Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net zoals bij de E92 zal de voorganger "snel" vergeten zijn. Hieraan zie je hoe snel iets oud wordt.
Pluspunt : prijzen zullen vrij snel beginnen dalen (want de X5 hield z'n waarde erg goed, en bleef gewoonweg een dure auto, zelfs als tweedehands), en dat schept mogelijkheden voor veel mensen.
De E53 blijft nog altijd 'n mooie auto. Ik zou 't niet erg vinden om er met eentje rond te rijden. ... Maar dan wel liefst een 4.8is.
Pluspunt : prijzen zullen vrij snel beginnen dalen (want de X5 hield z'n waarde erg goed, en bleef gewoonweg een dure auto, zelfs als tweedehands), en dat schept mogelijkheden voor veel mensen.
De E53 blijft nog altijd 'n mooie auto. Ik zou 't niet erg vinden om er met eentje rond te rijden. ... Maar dan wel liefst een 4.8is.
Moet ik Frans eens een bezoekje gaan brengen om te zeggen dat er intresse is in zijn 4.6iS in het imolarood met het imolarode leder?
Moet ik Frans eens een bezoekje gaan brengen om te zeggen dat er intresse is in zijn 4.6iS in het imolarood met het imolarode leder?
Een 4.6 ... ... de facelift is veel mooier. Op 't stuur na, dan. Maar mocht ik een X5 4.#is in huis halen, ik converteer 't stuur toch meteen om naar het M3-SMG-stuurwiel met schakelpaddles, zodat ik de automatic ook van aan 't stuur kan schakelen.
Comment