Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVraag 1
Krijgt de M pack de facelift nieren?
Vraag 2
Komt er ook een aeropack op de facelift(gezien de mistlampen anders zijn en dat een aeropack een accessoire is)?
Het huidige M-pack blijft dezelfde nieren als de pré facelift behouden !Maar bij de komst van de coupé in september zal het nieuwe M-sportpack beschikbaar worden en dan met de nieuwe nieren !
Vraag2:
Het aeropack blijft ongewijzigd volgens mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenVraag2:
Het aeropack blijft ongewijzigd volgens mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenMorgen wss mijn handtekening onder een 120d LSE zetten.Welke opties heb je genomen?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenProficiat alvast!Welke opties heb je genomen?
-Zonnewerend glas achteraan
-Fluwelen tapijten
-Automatisch dimmende binnen & buitenspiegel
-Xenon
-Regen en lichtsensor
-Radio BMW pro
-HIFI luidspreker
-Auto. Airco
-Gereduceerd vermogen
-Bmw Serenity Essential (4jaar/80.000km)
Morgen nog ff onderhandelen over de prijs en dan zijn we er.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenMorgen wss mijn handtekening onder een 120d LSE zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenAh gewoon standaard dus:
Carbonschwarz & Half leer / half stof zetels van het m-pack (flashpoint of zoiets).
Inleglijsten zijn Aluminium Glacier.
EDIT: De LSE is niet verkrijgbaar in Nederland. Heb je een alarm nodig of is centrale deurvergrendeling voldoende?
Comment
-
!Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenNee, nooit gehad. Mijn nick is gewoon maar een verzinsel ter plaatse.Ah ,best veranderen dan
Allesinds proficiat ! Zal een schitterende wagen zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenAmaai, zo exclusief zijn de LSE's ook niet meerEr zitten er al 3 hier op 't forum dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenWeet je toevallig hoeveel van de LSE's nog beschikbaar zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenMaar bij de komst van de coupé in september zal het nieuwe M-sportpack beschikbaar worden en dan met de nieuwe nieren !
Comment
Comment