Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou jij deze dan kopen om je 530d te vervangen?

Tussen welke wagens twijfel je allemaal ?

Tegen wanneer wil je je 530d vervangen ?

Praten over nieuwe aankopen is altijd interessant hé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      t'Was trouwens olivierooo die 't wat door elkaar haalde, niet jij, maar dat was ook duidelijk want ik quotete correct. Enfin.

Np.
      Sorry hoor maar ik haalde mijn info van in dit topic dus ik veronderstelde dat het correct was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Zou jij deze dan kopen om je 530d te vervangen?

Tussen welke wagens twijfel je allemaal ?

Tegen wanneer wil je je 530d vervangen ?

Praten over nieuwe aankopen is altijd interessant hé !

Onze 530d is van januari 2004 en zal dus in januari 2009 afgeschreven zijn.
        Dat wil dus zeggen dat we nog 2 jaren met deze wagen zullen rijden.

Toch begin ik nu al na te denken over de vervanger. De nieuwe X5 zal zeer veel kans maken omdat het een echte gezinswagen is en omdat m'n madam graag een SUV ziet.

Tegen dan zal ook de nieuwe 7 er al zijn, maar persoonlijk vind ik mij daar nog wat te jong voor.

Een andere mogelijkheid is dat ik nog een jaartje extra wacht op de volgende 5...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ga dan maar voor de X5 3.0sd mét sportpakket en de 21" wielen..

Dat vind ik al een prachtige garage dan, E92 335i en zo een nieuwe X5 !

Och, dromen is het mooiste, wie weet wat er tegen dan nog uitkomt..

Een baby Maserati Quattroporte bvb !

Comment

• Net in ene gezeten(3.0d) in de garage met styling 128 in 21 inch,wel indrukwekkend,prachtig afgewerkt ,heel leuk en groot met pano-opendak.
            Basisprijs ongeveer 52550€,wagen met optie's kwam op 75000€. AMAI.

Comment

• Over afwerking gesproken; de kwaliteit en het concept van het dashboard van de X5 is ronduit teleurstellend. Mijn rangschikking als het gaat over interieur: nr.1 = MB ML, nr.2 = AUDI Q7 en de volgende VOLVO XC90 daarna BMW X5.
              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Was de achterzetel wel volledig naar achteren geschoven?
                ja helemaal achteraan geschoven

Comment

• Die bij Jorssen was 75.000€ waard.

Er zat wel wat plastiek verwerkt ter hoogte van de 2de zitrij.

De wand achter de armsteun daar is hard plastiek, in onze E39 is dat met leder bekleed. En daar waar de kinderstoelen klikken was ook wel hard plastiek aanwezig. Voor de rest geen enkele opmerking op deze sublieme wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                    Net in ene gezeten(3.0d) in de garage met styling 128 in 21 inch,wel indrukwekkend,prachtig afgewerkt ,heel leuk en groot met pano-opendak.
                    Die velgen wil ik ook op de onze.

Zo mooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Volgens onze verdeler zal de 3.0sd beschikbaar zijn vanaf september 2007.

Binnen een paar weken gaan ze mij contacteren om eens met de 3.0d te rijden. Ook mijn schoonbroer is voor deze X5 geïnteresseerd.

Het spijtige is de leveringstermijn. Als je nu eentje bestelt moet je wachten tot maart 2008...

Als de leveringstermijn zo lang blijft, dan moet ik na de zomer al een bestelling doen om begin 2009 met een X5 te kunnen rijden...
                      Hij gaat hem volledig laten gaan!

Neem hem ook in spacegrau, met 21"...

Comment

• Trouwens op de opendagen van Verstraeten voor eerst de nieuwe gezien!
                        Wat een zalige bak! En mits de juiste beslissingen wordt hij hemels...

Die 3e zitrij is wel een enorme AFRADER!

Comment

• edit...
                          Last edited by MiniCooper; 26/03/2007, 22:35.

Comment

• Wij hebben 'm eind mei, wordt dat dan de eerste op het forum ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                              Wij hebben 'm eind mei, wordt dat dan de eerste op het forum ?
                              Bij ons zou hij ten laatste half mei moeten aankomen, vorige week was hij al in productie, ik heb geen idee hoe lang het transport naar Belgie duurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                                Bij ons zou hij ten laatste half mei moeten aankomen, vorige week was hij al in productie, ik heb geen idee hoe lang het transport naar Belgie duurt.
                                Oké, nice, post maar een zak foto's als ie er is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                  Oké, nice, post maar een zak foto's als ie er is
                                  Ik ben niet direct iemand die graag foto's pakt, ik kijk er vooral graag naar, maar ik zal dan wel is een efforeke doen.

Comment

• net bij dealer gepasseerd
                                    mijn mening:
                                    weinig nieuws tov het oude model,
                                    mis ik Bangle om wat wilder met de tekenpen om te springen???

3de zetelrij overbodig,
                                    glazen dak leuk, maar dat kon je op de oude ook krijgen,
                                    alles lijkt ietsje groter, luchtiger
                                    hopelijk rijdt hij comfortabeler
                                    wel vergeten te kijken of de koffer écht groter was

Comment

• Net bevestigd door de dealer,zaterdagnamidag van 13.00 tot 14.00uur testrit met ene.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                        Net in ene gezeten(3.0d) in de garage met styling 128 in 21 inch,wel indrukwekkend,prachtig afgewerkt ,heel leuk en groot met pano-opendak.
                                        ja die bij Van Boom staat kost 81000eur nog meer en ook een 3.0d!
                                        Maar hij was wel af. Binnen mooi beige leder met achteraan scherm voor dvd/cd.

Comment

• Mijn vrouw vind wel de zwarte ongelakte plastiek aan de bumpers en de zijschorten niet mooi.

Om die rede zouden we zeker een zwarte als buitenkleur nemen...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X