Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb niks testgereden, ik heb gewoon blindelings besteld. 'k Denk dat 'k wel voldoende materiaal onder m'n rechtervoet heb gehad om geen verkeerde beslissing te maken. Een 118d zal zeker leuk zijn, maar voor mij was een 120d het minimum.
Ik heb niks testgereden, ik heb gewoon blindelings besteld. 'k Denk dat 'k wel voldoende materiaal onder m'n rechtervoet heb gehad om geen verkeerde beslissing te maken. Een 118d zal zeker leuk zijn, maar voor mij was een 120d het minimum.
Ik zou beiden testrijden, zeker als een 118d in de running zou zijn. Moest ik quasi zeker de 120d bestellen, tja, waarom zou ik de 118d dan nog willen testrijden?
We zien wel.
Edit:
Hoewel. Ik zou toch graag iets potents onder mijn kont hebben, if you know what I mean. Moest ik dan een 118d bestellen, dan moet ik ook een ongeveer even dure Golf GTI gaan testrijden om te zien of ik die niet leuker vind. En als ik die dan leuk vind, kan ik dan toch niet beter de 120d nemen omdat die een lagere verbruikskost heeft. Tja, zo blijven we bezig natuurlijk.
Een goeie 20%. Contractueel max. 7.500 km, maar vermoedelijk maar ca. 5.000 km zoals bij de vorige auto's die we bij die man hebben besteld. 'k Ga 'm wel moeten losrijden als 'ie naar hier komt, want die man rijdt gelijk een slak.
Daarstraks effe kort bij Dejonckheere in Roeselare binnengegaan. Toen ik de LSE zag staan, effe in gaan zitten, en toen dacht ik " Had ik toch niet beter terra besteld? Met dat alu toch zeer knap." en bij de tweedehandswagens stond een 320d met lemon leder, en toen ik in dat interieur ging zitten was ik weer helemaal overtuigd van m'n keuze.
't Staat vast : terra + dubbel geslepen alu = zééér zeer knap + gemakkelijk te onderhouden. Lemon vind ik even knap, maar wel specialer, maar is minder makkelijk te onderhouden. Met dat antraciet hout zal dat wel 'n speciale look geven, vermoed ik.
Riskeer het je niet te veranderen want zoiets vat ik persoonlijk op.
Comment