Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Mjah, dan zit er ergens een glitch in the matrix, want 'k weet waarover ik spreek.

Enfin, feit is : lemon behoort samen met enkele andere interieurtinten, zoals champagne, ecru, licht-zilvergrijs, steengroen, e.a. tot de lichtste ledersoorten die je kan hebben. Beige zit daar een categorie onder.

Niet dat dat veel uitmaakt, eigenlijk.
    sorry da ik moeilijk doe hé

beige uit een e46

beige uit mijn auto

Comment

• Op foto kan je zoiets onmogelijk vergelijken. Zou je moeten weten.

Die bovenste foto met 't E46 interieur toont geenszins de werkelijkheid. Ik heb er ettelijke duizenden kilometers in gesleten, en in 't echt ziet 't er ongeveer uit zoals de kleur op de foto van jouw auto (wat nog geen zekerheid biedt, want elke foto kan over- of onderbelicht, en over- of ondergesatureerd zijn). Alhoewel, eigenlijk ook niet, want die foto van jouw auto toont een interieur dat tussen grijs en beige in ligt, dus 't geeft ook de werkelijkheid niet weer (in 't echt is het méér beige dan op de foto te zien is).

Believe me, 't is hetzelfde (op een minimaal nuanceverschil na, misschien, dat in jouw auto is inderdaad iets valer, in de E46 zit er een tik meer kleur).

Last edited by ; 27/02/2007, 21:42.

Comment

• Merci voor de fotos.

Enkele opmerkingen:

a) Deze foto's geven één aspect minder goed weer en das de kleur Carbon Black vind ik:

Het lijkt eigenlijk standaard zwart.

Die interieur foto's met Lemon leder zien er op hun beurt dan weer minder indrukwekkend uit als deze hier vind ik:

Comment

Op foto kan je zoiets onmogelijk vergelijken. Zou je moeten weten.

Die bovenste foto met 't E46 interieur toont geenszins de werkelijkheid. Ik heb er ettelijke duizenden kilometers in gesleten, en in 't echt ziet 't er ongeveer uit zoals de kleur op de foto van jouw auto (wat nog geen zekerheid biedt, want elke foto kan over- of onderbelicht, en over- of ondergesatureerd zijn). Alhoewel, eigenlijk ook niet, want die foto van jouw auto toont een interieur dat tussen grijs en beige in ligt, dus 't geeft ook de werkelijkheid niet weer (in 't echt is het méér beige dan op de foto te zien is).

Believe me, 't is hetzelfde (op een minimaal nuanceverschil na, misschien, dat in jouw auto is inderdaad iets valer, in de E46 zit er een tik meer kleur).

ik zal één van de dagen is een foto trekken van een e46 met beige leer naast mijn auto.Ik ben er 100% zeker dat beige van e46 véél donkerder is.Want ik heb beide al paar keer naast elkaar vergeleken want een van beste kameraden heeft een e46 met beige lederen sportzetels.ik geloof je wel gTa,maar als je beide naast elkaar zet dan zie je pas goed het verschil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
            @Revnaerde: Ook van Maasmechelen?!
            Yup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
              Het lijkt eigenlijk standaard zwart.
              Feit is dat het blauw van carbonzwart ook pas zichtbaar wordt onder fel licht, zoals direct zonnelicht, of spots in een showroom. Als je 'm gewoon in de straat ziet, onder een wolkendek, dan zie je helemaal geen blauw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                ik zal één van de dagen is een foto trekken van een e46 met beige leer naast mijn auto.Ik ben er 100% zeker dat beige van e46 véél donkerder is.Want ik heb beide al paar keer naast elkaar vergeleken want een van beste kameraden heeft een e46 met beige lederen sportzetels.ik geloof je wel gTa,maar als je beide naast elkaar zet dan zie je pas goed het verschil
                Er is een beetje verschil, ja, ik zag ze al meermaals naast elkaar.

Maar "veel donkerder" is pure nonsens. Er is een nuanceverschil qua kleur (dat in de '1 is valer), en daardoor lijkt 't misschien wat lichter, is misschien ook zo. Maar 't zijn nuanceverschillen.

