Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door m.adegeest Bekijk Berichten
    Heeft er iemand een foto van een 1 serie met de kleur Patagoniagrun?

Want ik twijfel nog steeds aan mijn bestelde witte 1 serie, ik denk dat het snel gaat vervelen ( ik hou van mooie schone auto's en wit is niet echt glimmend )
    Bij wit blijven zou ik zeggen welke motor, velgen, interieur, inleg, opties, .. heb je genomen?
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• VOOR DENNISKE

BMW 118i 3-deurs Alpinweiss II

Opties:

Sportstoelen voor
      Spraakcontrole
      Universele Handy voorbereiding, bluetooth
      Vijf zitplaatsen
      Stof Network Anthrazit/Schwarz
      Exterieur delen in carrosseriekleur
      Alpinweiss II
      Automatische Start Stop functie
      Alarmsysteem klasse 3 (VbV/SCM)
      Xenon lampen voor dim- en grootlicht
      Brake Energy Regeneration
      Levering zonder typeaanduiding
      Koplampsproeiers
      Rokers uitvoering
      Navigatiesysteem Professional

(High)Executive uitvoering
      Multifunctioneel stuurwiel
      Regensensor
      Interieurlijsten 'Titan hell'
      Airconditioning, automatisch
      Lichtpaket
      Cruise control
      Automatische dimmende binnenspiegel
      Lichtmetalen wielen Sterspaak 256
      Leder sportstuurwiel
      Park Distance Control (PDC), achter
      Buitenste hoofdsteunen achter neerklapbaar

Onderdeel van ZE2 / ZBU
      Opbergpakket
      Middenarmsteun voor
      Mistlampen voor

Comment

• Zalig, ik zou bij m'n keuze blijven enkel dat zwart interieur vervangen door een zwart/rood
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik zou enkel wit nemen in combinatie met een M-pakket, anders nooit...
          Die van Odan.be vind ik prachtig, alleen ontbreken er bij hem xenonlampen.

Comment

• Dan vind ik die van WC Eend 3 keer zo knap. Knappe 18" (in tegenstelling tot de brave 17" van 't M Pack, nooit 'n mooie velg gevonden), xenon, superknap oranje/zwart interieur, chroom rond de ramen die 'm edeler maakt ... Ik zou niet twijfelen en meteen die van WC Eend kiezen.

(al is die van odan uiteraard ook mooi)

Comment

• Daarstraks voor het eerst een LSE zien bollen...

Echt ferm.
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb 2 vragen waarschijnlijk staat het hier al ergens maar het topic is zo groot
                -Wordt de 135i ook beschikbaar als E81/E87
                -Die doorlopende splijtjes van de tellers, is dit enkel op de 3-deurs coupé en cabrio?Kunnen deze ook op de 5-deurs geplaatst worden?Het geeft een veel mooiere indruk vind ik

Comment

• Doorlopende spijltjes van de tellers. Hmmm. What the hell do you mean?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Vooralsnog niet. Misschien in de loop van volgend jaar? Ik vrees ervoor, echter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Doorlopende spijltjes van de tellers. Hmmm. What the hell do you mean?

let even op de tellernaalden

Ik vind de eerste veel knapper

Comment

• Comment

Ik vind de eerste veel knapper
                          Dat doen ze nu bij alle BMW's, de 5, 6 en 3-Reeks hebben dat nu ook. Veel mooier imo, terug zoals vroeger.

Comment

• Zo LSE is best knap, ik zou er mijn Alfa gerust voor ruilen, in tegenstelling tot een "gewone" 1.

Alleen jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn, want echt ELKE LSE die ik tot nu toe gezien heb ( en dat zijn er al een pak eigenlijk ), ALLEMAAL zijn ze in dezelfde uitvoering. Dat blauw en zwart interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Zo LSE is best knap, ik zou er mijn Alfa gerust voor ruilen, in tegenstelling tot een "gewone" 1.

Alleen jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn, want echt ELKE LSE die ik tot nu toe gezien heb ( en dat zijn er al een pak eigenlijk ), ALLEMAAL zijn ze in dezelfde uitvoering. Dat blauw en zwart interieur.
                              Logische dat ze allemaal in 't carbonzwart zijn, eeh, dat was ook de énige beschikbare kleur voor 't ding. En je ziet ook vaak modelletjes met terra interieur, alleen ziet dat er vaak als "zwart" uit omdat het niet naar buiten straalt. Da's meteen de reden waarom ik het niet genomen heb, ik wou 'n interieur dat ook op 'n gewone dag zichtbaar was van buitenuit.

Comment

Zeg dan toch meteen "tellernaalden" in plaats van "spijltjes van de tellers + foto's van de buitenkant", oen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Logische dat ze allemaal in 't carbonzwart zijn, eeh, dat was ook de énige beschikbare kleur voor 't ding. En je ziet ook vaak modelletjes met terra interieur, alleen ziet dat er vaak als "zwart" uit omdat het niet naar buiten straalt. Da's meteen de reden waarom ik het niet genomen heb, ik wou 'n interieur dat ook op 'n gewone dag zichtbaar was van buitenuit.
                                  Had al zo een vermoeden dat het de enige kleur was. Jammer dat ze niet wat meer kleuren hadden beschikbaar gesteld: -ik zeg maar wat- zwart, rood, wit ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Had al zo een vermoeden dat het de enige kleur was. Jammer dat ze niet wat meer kleuren hadden beschikbaar gesteld: -ik zeg maar wat- zwart, rood, wit ofzo.
                                    Ja, 't is jammer. Ze hadden er gerust nog enkele speciale kleurtjes bij mogen proppen, zoals stratusgrijs metallic ofzo. Maar 't bleef bij één kleur.

Ach, ik klaag niet, 'k vind de combo die 'k gekozen heb prachtig, meer moet dat niet zijn.

Comment

Ik heb 2 vragen waarschijnlijk staat het hier al ergens maar het topic is zo groot
                                      -Die doorlopende splijtjes van de tellers, is dit enkel op de 3-deurs coupé en cabrio?Kunnen deze ook op de 5-deurs geplaatst worden?Het geeft een veel mooiere indruk vind ik

http://www.1erforum.de/viewtopic.php?t=5481
                                      Droom van een auto...

Comment

• Gisteren in Zolder:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X