Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil een 120d 3-deurs met Lim. Edi. Pack configgen
en dan een 120d le-mans-blauw met sportpakket
en dan een 120d met hanvanna zonder sportpakket
en dan ....
Mooie facelift, en een goede zaak dat BMW nu ook een driedeurs versie op de markt brengt. De auto ziet er vanbinnen een stuk volwassener uit. Mssn dat ik deze driedeurs ga proefrijden!
Ziet er echt prachtig uit, zal het eens goed bekijken op de voorstelling bij de dealer (eind maart dacht ik?). Heb nu een 118d en 'k zou wel jaloers worden op de facelift, maar eens ik in m'n auto zit vergeet ik dat snel... damn, it's like a kart!
Vooral die ramen zonder omlijsting op de 3 deurs vind ik prachtig. Interieur-upgrade is ook goed (zeker de deurpanelen, zijn nu idd beetje plastiekerig).
Dat het verbruik nu een pak lager ligt heeft ook te maken met die nieuwe technologieën van BMW. Stop&Go, aanpasbare airo, nieuwe injectie... Maar eens je sportief begint te rijden (and who doesn't with a BMW), gaat het al snel iets de hoogte in.
Hebben hier ook nog een 525d (vorig model) staan. Zoals sommigen hier al lieten vallen, een 6-cilinder rijdt toch nóg leuker (en 't is dan 'maar' een diesel, die 525d).
Nu gTa terug is, dit topic weer even naar boven brengen in de hoop dat hij reeds wat meer weet
Belgische prijzen al geweten ?
Welke interieurkleuren zijn er nu beschikbaar ?
Check bmw.de -> Special
Daar staat al meer info. Ik heb ook al de Duitse prijslijst binnengehaald. Ik zet 'm zo snel mogelijk online. De 123d en de 135i staan er nog niet in, die komen pas rond september.
De speciale editie staat er ook in. Voor de rest geen verrassingen. Ik herinner me niet of DAB ook op de optielijst staat, ik vermoed van wel (gezien 't ook bij de '3 komt). Nieuw is het optionele Chrome Line exterieur voor de 3-deurs (niet voor de 5-deurs) ; 't is standaard op de 130i, en kost op de andere 3-deurs modellen (dacht ik) 140 EUR. Maar ik kan me van prijs vergissen, 'k heb de prijslijst ook maar snelsnel doorgenomen.
De 116i is niet leverbaar als 3-deurs, alle andere modellen wel.
Nu ja, eigelijk is 't gewoon het M sportpack + carbonzwart metallic + de velgen van de 320si + een "Special Edition" gravure in de gepolierd stalen ring rond de startknop. O ja en de Chrome Line exterieur heeft 'ie ook zowiezo.
Daar staat al meer info. Ik heb ook al de Duitse prijslijst binnengehaald. Ik zet 'm zo snel mogelijk online. De 123d en de 135i staan er nog niet in, die komen pas rond september.
De speciale editie staat er ook in. Voor de rest geen verrassingen. Ik herinner me niet of DAB ook op de optielijst staat, ik vermoed van wel (gezien 't ook bij de '3 komt). Nieuw is het optionele Chrome Line exterieur voor de 3-deurs (niet voor de 5-deurs) ; 't is standaard op de 130i, en kost op de andere 3-deurs modellen (dacht ik) 140 EUR. Maar ik kan me van prijs vergissen, 'k heb de prijslijst ook maar snelsnel doorgenomen.
De 116i is niet leverbaar als 3-deurs, alle andere modellen wel.
Niets nieuws dus ... ook al die special helemaal bekeken
Net als duitse prijzenlijst !
BTW heb hier al de vraag gesteld over inlegstukjes ... bij accesoires staat het ergens ... kan je op die vraag antwoorden aub !
Comment