Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat ! Prachtige kleurencombo. Goede keuze om voor lemon te gaan!

Van die elektronische airco, 'k vind dat inderdaad veel beter staan in het interieur dan manuele.

Ik kijk al uit naar de levering en naar VELE foto's!

Edith ; Ik zou zeker xenons nemen, veranderen de look van je wagen TOTAAL !
    Last edited by Denniske; 24/02/2007, 18:43. Reden: Omda den lightstorm xenons moet nemen ! :D
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• proficiat met je aankoop,zeer goed uitgerust alleen had ik misschien nog xenon genomen ipv hifi pro dan gewone hifi luidsprekers genomen

Comment

• Alvast proficiat met deze aankoop.

Digitale airco is een aanrader. Ik heb destijds om te besparen ook een manuele airco genomen. Het viel mij op dat ik de hele tijd aan dat ding aan 't draaien was, terwijl dat met een automatische niet geval was. Ook hadden wij maar een standaard interieur. In jouw interieur is zo'n digitale airco een must...

Ik had ook geen optioneel alarm op de 118d omdat de verzekeing dat niet eiste. Wel heb ik voor mezel een anti-carjacksysteem laten plaatsen, om toch wat meer gevoel van veiligheid te hebben...

Lichtpakket is geen must, maar is wel tof...

Schuifdak vind ik onnodig voor een wagen met een goede airco. Het windgeruis werkt mij op mijn zenuwen...

5% korting op de totaalprijs... Dat is een standaard korting bij een BMW. Normaal moet er meer korting te krijgen zijn... Misschien heeft het wel te maken met de gelimiteerde uitvoering???
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mja, van die Xenons kan ik me niet echt voorstellen hoe fantastisch ze zijn. Dat is ten slotte toch iets wat alleen in het donker opvalt. Of ben ik mis?

Ik zou wat fotos moeten kunnen zien van Xenon lichten in actie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
            Mja, van die Xenons kan ik me niet echt voorstellen hoe fantastisch ze zijn. Dat is ten slotte toch iets wat alleen in het donker opvalt. Of ben ik mis?

Ik zou wat fotos moeten kunnen zien van Xenon lichten in actie.
            wacht ik zal wat foto's sturen

Comment

• angel eyes (heb je enkel als je xenon hebt)

gewoon xenon's overdag

Comment

• Toch een pak knapper, ik vind de koplamp van de 1serie te groot lijken zonder xenon's !

Als mensen mij begrijpen..

Comment

• Oogt iets imposanter ja maar als ik me niet vergis is het vooral de blauwe gloed die in het donker tot de verbeelding spreekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Toch een pak knapper, ik vind de koplamp van de 1serie te groot lijken zonder xenon's !

Als mensen mij begrijpen..
                    ik begrijp je

Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                    Oogt iets imposanter ja maar als ik me niet vergis is het vooral de blauwe gloed die in het donker tot de verbeelding spreekt.
                    de blauwe gloed,de angel eyes en de vormgeving van de koplamp langs binnen

hier een foto van een gewone koplamp op een zwarte 1

Comment

• Is best wel mooi, maar das weer 625 euro duurder. Nu, ik heb nog aardig wat tijd om erover na te denken.

Comment

• Zeker nog Xenons bijnemen, het zou hem AF AF AF maken !
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Is best wel mooi, maar das weer 625 euro duurder. Nu, ik heb nog aardig wat tijd om erover na te denken.
                          het is idd wel een pak geld maar als je het nadien wilt plaatsen is het nog duurder.Als ik u was zal ik het direct doen,gaat je auto pakken duurder doen uitzien en je hebt ook nog een beter zicht s'nachts en is ook beter voor de verkoop van je wagen later

Comment

• Ok, ok. Ik zal er ernstig over nadenken.

Beloofd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              5% korting op de totaalprijs... Dat is een standaard korting bij een BMW. Normaal moet er meer korting te krijgen zijn... Misschien heeft het wel te maken met de gelimiteerde uitvoering???
                              Neen, ik heb ook prijs gevraagd voor de Limited Sports Edition en ik heb meteen 7% korting gekregen dus er was meer uit te halen maar toch m'n felicitaties voor Lightstorm
                              Senna, Driven To Perfection

Comment

Ok, ok. Ik zal er ernstig over nadenken.

Beloofd!
                                is goed ,eigelijk wel erg hé,ik ga u nog meer in kostte jagen.Maar ik krijg het niet over mijn BMW hart om zo'n mooie auto zonder xenon rond te zien rijden

Comment

• digitale airco is inderdaad een must. Ziet er beter er en heeft een meerwaarde. Lichtpakket is leuk, maar zeker geen must. Ik zou dit laten vallen en eventueel het hifi pro en voor de xenons gaan. Die gaan bijdragen tot het sportieve en exclusieve karakter van je wagen. Op de officiele foto's staat hij trouwens ook met xenon's.
                                  Last edited by ; 24/02/2007, 23:13.

Comment

• Nog een vraagje. Wetende welke wagen ik heb gekocht, wat zou een kleine omnium verzekering ongeveer kosten?

Zouden jullie voor een kleine omnium gaan of is het vanzelfsprekend voor een grote omnium te gaan?

Comment

Nog een vraagje. Wetende welke wagen ik heb gekocht, wat zou een kleine omnium verzekering ongeveer kosten?

Zouden jullie voor een kleine omnium gaan of is het vanzelfsprekend voor een grote omnium te gaan?
                                      het beste is een groot omnium via BMW zelf.Goedkoper vind je nergens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        het beste is een groot omnium via BMW zelf.Goedkoper vind je nergens
                                        Thanks voor de tip.

En dit zou kosten?

Comment

Nog een vraagje. Wetende welke wagen ik heb gekocht, wat zou een kleine omnium verzekering ongeveer kosten?

Voor een nieuwe wagen zou ik zeker de eerste 2 jaren toch een grote nemen

Comment

Working...
                                          X