Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn vrouw vind wel de zwarte ongelakte plastiek aan de bumpers en de zijschorten niet mooi.
Om die rede zouden we zeker een zwarte als buitenkleur nemen...
Daarom zou je best geen zwarte nemen vind ik, een zwarte wagen met ongelakte bumpers(tukken) vind ik persoonlijk helemaal niet mooi. Dan beter een kleurtje dat niet zo dicht aanleunt bij dat antraciet van de plastic.
Nu ja, ieder zijn mening natuurlijk. Verder een superwagen die X5. De grijze hier op pagina 1 vind ik de mooiste kleur.
Ik zou persoonlijk de Spacegraue nemen, is natuurlijk wel exact dezelfde kleurencombinatie als de jouwe hè .
Ik denk zelfs dat ze de combinatie zadel-platina in de catalogus niet zullen aanduiden als een aanbevolen kleurencombinatie...
Maar dat wil niets zeggen vind ik... we namen orientblau en amethist op de 5 en ik vind dat nog altijd geslaagd, het heeft ook iets individual-achtig.. enfin niet echt maar ge snapt wat ik bedoel, ge moet u gedacht/gevoel soms durven volgen.
Lichtgrijs met alle plastike rommel meegespoten. Verder een rood leder interieur met aluminium inleglijsten en verdonkerde ramen. 21" velgen en een 3.0sd. Zo moet dat en niet anders.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Die staat bij Dejoncheere (Roeselare) als testwagen,maar ben wel niet zeker van die velgen.
Zwart blijft toch mooi voor de X5,kzal niet zeggen dat het DE kleur is voor de X5 maar toch.....
Comment