Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er iemand een foto van een 1 serie met de kleur Patagoniagrun?
Want ik twijfel nog steeds aan mijn bestelde witte 1 serie, ik denk dat het snel gaat vervelen ( ik hou van mooie schone auto's en wit is niet echt glimmend )
Bij wit blijven zou ik zeggen welke motor, velgen, interieur, inleg, opties, .. heb je genomen?
Sportstoelen voor Spraakcontrole Universele Handy voorbereiding, bluetooth Vijf zitplaatsen Stof Network Anthrazit/Schwarz Exterieur delen in carrosseriekleur Alpinweiss II Automatische Start Stop functie Alarmsysteem klasse 3 (VbV/SCM) Xenon lampen voor dim- en grootlicht Brake Energy Regeneration Levering zonder typeaanduiding Koplampsproeiers Rokers uitvoering Navigatiesysteem Professional
(High)Executive uitvoering Multifunctioneel stuurwiel Regensensor Interieurlijsten 'Titan hell' Airconditioning, automatisch Lichtpaket Cruise control Automatische dimmende binnenspiegel Lichtmetalen wielen Sterspaak 256 Leder sportstuurwiel Park Distance Control (PDC), achter Buitenste hoofdsteunen achter neerklapbaar
Onderdeel van ZE2 / ZBU Opbergpakket Middenarmsteun voor Mistlampen voor
Dan vind ik die van WC Eend 3 keer zo knap. Knappe 18" (in tegenstelling tot de brave 17" van 't M Pack, nooit 'n mooie velg gevonden), xenon, superknap oranje/zwart interieur, chroom rond de ramen die 'm edeler maakt ... Ik zou niet twijfelen en meteen die van WC Eend kiezen.
Ik heb 2 vragen waarschijnlijk staat het hier al ergens maar het topic is zo groot
-Wordt de 135i ook beschikbaar als E81/E87
-Die doorlopende splijtjes van de tellers, is dit enkel op de 3-deurs coupé en cabrio?Kunnen deze ook op de 5-deurs geplaatst worden?Het geeft een veel mooiere indruk vind ik
Zo LSE is best knap, ik zou er mijn Alfa gerust voor ruilen, in tegenstelling tot een "gewone" 1.
Alleen jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn, want echt ELKE LSE die ik tot nu toe gezien heb ( en dat zijn er al een pak eigenlijk ), ALLEMAAL zijn ze in dezelfde uitvoering. Dat blauw en zwart interieur.
Zo LSE is best knap, ik zou er mijn Alfa gerust voor ruilen, in tegenstelling tot een "gewone" 1.
Alleen jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn, want echt ELKE LSE die ik tot nu toe gezien heb ( en dat zijn er al een pak eigenlijk ), ALLEMAAL zijn ze in dezelfde uitvoering. Dat blauw en zwart interieur.
Logische dat ze allemaal in 't carbonzwart zijn, eeh, dat was ook de énige beschikbare kleur voor 't ding. En je ziet ook vaak modelletjes met terra interieur, alleen ziet dat er vaak als "zwart" uit omdat het niet naar buiten straalt. Da's meteen de reden waarom ik het niet genomen heb, ik wou 'n interieur dat ook op 'n gewone dag zichtbaar was van buitenuit.
Logische dat ze allemaal in 't carbonzwart zijn, eeh, dat was ook de énige beschikbare kleur voor 't ding. En je ziet ook vaak modelletjes met terra interieur, alleen ziet dat er vaak als "zwart" uit omdat het niet naar buiten straalt. Da's meteen de reden waarom ik het niet genomen heb, ik wou 'n interieur dat ook op 'n gewone dag zichtbaar was van buitenuit.
Had al zo een vermoeden dat het de enige kleur was. Jammer dat ze niet wat meer kleuren hadden beschikbaar gesteld: -ik zeg maar wat- zwart, rood, wit ofzo.
Had al zo een vermoeden dat het de enige kleur was. Jammer dat ze niet wat meer kleuren hadden beschikbaar gesteld: -ik zeg maar wat- zwart, rood, wit ofzo.
Ja, 't is jammer. Ze hadden er gerust nog enkele speciale kleurtjes bij mogen proppen, zoals stratusgrijs metallic ofzo. Maar 't bleef bij één kleur.
Ach, ik klaag niet, 'k vind de combo die 'k gekozen heb prachtig, meer moet dat niet zijn.
Ik heb 2 vragen waarschijnlijk staat het hier al ergens maar het topic is zo groot
-Wordt de 135i ook beschikbaar als E81/E87
-Die doorlopende splijtjes van de tellers, is dit enkel op de 3-deurs coupé en cabrio?Kunnen deze ook op de 5-deurs geplaatst worden?Het geeft een veel mooiere indruk vind ik http://www.1erforum.de/viewtopic.php?t=5481
Comment