Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Heb je eigenlijk de 118d én de 120d gereden?
    Ik heb niks testgereden, ik heb gewoon blindelings besteld. 'k Denk dat 'k wel voldoende materiaal onder m'n rechtervoet heb gehad om geen verkeerde beslissing te maken. Een 118d zal zeker leuk zijn, maar voor mij was een 120d het minimum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik heb niks testgereden, ik heb gewoon blindelings besteld. 'k Denk dat 'k wel voldoende materiaal onder m'n rechtervoet heb gehad om geen verkeerde beslissing te maken. Een 118d zal zeker leuk zijn, maar voor mij was een 120d het minimum.

Ik zou beiden testrijden, zeker als een 118d in de running zou zijn. Moest ik quasi zeker de 120d bestellen, tja, waarom zou ik de 118d dan nog willen testrijden?
      We zien wel.

Edit:
      Hoewel. Ik zou toch graag iets potents onder mijn kont hebben, if you know what I mean. Moest ik dan een 118d bestellen, dan moet ik ook een ongeveer even dure Golf GTI gaan testrijden om te zien of ik die niet leuker vind. En als ik die dan leuk vind, kan ik dan toch niet beter de 120d nemen omdat die een lagere verbruikskost heeft. Tja, zo blijven we bezig natuurlijk.
      Last edited by Beta; 29/05/2007, 17:44.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mjah, bij mij was 't simpel.
        1. Budget 32.000 EUR.
        2. HJW bestelbaar bij medewerkers van het merk.
        3. RWD.
        4. Krachtig & snel.
        5. Goed waardebehoud.
        6. Lage gebruikskost.
        7. Rijplezier > ruimte.
        8. Hoge, degelijke afwerkingsgraad en materiaalkwaliteit.
        9. Goed tot zeer goed uitgerust.
        Ik vind niet veel anders, dan.

Comment

Mjah, bij mij was 't simpel.
          1. Budget 32.000 EUR.
          2. HJW bestelbaar bij medewerkers van het merk.
          3. RWD.
          4. Krachtig & snel.
          5. Goed waardebehoud.
          6. Lage gebruikskost.
          7. Rijplezier > ruimte.
          8. Hoge, degelijke afwerkingsgraad en materiaalkwaliteit.
          9. Goed tot zeer goed uitgerust.
          Ik vind niet veel anders, dan.

Mja, dat is een min of meer schappelijke prijs voor een wagen. En nu je er toch over begint, mag ik vragen welke korting het jou oplevert?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Een goeie 20%. Contractueel max. 7.500 km, maar vermoedelijk maar ca. 5.000 km zoals bij de vorige auto's die we bij die man hebben besteld. 'k Ga 'm wel moeten losrijden als 'ie naar hier komt, want die man rijdt gelijk een slak.

Comment

Een goeie 20%.
              Dat kan tellen! Ik dacht eigenlijk dat je iets minder zou zeggen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• 't Leunt zelfs dicht tegen de 22% aan, vergeleken met de Belgische catalogusprijs zonder kortingen.

Comment

Daarstraks effe kort bij Dejonckheere in Roeselare binnengegaan. Toen ik de LSE zag staan, effe in gaan zitten, en toen dacht ik " Had ik toch niet beter terra besteld? Met dat alu toch zeer knap." en bij de tweedehandswagens stond een 320d met lemon leder, en toen ik in dat interieur ging zitten was ik weer helemaal overtuigd van m'n keuze.

't Staat vast : terra + dubbel geslepen alu = zééér zeer knap + gemakkelijk te onderhouden. Lemon vind ik even knap, maar wel specialer, maar is minder makkelijk te onderhouden. Met dat antraciet hout zal dat wel 'n speciale look geven, vermoed ik.
                  Riskeer het je niet te veranderen want zoiets vat ik persoonlijk op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    is toch niet nodig.Kijk eens naar darkbeemer zijn 120d met +200pk's
                    Is chiptuning eigenlijk legaal? wat met de verzekering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                      Riskeer het je niet te veranderen want zoiets vat ik persoonlijk op.
                      Te laat! 't Ding is al gemaakt en rijdt al rond, so...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SurfboY Bekijk Berichten
                        Is chiptuning eigenlijk legaal? wat met de verzekering?
                        Neen. Gehannes.

Comment

Neen. Gehannes.
                          Weet jij of een 118d zich leent tot veilig chippen? Zoja tot welke waardes?

Comment

• Ik vermoed van wel. Tot de waarden van de 120d ongeveer, vermoed ik.

Comment

• Weet er iemand de exacte verschillen tussen een 118d- en een 120d-motor ?

Comment

Ik vermoed van wel. Tot de waarden van de 120d ongeveer, vermoed ik.
                                @gTa ken jij een dealer die de duitse software op de computer kan zetten? 177 ipv 163, toch stom om voor 14pk extra 1250€ te betalen aan inschrijving.

Comment

• Mijn velgskes zijn gearriveerd Me like them very much!

Nen hele grote dankuwel to gTa!!!

Senna, Driven To Perfection

Comment

• Zeer mooie velg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Zeer mooie velg!
                                      In 't echt zijn ze nog mooier dan op foto...
                                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Mooi, maar ik vind ze niet dé mooiste.. !

Toch zal je een pracht van een 1reeks hebben !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Mooi, maar ik vind ze niet dé mooiste.. !

Toch zal je een pracht van een 1reeks hebben !
                                          ²nd that...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X