Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• edith: net de link gezien
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oei, da's m'n goesting ni.

Comment

• Nog ééntje.
        Ik vind het nogal raar dat ze daar een zeer deftig uitgeruste 1 ten toon stellen, ik dacht dat hij bijna €40.000 koste zoals hij daar stond, en dat zitten er geen xenon lampen op

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Off topic: Langs die rode 1 serie stond een Carbon Black Z4 Coupé. Heeft er iemand toevallig een foto getrokken?

Comment

• Jammer dat ie wat onduidelijk is .

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Gewoon diene difusor zwart laten lakken is toch al voldoende. Al staat hij gewoon in dat kunstof-kleur toch ook niet lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Gewoon diene difusor zwart laten lakken is toch al voldoende. Al staat hij gewoon in dat kunstof-kleur toch ook niet lelijk.
                Ik volg je.

Eerst zien hoe 't me zo bevalt, standaard.

Comment

• Trouwens, mijn eentje wordt geproduceerd op (vermoedelijk) de 4e dag van productieweek 17, dus op donderdag 26 april 2007 ! 'k Heb geluk, de madam waarbij we vaak bestellen is van dienst verhuisd, en zit nu op de afdeling Jahreswagen zélf. Dus ze heeft de eerste slot ingepikt die er nog was. Nu, m'n eentje driedeurs wordt al gemaakt in de eerste productieweek van de '1 3-deurs, dus da's vroeg genoeg.

Als alles meezit (afwachten, want die inplantingen in 't productieschema veranderen soms nog, vroeger ook al ondervonden), heb ik m'n nieuwe dus eind oktober. Olé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                    Jammer dat ie wat onduidelijk is .

Heb al een betere gevonden:

Tjonge jonge, Carbon Black ziet er toch sprankelend uit onder die lampen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                      Tjonge jonge, Carbon Black ziet er toch sprankelend uit onder die lampen.
                      Ja !

We gaan ne schonen otto hebben, wellie.

Als 'ie niet onder lampen staat, zeker als er ook geen zon is, ziet 't er eigenlijk wel gewoon zwart uit. Althans, voor mij toch, met m'n slechte kleurenzin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Trouwens, mijn eentje wordt geproduceerd op (vermoedelijk) de 4e dag van productieweek 17, dus op donderdag 26 april 2007 ! 'k Heb geluk, de madam waarbij we vaak bestellen is van dienst verhuisd, en zit nu op de afdeling Jahreswagen zélf. Dus ze heeft de eerste slot ingepikt die er nog was. Nu, m'n eentje driedeurs wordt al gemaakt in de eerste productieweek van de '1 3-deurs, dus da's vroeg genoeg.

Als alles meezit (afwachten, want die inplantingen in 't productieschema veranderen soms nog, vroeger ook al ondervonden), heb ik m'n nieuwe dus eind oktober. Olé !
                        nog 8maand in blijde verwachting olè

Comment

• Ik vind het een prachtige kleur, ik ben altijd al fan geweest van zwart en blauw, en zeker van zwart met een blauwe schijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Ik vind het een prachtige kleur, ik ben altijd al fan geweest van zwart en blauw, en zeker van zwart met een blauwe schijn
                            Je bent dus, net zoals mij, ook fan van de betere bromvlieg.

Nice goin'. *hi5*

Comment

• Ah ja, de zoektocht naar een leuke naam voor m'n toekomstige kar is geopend.

Ter herinnering : m'n huidige kar heet Babs, wat zelfs een vrouwennaam is, maar ook een letterwoord voor 'Bad Ass Blue Station' (gezien 't een sportief ogende blauwe break is). Die naam is 'n creatie van Tomski, en ik ben 'm er eeuwig dankbaar voor. Maar 't is een wisselbeker, dus the game is on.

Comment

Je bent dus, net zoals mij, ook fan van de betere bromvlieg.

Nice goin'. *hi5*

Dus fans van zo'n groen-paarse bi-color TVR Tuscan zijn fan van een strontvlieg volgens u?
                                Last edited by ; 01/03/2007, 20:28.

Comment

• Vraagje: zal de "codebenaming" van de 3 deurs net als de 5 deurs E87 zijn, of blijft die dezelfde?
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Dus fans van zo'n groen-paarse bi-color TVR Tuscan zijn fan van een strontvlieg volgens u?
                                    't Is een harde wereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                      Vraagje: zal de "codebenaming" van de 3 deurs net als de 5 deurs E87 zijn, of blijft die dezelfde?

Wat moet ik daar nou op antwoorden? Is 't een strikvraag?

Comment

Wat moet ik daar nou op antwoorden? Is 't een strikvraag?
                                        edith: laat maar
                                        Last edited by Bert; 01/03/2007, 21:51.
                                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Blue Lightstorm zou een coole naam zijn.

Comment

Working...
                                          X