Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Mijn nonkel heeft er 1 besteld en heeft hem in November !

al een tijdje besteld dan ? of niet ?
    want naar het schijnt had BMW Monserez een Xaantal X5 voor levering 2007 , die volgens de verkoper al een tijdje verkocht waren, en daardoor de wachttijd al opgeschoven is naar april 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      ben vandaag ook eens gaan zien naar de nieuwe X5....

miljaar die is mooi
      volgens de verkoper is er een soort M sportpakket te verkrijgen vanaf juni voor de X5 waar hij nu nog geen foto's van had

en nu 1 bestellen is levering april 2008

het word een moilijke bevalling volgend jaar kwa keuze auto
      Jammer van die uitlaten op de 3.0d

M sportpakket heeft hier toch al gestaan niet? Vind het niet mijn ding.

Comment

al een tijdje besteld dan ? of niet ?
        want naar het schijnt had BMW Monserez een Xaantal X5 voor levering 2007 , die volgens de verkoper al een tijdje verkocht waren, en daardoor de wachttijd al opgeschoven is naar april 2008
        BMW werkt met het slotsysteem. Elke dealer krijgt een aantal slots die ze kunnen opvullen. Zijn die vol, pech.

Mercedes bvb werkt anders, daar bestelt de dealer gewoon de gevraagde auto en is de levertermijn bij elke dealer voor een identieke auto dezelfde.

Comment

ben vandaag ook eens gaan zien naar de nieuwe X5....

miljaar die is mooi
          volgens de verkoper is er een soort M sportpakket te verkrijgen vanaf juni voor de X5 waar hij nu nog geen foto's van had

en nu 1 bestellen is levering april 2008

het word een moilijke bevalling volgend jaar kwa keuze auto
          Vette velgen, de uitlaten en het pack is heel wat minder.
          Over de leveringstermijn: bt. z'n pa had besteld ergens in november dacht ik en ze verwachten hem mei 2007!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
            Jammer van die uitlaten op de 3.0d

M sportpakket heeft hier toch al gestaan niet? Vind het niet mijn ding.
            vlug nog eens gespiekt naar de foto van de uitlaat en ik moet je gelijk geven
            foto's van M sportpakket heb ik nog niet gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              BMW werkt met het slotsysteem. Elke dealer krijgt een aantal slots die ze kunnen opvullen. Zijn die vol, pech.

Mercedes bvb werkt anders, daar bestelt de dealer gewoon de gevraagde auto en is de levertermijn bij elke dealer voor een identieke auto dezelfde.
              is dit altijd zo ? want ik denk dat bij de E90 het op dezelfde manier ging als die die je hier uitlegt van Mercedes

Comment

vlug nog eens gespiekt naar de foto van de uitlaat en ik moet je gelijk geven
                foto's van M sportpakket heb ik nog niet gezien
                Dan vergis is ik me waarschijnlijk.

Ze zijn zo miezerig die uitlaten vind ik, hoewel het op foto nog erger toont.

Comment

• weet iemand of er ook zo'n forum is van de mercedes ml?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Zalige velg !!! bt., echt lekkere configuratie
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Die X5 die bij Monserez staat is echt geschift vet! Heb hem gisteren staan bewonderen... kostprijs is wel bijna 73.000 Euro

Comment

• bt., 21" is echt geschift man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Die X5 die bij Monserez staat is echt geschift vet! Heb hem gisteren staan bewonderen... kostprijs is wel bijna 73.000 Euro
                          deze die daar staat is dan nog met 20" terwijl de prijs die er bij staat van 73.000 euro
                          er 19" vermeld word Maxime Soete

maarre tis nen vetten BMW kweet het

oja nog eens de foto's voor de gene die niet weten over welke we het hebben
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vind hem best geslaagd, bij Cocquyt staat hij met de 21" vijfspaaksvelgen ==>
                            Wel een opvallend grote auto met een teleurstellend kleine binnenruimte. Op de achterbank heb je echt weinig plaats (ik kon nog net achter "mezelf" zitten terwijl ik in onze X3 bijna mijn benen kan strekken in die positie) en de koffer heeft weer een geweldig hoge laaddrempel en dus een kleine ruimte onder de hoedenplank.

Voor de rest een prima auto
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Is er al meer info over de 3.0sd ?

Comment

Is er al meer info over de 3.0sd ?
                                wat moet je weten ?
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wanneer hij beschikbaar zal zijn?
                                  Welke specificaties? Zou hij nog meer vermogen krijgen als in de X3?
                                  Prijzen?

Comment

Wanneer hij beschikbaar zal zijn?
                                    Prijzen?

Zelfde specs als in de X3 en je kan hem nu al bestellen ... that's all i know
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      Ik vind hem best geslaagd, bij Cocquyt staat hij met de 21" vijfspaaksvelgen ==>
                                      Wel een opvallend grote auto met een teleurstellend kleine binnenruimte. Op de achterbank heb je echt weinig plaats (ik kon nog net achter "mezelf" zitten terwijl ik in onze X3 bijna mijn benen kan strekken in die positie) en de koffer heeft weer een geweldig hoge laaddrempel en dus een kleine ruimte onder de hoedenplank.

Voor de rest een prima auto
                                      awel alex ik vond dat ook van die zitruimte achterin ...
                                      nog nooit achteraan gezeten in een X5 en ik was wel verrast van de weinige zitruimte die ik had
                                      de nieuwe Mercedes ML is daarin wel veel ruimer

geen foto's met de 21" velgen ?

Comment

• Was de achterzetel wel volledig naar achteren geschoven?
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Wanneer hij beschikbaar zal zijn?
                                          Prijzen?

Volgens onze verdeler zal de 3.0sd beschikbaar zijn vanaf september 2007.

Binnen een paar weken gaan ze mij contacteren om eens met de 3.0d te rijden. Ook mijn schoonbroer is voor deze X5 geïnteresseerd.

Het spijtige is de leveringstermijn. Als je nu eentje bestelt moet je wachten tot maart 2008...

Als de leveringstermijn zo lang blijft, dan moet ik na de zomer al een bestelling doen om begin 2009 met een X5 te kunnen rijden...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X