Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
    de nieuwe 25d in de E90, E91 is een gedowntunede 3liter
    wanneer komen die in de 5-reeks?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
      de nieuwe 25d in de E90, E91 is een gedowntunede 3liter
      Dat weet ik ook wel ... maar ik zie ze dan nog eerder het verkopen als toegenepen 3.0 dan daar de cijfers 2.5 op te zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
        Dat zijn dan toch vrij jonge principes. De vorige 7 kon je krijgen als 728 en 725tds
        Ik had weet van de 728 (die in principe toch een 30 is) maar niet van de 725tds ... is dat veel verkocht geweest ???

Comment

• ik zag die vroeger toch heel vaak ze
          was op dat moment de zwaarste diesel van BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
            Ik had weet van de 728 (die in principe toch een 30 is) maar niet van de 725tds ... is dat veel verkocht geweest ???
            Ja, redelijk veel zelfs. M'n grootvader rijdt er ook mee

Comment

• Nog nooit gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                Dat zijn dan toch vrij jonge principes. De vorige 7 kon je krijgen als 728 en 725tds

Persoonlijk zie ik geen probleem in een X5 2.5d. Ideaal voor de Knokke-eendagstoeristen die tot voor kort massaal de Touey 2.5 konden kopen.

Niet echt u favoriete volkje he

Ook iets tegen Knokke-eendagstoeristen met een Renault Espace 2.1 DX ?

Comment

• Ik vind 'm echt wel knap. Geen gewaagd design, mooi interieur en prachtig dashboard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                    Ik vind 'm echt wel knap. Geen gewaagd design, mooi interieur en prachtig dashboard.
                    Het interieur is inderdaad mooi, maar het exterieur is zo'n combinatie van X3 en 3-5.

Het exterieur van de vorige vond ik bij de eerste blikken althans geslaagder.

Comment

• Ik zie er ook een kans in. Zeker omdat ze hebben onmiddellijk als enigste diesel aanbieden. Ze kunnen nu zowel naar onder als naar boven aanvullen met diesels. Van de E90 wist je ook dat de 18d zou volgen.

Edit: Blijkbaar ondertss weer al een blad gepost. :p Sloeg dus op de discussie ivm motorenpallet.
                      Last edited by ; 08/08/2006, 15:26.

Comment

Ik had weet van de 728 (die in principe toch een 30 is)
                        de 725 tds heeft een tijdje het best verkochte model geweest en een 728 is gewoon een 2.8

Comment

• Mja in België alleen waarschijnlijk ?

Enfin ik ben mis

Maar ik blijf 100% overtuigd dat er geen 2.5d in de X5 komt

Comment

Enfin ik ben miss
                            miss baksel ?
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co

Oh my f*cking God...

Miljaar, the new king has arrived !! (?)

Als het met de verkoop van deze BMW loopt zoals bij de andere recente BMW's, dan zal de rest op de markt een férme pandoering krijgen.

Hoezo, "ziet er goedkoop uit" ?

Comment

• echt ZALIG
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Maar ik blijf 100% overtuigd dat er geen 2.5d in de X5 komt
                                  Hmm, ondertussen begin ik toch ook te twijfelen daaraan. Okay, de échte 2.5d met 177 pk, neen, dat denk ik ook niet.

Echter, Mercedes-Benz heeft z'n ML 280 CDI met teruggetunede 3-liter, Audi zou (zo lees ik hier) toch een Q7 brengen met 2.7TDI, de Range Sport is er met diesel enkel met 2.7d V6 op dit moment ... daar zou een BMW X5 2.5d erg goed bij passen, althans, toch de motor en het vermogen (mind you : die zou al sneller zijn dan de eerste X5 3.0d).

Anderzijds : BMW zit nog met de X3, en deze X5 wordt hoger gepositioneerd dan de vorige ... dus ik vraag me af of BMW inderdaad niet de mensen die 'n minder dure SUV willen, naar de X3 zal begeleiden.

Maar ik geloof ook dat 'ie er wel komt. 't Is niet omdat je geen sprintbom-X5 wil dat je tevreden bent met een X3... en die X5 met makkere diesel zal toch de instapprijs heus wat kunnen drukken (en dat zal nodig zijn, vermoed ik).

't Zal nog niet voor sebiet zijn, maar ik geloof er wel in.

Comment

• Mo vint toch, wekne zaligen bak!

Comment

• Echt niet te doen.

De BMW lovers hier zijn er meteen complééét wild van, de gekende schare trouwe Mercedes-fans zijn op dit moment "nog niet zo overtuigd", zo zeggen ze.

Ik vermoed dat véél mensen die X5 uitermate graag zullen zien, en dat deze auto een killer wordt... die gaat (gesteld dat de prijzen niet al te gek zijn) potten breken in de sportieve SUV-markt.

Comment

• De bovenstaande interieurcombinatie is super !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Echt niet te doen.

De BMW lovers hier zijn er meteen complééét wild van, de gekende schare trouwe Mercedes-fans zijn op dit moment "nog niet zo overtuigd", zo zeggen ze.

Ik vermoed dat véél mensen die X5 uitermate graag zullen zien, en dat deze auto een killer wordt... die gaat (gesteld dat de prijzen niet al te gek zijn) potten breken in de sportieve SUV-markt.
                                          Bij mij hebben BMW's gewoon een gewenningsperiode nodig de laatste tijd

De vorige X5 had dat, evenals de 1,3,5,7
                                          De 6 vond ik meteen geweldig, maar nu maar magertjes meer, en de X3 heeft me nooit gelegen, mickey-mouse auto zijnde

Comment

Working...
                                          X