Kastanjebruin (E60) is "veel donkerder" dan beige, of natuurbruin (E46). Beige is beige, en "veel donkerder" is no way van toepassing dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  Inderdaad. Misschien off-topic (waarvoor mijn excuses): op de lederen zijwanden kan ik gemakkelijk het blauw van de jeans weghalen met een vochtige doek. Ik stelde vorige week vast dat op het alcantara-gedeelte (vooraan de zetel waar de knieholte rust - hoe leg je dit uit...) er ook een (lichte) blauwe schijn is. Ik heb nog niet geprobeerd om hier ook gewoon een vochtige doek te gebruiken, ik heb schrik om de zetel te beschadigen. Iemand met gelijkaardige ervaringen?

Terwijl ik hier in het topic zit: @gta en @lightstormer - proficiat met de mooie 1-tjes, knappe configuratie..
                  Last edited by Ugeken; 28/02/2007, 14:23.

Comment

• Ik vind Lemon het mooist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Inderdaad. Misschien off-topic (waarvoor mijn excuses): op de lederen zijwanden kan ik gemakkelijk het blauw van de jeans weghalen met een vochtige doek. Ik stelde vorige week vast dat op het alcantara-gedeelte (vooraan de zetel waar de knieholte rust - hoe leg je dit uit...) er ook een (lichte) blauwe schijn is. Ik heb nog niet geprobeerd om hier ook gewoon een vochtige doek te gebruiken, ik heb schrik om de zetel te beschadigen. Iemand met gelijkaardige ervaringen?

Terwijl ik hier in het topic zit: @gta en @lightstormer - proficiat met de mooie 1-tjes, knappe configuratie..
                      Dit is helemaal on-topic mijn beste vriend. Thanks voor het sharen van de ervaringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                        Vind ik een straf verhaal. Iedereen draagt bijna jeans!
                        Ik heb nog nooit gehoord dat iemand er vlekken aan overhield.

Is er hier iemand die het al heeft voorgehad?
                        Dat geeft vlekken ('t is te zeggen: een blauwe schijn), maar dat gaat er met wat water of in het ergste geval leather cleaner zo weer af.

Lemon leder is fantastisch, niet veranderen gTa (en nee, ik ben niet kleurenblind). Terra is ook wel knap, maar dan enkel bij een zilver/lichtgrijze buitenkleur.

Automatisch dimmende binnenspiegel zou 'k er dan wel weer bijnemen, ik zou nooit meer zonder willen. Eén van mijn favoriete opties, op gelijk welke wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                          Dat geeft vlekken ('t is te zeggen: een blauwe schijn), maar dat gaat er met wat water of in het ergste geval leather cleaner zo weer af.

Lemon leder is fantastisch, niet veranderen gTa (en nee, ik ben niet kleurenblind). Terra is ook wel knap, maar dan enkel bij een zilver/lichtgrijze buitenkleur.

Automatisch dimmende binnenspiegel zou 'k er dan wel weer bijnemen, ik zou nooit meer zonder willen. Eén van mijn favoriete opties, op gelijk welke wagen.
                          Bedankt voor de bevestiging MrTC.
                          Weeral iets bijgeleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten

Jij ook bedankt voor de info.
                            Zonder het te weten beantwoordde je dus mijn vraag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              de 1 serie op het salon had carbon ipv plastiek. superknap maar ik meen me te herinerren dat het 1000€ koste voor de achterbumper
                              (ik verhuis dit even van 't topic van de '3 touring naar hier)

Heeft daar iemand foto's van? Thx !

't Betreft dus de BMW '1 met M Pack, die de "diffusor" achteraan (onder andere) in 't carbon zou hebben in plaats van in dat gewoon antraciet plastic.

Comment

(ik verhuis dit even van 't topic van de '3 touring naar hier)

Heeft daar iemand foto's van? Thx !

't Betreft dus de BMW '1 met M Pack, die de "diffusor" achteraan (onder andere) in 't carbon zou hebben in plaats van in dat gewoon antraciet plastic.
                                ja ik heb er een foto van
                                sorry maar is nie van de achterkant

Last edited by ; 01/03/2007, 17:31.

Comment

• Thx !

- edit -

Ah, crap. Toch bedankt.

Comment

• Iemand anders?

Comment

Iemand anders?

ja

bron:rideindustries.be

Comment

• ik heb een pic. van de achterkant van die 118d
                                        momentjen.
                                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                          ik heb een pic. van de achterkant van die 118d
                                          momentjen.
                                          check die link is boven u

Comment

Working...
                                          X