Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanDat zijn dan toch vrij jonge principes. De vorige 7 kon je krijgen als 728 en 725tds
Persoonlijk zie ik geen probleem in een X5 2.5d. Ideaal voor de Knokke-eendagstoeristen die tot voor kort massaal de Touey 2.5 konden kopen.
Niet echt u favoriete volkje he
Ook iets tegen Knokke-eendagstoeristen met een Renault Espace 2.1 DX ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESIk vind 'm echt wel knap. Geen gewaagd design, mooi interieur en prachtig dashboard.
Het exterieur van de vorige vond ik bij de eerste blikken althans geslaagder.
Comment
-
Ik zie er ook een kans in. Zeker omdat ze hebben onmiddellijk als enigste diesel aanbieden. Ze kunnen nu zowel naar onder als naar boven aanvullen met diesels. Van de E90 wist je ook dat de 18d zou volgen.
Edit: Blijkbaar ondertss weer al een blad gepost. :p Sloeg dus op de discussie ivm motorenpallet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Miljaar, the new king has arrived !!(?)
Als het met de verkoop van deze BMW loopt zoals bij de andere recente BMW's, dan zal de rest op de markt een férme pandoering krijgen.
Hoezo, "ziet er goedkoop uit" ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySMaar ik blijf 100% overtuigd dat er geen 2.5d in de X5 komt
Echter, Mercedes-Benz heeft z'n ML 280 CDI met teruggetunede 3-liter, Audi zou (zo lees ik hier) toch een Q7 brengen met 2.7TDI, de Range Sport is er met diesel enkel met 2.7d V6 op dit moment ... daar zou een BMW X5 2.5d erg goed bij passen, althans, toch de motor en het vermogen (mind you : die zou al sneller zijn dan de eerste X5 3.0d).
Anderzijds : BMW zit nog met de X3, en deze X5 wordt hoger gepositioneerd dan de vorige ... dus ik vraag me af of BMW inderdaad niet de mensen die 'n minder dure SUV willen, naar de X3 zal begeleiden.
Maar ik geloof ook dat 'ie er wel komt. 't Is niet omdat je geen sprintbom-X5 wil dat je tevreden bent met een X3... en die X5 met makkere diesel zal toch de instapprijs heus wat kunnen drukken (en dat zal nodig zijn, vermoed ik).
't Zal nog niet voor sebiet zijn, maar ik geloof er wel in.
Comment
-
Echt niet te doen.
De BMW lovers hier zijn er meteen complééét wild van, de gekende schare trouwe Mercedes-fans zijn op dit moment "nog niet zo overtuigd", zo zeggen ze.
Ik vermoed dat véél mensen die X5 uitermate graag zullen zien, en dat deze auto een killer wordt... die gaat (gesteld dat de prijzen niet al te gek zijn) potten breken in de sportieve SUV-markt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEcht niet te doen.
De BMW lovers hier zijn er meteen complééét wild van, de gekende schare trouwe Mercedes-fans zijn op dit moment "nog niet zo overtuigd", zo zeggen ze.
Ik vermoed dat véél mensen die X5 uitermate graag zullen zien, en dat deze auto een killer wordt... die gaat (gesteld dat de prijzen niet al te gek zijn) potten breken in de sportieve SUV-markt.
De vorige X5 had dat, evenals de 1,3,5,7
De 6 vond ik meteen geweldig, maar nu maar magertjes meer, en de X3 heeft me nooit gelegen, mickey-mouse auto zijnde
Comment
Comment