Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Totaal niet moeilijk zenne. Gewoon die originele eruit trekken en de nieuwe erin steken. Is een simpel kliksysteem.
    Wanneer het wa zou spannen de lipjes langs binnen (via de motorruimte) dichtknijpen en dan wa wringen. Is echt geen probleem en maar 5 min. werk!
    Last edited by ; 07/07/2007, 14:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
      Totaal niet moeilijk zenne. Gewoon die originele eruit trekken en de nieuwe erin steken. Is een simpel kliksysteem.
      Wanneer het wa zou spannen de lipjes langs binnen (via de motorruimte) dichtknijpen en dan wa wringen. Is echt geen probleem en maar 5 min. werk!
      Dark Beemer,

Heb je dit zelf gedaan, die chromé niertjes vervangen? Dus in feite er gewoon uittrekken van langs de voorkant?

Comment

• Heb da idd zelf gedaan.
        En is er gewoon uittrekken en de nieuwe erin klikken.
        Maar kan wel wa spannen zenne.

Comment

• Ik heb gisteren aan een wedstrijd meegedaan en de prijs is, een BMW 118d sporthatch voor 12 maanden.

Zou tof zijn als ik deze kon winnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Allez, al een derde LSE met lemon interieur. Tot nu toe zijn alle LSE's hier op 't forum voorzien van lemon leder.
            Nope, ik heb Terra.

Comment

• daarnet eens in de nieuwe (trouwens erg geslaagde!) showroom gaan piepen van BMW Beckers in Genk. Er stonden 2 knappe 1'tjes: een 120d LSE, met Terra lederen interieur (njamnjam ) en een 130i 5-deurs, M-pack en een skibox op het dak

Ik moet zeggen, de facelift is toch wel een serieuze stap vooruit, de één is echt een knap karretje geworden. Niet zozeer de looks (toch niet de 5-deurs), maar vooral het interieur... als je plaats neemt op de bestuurdersstoel krijg je spontaan zin om ergens op een bergwegje te gaan rijden

Comment

• Die 130i bij Beckers is een directiewagen en staat daar al te koop van september vorig jaar... Als ze ondertussen niet gezakt zijn met de prijs zal 'm daar nog lang te koop staan...

In die tijd wou ik zo'n 130i kopen. Hadden ze me toen een goede prijs gemaakt, dan had ik 'm onmiddellijk gekocht. Het is werkelijk een prachtige wagen...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heeft er iemand foto's van het boston terra leder van de gewone zetels? Liefst natuurgetrouwe foto's, dus geen boston terra van de bmw site.

Ik heb er eentje besteld:

BMW 118d in sparkling graphite, comfortline en boston terra leder :-)

Comment

• Proficiat !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk Berichten
                      Heeft er iemand foto's van het boston terra leder van de gewone zetels? Liefst natuurgetrouwe foto's, dus geen boston terra van de bmw site.

Ik heb er eentje besteld:

BMW 118d in sparkling graphite, comfortline en boston terra leder :-)
                      Hopelijk ook gespoten aanbouwdelen? 3 of 5 deurs? Welke opties nog?
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        daarnet eens in de nieuwe (trouwens erg geslaagde!) showroom gaan piepen van BMW Beckers in Genk. Er stonden 2 knappe 1'tjes: een 120d LSE, met Terra lederen interieur (njamnjam ) en een 130i 5-deurs, M-pack en een skibox op het dak

Ik moet zeggen, de facelift is toch wel een serieuze stap vooruit, de één is echt een knap karretje geworden. Niet zozeer de looks (toch niet de 5-deurs), maar vooral het interieur... als je plaats neemt op de bestuurdersstoel krijg je spontaan zin om ergens op een bergwegje te gaan rijden
                        Ik heb die in ''opbouw'' wel eens gezien, die garage.
                        Wist niet dat ze al open was

Duidelijk de moeite dan.

Wat stond er nog zoal?

Last edited by ; 09/07/2007, 22:48.

Comment

• Wat me plots opviel bij die nieuwe eendjes is dat je langs achter imo té hard het onderstel kan zien...

Je ziet die stukken echt perfect zitten... Dat gaat alvast een voordeel zijn van de coupé...

Comment

• Ik rijd er ook mee rond sinds afgelopen vrijdag, echt een heerlijke auto en het vrouwtje is tevreden, wat moet je meer hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Hopelijk ook gespoten aanbouwdelen? 3 of 5 deurs? Welke opties nog?
                              Het gaat om een 5 deurs, 136 PK
                              De gespoten aanbouwdelen heb ik er op het laatste nippertje nog bijgenomen.
                              Buiten het comfortline pakket heb ik ook nog neerklapbare hoofdsteunen achteraan en een upgrade naar een automatische airco. Half augustus heb ik hem normaal voor de deur staan :-)

Comment

Oef! En wat voor velgen? Gewoon de standaards of wat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk Berichten
                                  Ik rijd er ook mee rond sinds afgelopen vrijdag, echt een heerlijke auto en het vrouwtje is tevreden, wat moet je meer hebben?
                                  Foto's!

Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk Berichten
                                  Het gaat om een 5 deurs, 136 PK
                                  Buiten het comfortline pakket heb ik ook nog neerklapbare hoofdsteunen achteraan en een upgrade naar een automatische airco. Half augustus heb ik hem normaal voor de deur staan :-)
                                  Ah, zeer goede keuze om voor de gespoten aanbouwdelen en auto. airco te gaan
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Oef! En wat voor velgen? Gewoon de standaards of wat ?
                                    De velgen die bij de comfortline zitten. styling 222.
                                    En om op je :-s te antwoorden, een gegeven paard mag je niet in de bek zien ;-)

Comment

De velgen die bij de comfortline zitten. styling 222.
                                      En om op je :-s te antwoorden, een gegeven paard mag je niet in de bek zien ;-)
                                      Ah ok ik begrijp het, maar toch, zo'n knappe kleurencombo en dat prachtige leder en dan 'maar' 16" velgen, nog eens :. Ik zou in ieder geval eerder in velgen geïnvesteerd hebben dan in leder, maar het interieur is natuurlijk ook belangrijk, daar moet je toch veel vertoeven hè.

Comment

• Zou er iemand foto's hebben van een bmw 1 serie in donker kleur met ofwel chromé niertjes ofwel volledig zwarte niertjes, zelfs met de ring erond ook in het zwart?

Ik ben aan het twijfelen wat het schoonst zou zijn, zwart of chromé.

(Mijn bmw is in carbonzarte afwerking, zo'n BMW 1 LSE)

Comment

• Comment

Working...
                                          X