de belgische configurator is nog niet helemaal juist, de 4 packs zijn er nog niet in opgenomen, en dat scheelt natuurlijk wel een beetje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door Charlie..Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door Blink360Verschillende bladen hebben hem reeds getest en ook het weggedrag schijnt een echte revelatie te zijn!
wat een prijs. Natuurlijk kunnen we audi ook bij in het rijtje afzetters plaatsen..
Vannamiddag eens met die prijs bezighouden...
edit: even met car configurator gewerkt, zoveel mogelijk dezelfde opties genomen.
BMW 1 120d: 30000€
Audi A3 2.0TDI: 29.894€
Opel astra Cosmos 1.9: 23.150€
VW Golf 2.0TDI sportline: 23.375€
hum....En dan heb je nog niet eens alle opties op de BMW dan alsop de Astra....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyKan het zijn dat je voor en full-option 1-serie 120d ook al een Subaru Impreza STI hebt ?
Als je hem een beetje uitrust, met de normale opties dan kom je aan een prijs .......
Is de A3 dan zijn enige concurrent, ze zijn even duur, maar volgens mij hij hij meerdere tegenstanders die véééél goedkoper zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyKan het zijn dat je voor en full-option 1-serie 120d ook al een Subaru Impreza STI hebt ?
Als je hem een beetje uitrust, met de normale opties dan kom je aan een prijs .......
Is de A3 dan zijn enige concurrent, ze zijn even duur, maar volgens mij hij hij meerdere tegenstanders die véééél goedkoper zijn.
De meesten zullen niet bereid zijn die extra prijs te betalen en zullen massaal voor een Astra, Golf, 307,... gaan. Maar er zijn sommige kopers die net dat ietsje meer willen dan de rest en die gaan dan voor een A3 of 1-serie.
Het is zoals een paar schoenen. Je kan Puma's kopen maar er zijn ook namaak-puma's die beduidend goedkoper zijn. Sommige zijn bereid extra te betalen en kopen zich de Puma's, anderen kopen gewoon de namaak-puma's omdat de meerprijs het niet waard is voor hen.
Voor ieder wat dusThe new BMW 1 Series. The only 1.
Comment
-
Het is zoals een paar schoenen. Je kan Puma's kopen maar er zijn ook namaak-puma's die beduidend goedkoper zijn. Sommige zijn bereid extra te betalen en kopen zich de Puma's, anderen kopen gewoon de namaak-puma's omdat de meerprijs het niet waard is voor hen.
De Golf is geen nagemaakte 1, je zou eerder omgekeerd spreken. De 1 is op de proppen gekomen om te concurreren vooral met de A3, die reeds bestond voor de 1 en ook om hopelijk wat marktaandeel af te snoepen van de Golf. Je moet de situatie niet omkeren.
En wat betreft die prijzen durf ik gerust zeggen dat ze voor de 1 en A3 een beetje de pan uit vliegen. Gelukkig hebben ze hun naam mee en zijn ze ietsje groter dan de Golf, Focus en Astra.
Voor de 1 kan je dan weer aanhalen dat ze op dit moment over goede motoren beschikken, maar dat doet de Focus ook. Ik wil gewoon maar zeggen dat de merknaam hier meespeelt.
Om even op voorgaande redenering verder te gaan: het verschil zit'm hier niet tussen Puma's en de nagemaakte Puma's, maar wel tussen
Puma's, Nike's, Reeboks,.... Bij jouw redering is het precies of de 1 het ras is en de rest de clonen, totaly wrong.
Comment
-
Ja, volledig juist.
Maar ik ben gewoon niet erg te vinden voor zulke dingen. Je hebt een full-option met ook zeer goede motor en die is mss zelf minder duur dan een magere BMW. Dan heb ik zoiets van....serieus BMW, jullie vinden het wss tof mensen zo af te rippen. Maar ok, je ziet aan de verkoopscijfers dat niet iedereen denkt zoals ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebasKwalitatief beter dan de Puma's? Qua interieur zou ik de A3 zelfs boven de 1 plaatsen. De A3 blijft tot op heden nog altijd dé concurrent, evenals de sportcoupé van Mercedes. En de A3 verkoopt tot op heden nog altijd beter..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door loebasKwalitatief beter dan de Puma's? Qua interieur zou ik de A3 zelfs boven de 1 plaatsen. De A3 blijft tot op heden nog altijd dé concurrent, evenals de sportcoupé van Mercedes. En de A3 verkoopt tot op heden nog altijd beter..
BMW houdt ook kunstmatig de prijzen hoger hoor. In het begin was niemand echt te vinden voor een BMW-golfkiller. Het zou het BMW-imago geen goed doen als je ooooveral in plaats van een Ford Focus of een Opel Astra een BMW 1 zou zien. Dus zorgt BMW ervoor dat de wagen een echte BMW is. Maar het is iets dat de meesten nog steeds net niet kunnen betalen, tenzij ze er moeten voor sparen of een basisversie moeten kopen. Zo houden ze hun imago in eer, maar toch zal die wagen een succes zijn. Waarom? Imago + the inreachable
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijntoch zal die wagen een succes zijn. Waarom? Imago + the inreachable
Allez, mij zou het niet veel kunnen schelen maar er zullen er toch wel zijn die zo denken.
In ieder geval is de 1 al een betere poging dan die Compact. Dat was pas een wannebe-3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebasHet is zoals een paar schoenen. Je kan Puma's kopen maar er zijn ook namaak-puma's die beduidend goedkoper zijn. Sommige zijn bereid extra te betalen en kopen zich de Puma's, anderen kopen gewoon de namaak-puma's omdat de meerprijs het niet waard is voor hen.
De Golf is geen nagemaakte 1, je zou eerder omgekeerd spreken. De 1 is op de proppen gekomen om te concurreren vooral met de A3, die reeds bestond voor de 1 en ook om hopelijk wat marktaandeel af te snoepen van de Golf. Je moet de situatie niet omkeren.
En wat betreft die prijzen durf ik gerust zeggen dat ze voor de 1 en A3 een beetje de pan uit vliegen. Gelukkig hebben ze hun naam mee en zijn ze ietsje groter dan de Golf, Focus en Astra.
Voor de 1 kan je dan weer aanhalen dat ze op dit moment over goede motoren beschikken, maar dat doet de Focus ook. Ik wil gewoon maar zeggen dat de merknaam hier meespeelt.
Om even op voorgaande redenering verder te gaan: het verschil zit'm hier niet tussen Puma's en de nagemaakte Puma's, maar wel tussen
Puma's, Nike's, Reeboks,.... Bij jouw redering is het precies of de 1 het ras is en de rest de clonen, totaly wrong.
Rood: Hier heb je gelijk. De prijzen voor zo een 1-serie/A3 zijn eigelijk schandalig hoog. Bij een ander merk koop je voor die prijs een heel mooie en goed uitgeruste berline.The new BMW 1 Series. The only 1.
Comment
-
In de nieuwe top gear staat een test tss de 1;A3 en Golf. And the winner is....de baby beemer. Vooral het rijgedrag moet ongezien zijn. Wie zei weer dat rwd in zo'n kleine wagen niets zou uitmaken.
Ik heb m vandaag trouwens voor t eerst gezien (VanOsch Hasselt). Hij ziet er in echt beter uit dan op foto (vinden ze in de TG test ook). Zelfs de achterzijde. Het was een zwarte 116I. Zeer basic met weinig opties (geen velgen, vanachter zelfs nog manueel bediende ramen!!!!) Interieur zag er netjes uit, had me wel iets groter verwacht. Kijk al uit naar zaterdag.
Comment
Comment