dat ik 'm rond de 6 zal houden. Ik rij redelijk vlot door maar om te gaan zeggen dak een snelheidsduivel ben met een superzware voet.. nee hoor

en het geluid van die 320d tov mijn leonski is een wereld van verschil

Comment

• pakt nu dak zeg dak hem maart/april 2008 wil hebben ten laatste, zou ik 'm dan kunnen bestellen met saloncondities?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        ik snap soms die configurator niet, ge klikt m pack aan, ge klikt op één of ander pakket en vlam, uwen mpack kwijt

wss ben je goedkoper af als je de packs neemt ipv de losse onderdelen?
        Er is, als je dat voor hebt, een handig "terug"-mijltje (rechtsboven het "kot" waarin je de opties aanklikt, er staan daar 3 icoontjes dacht ik). En als je boven een optie "zweeft", krijg je ook info, waaronder wat voor repercussies 't gaat hebben als je erop klikt. Ofwel moet je op dai informatiekioskicoontje klikken daarvoor, kan ook zijn, weet 't ni van buiten.

zit goed ineen, hoor

Comment

120i
          top 224
          0-100 in 7,7 sec
          herneming 80-120 (4/5 versnelling) in 7,4/9,5
          gemiddeld 6,4 liter per honderd (ok da's zuinig voor een benzine)

maar

120d
          top 228
          0-100 in 7,5 sec
          herneming 80-120 (4/5 versnelling) in 6,4/8,0
          gemiddeld 4,9 liter per honderd

hij is een pak rapper (hernemingen zijn belangrijk voor mij, sprintjes doe ik amper), nog net iets zuiniger en de brandstof is een derde goedkoper per liter

de rekening is snel gemaakt
          Plus je vergeet nog 't grotere waardeverlies te melden van een 120i, vergeleken met een 120d.

Comment

• Stoff-/Lederkombination Pearlpoint Orange/Schwarz met individual dachhimmel anthrazit of niet??

zonder:

met:
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
              Wow fok 228 km/u voor een dieseltje .
              't Stomme is, ze hebben z'n bak- en achterbrugverhoudingen niet angepast. Daarom haalt 'ie z'n topsnelheid boven z'n toerental waaraan 'ie z'n maximaal vermogen heeft, in 6e. Zo hoort dat eigenlijk wel een béétje (want dan ben je 't vlotst aan je topsnelheid), maar ... met 'n wat langere 6e (of achterbrug) zou 'ie bergaf anders mooi 240 gelopen hebben, standaard. Nu niet, omdat je voorbij 't topvermogen bent en z'n veromgen te snel zakt. En wat meer is : mits chipbeaurt zou 'ie, met langere bak, makkelijk 250 lopen. Met die korte bak nu, gaat dat niet, 'ie is gechipt nauwelijks sneller dan standaard (althans, toch qua topsnelheid). Jammer, eigenlijk. Ik zou wel met een gechipt 120d'tje aan 250 langsheen Duitsche Schnellwegen willen flaneren.

Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
              Dat verbruik vind ik wel wat optimistisch.
              Ik ook. Ik weet wat dieseltjes kunnen zuipen als je ze goed gebruikt. *wijst naar onderschrift*

Comment

• Is de driedeurs al opgenomen in de configurator?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Wat een optimistisch verbruik

Zo'n 120d hoor je toch amper als je er in zit, dus who gives a fuck...
                  Pas op, een 120d of E90 320d =/= E46 320d. De E46 is stil, en heeft een zoete, romige klank voor 'n vierpitter diesel. De nieuwere diesels echter zijn rauwer.

Comment

pakt nu dak zeg dak hem maart/april 2008 wil hebben ten laatste, zou ik 'm dan kunnen bestellen met saloncondities?
                    Ah ja, hé. Of bij nonkel Gilles bestellen, of ebde gij Belgische BTW nodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Is de driedeurs al opgenomen in de configurator?
                      bmw.de -> al langer dan anderhalve maand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Ah ja, hé. Of bij nonkel Gilles bestellen, of ebde gij Belgische BTW nodig?
                        nee, ik moet een faktuur hebben zonder btw

Comment

Stoff-/Lederkombination Pearlpoint Orange/Schwarz met individual dachhimmel anthrazit of niet??
                          Zeker mét ! En die CC-foto's in frontaanzicht geven 't niet goed weer, neem zij-aanzicht. Die grijze intieurhemel is hideous met 'n sportievere interieurcombo waar veel zwart en ook rood of bruin of beige (en alles daarrond) in zit. Verschrikkelijk... Zelfs Audi en Merc springen nu op de "zwarte interieurhemel"-boot. Deels omdat er geld mee te verdienen is, maar uiteraard ook deels omdat 't vaak véél mooier is.

Comment

Zeker mét ! En die CC-foto's in frontaanzicht geven 't niet goed weer, neem zij-aanzicht. Die grijze intieurhemel is hideous met 'n sportievere interieurcombo waar veel zwart en ook rood of bruin of beige (en alles daarrond) in zit. Verschrikkelijk... Zelfs Audi en Merc springen nu op de "zwarte interieurhemel"-boot. Deels omdat er geld mee te verdienen is, maar uiteraard ook deels omdat 't vaak véél mooier is.
                            ik ga het op de jouwe es komen bekijken voor ik bestel

Comment

nee, ik moet een faktuur hebben zonder btw
                              Dan gaat HJW niet. Allez, toch niet via 'n BMW-werknemer, wel via BMW-dealers. Maar die staan uiteraard niet toe dat je via hen 'n HJW bestelt.

Comment

ik ga het op de jouwe es komen bekijken voor ik bestel
                                En die van Lightstorm. Of nog beter : die van WC-eend ! Die heeft 'n witte '1 met oranje/zwart interieur besteld.

Comment

bmw.de -> al langer dan anderhalve maand
                                  Maar nog niet op de Belgische?

Ik wil eens weten wat de Belgische prijzen enzo zijn. De MINI gaat normaal volgende zomer de deur uit...

Comment

En die van Lightstorm. Of nog beter : die van WC-eend ! Die heeft 'n witte '1 met oranje/zwart interieur besteld.
                                    nee?? dan dacht ik es uniek te gaan zijn??

super:

Comment

Dan gaat HJW niet. Allez, toch niet via 'n BMW-werknemer, wel via BMW-dealers. Maar die staan uiteraard niet toe dat je via hen 'n HJW bestelt.
                                      geeft niet, ik krijg al 21% korting door de btw die ik niet hoef te betalen en daar nog es 6-7-8% korting op, we gaan es dooronderhandelen

zoals ik 'm nu geconfigged heb met 7% korting: 28000 euro rond: kan ik mee leven

Comment

• right, nog iets: handsfree bellen

trekt dat systeem van bmw op iets?? of ben ik beter af met een parrot die wss universeler omgaat met alle types gsm

Comment

• ergens een overzicht van de accessoire velgen?? misschien dat ik die styling 217 nog laat vallen voor een andere velg uit de bmwcatalogus. Dan neem ik de standaardvelgjes of een 17 duimpje om de winterbanden op te leggen. Rij ik eerst een half jaartje die standaardrubbers er vanonder met wat driftcursussen en koop ik me dan een leuk setje oem-18"

met een styling 142 als wintervelg zou ik best kunnen leven

Comment

Working...
                                          X