Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben er wel weg van

Maar eerst toch eens mee rijden om te zien of hij z'n keigoede voorganger kan opvolgen. Zoals reeds gezegd, wat mij bijblijft is de fel gegroeide bagageruimte

Alleen spijtig van die pook, ook in de ML en S ben ik er niet echt wild van. Liever iets dat je voelbaar in P of D kan zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Echt niet te doen.

De BMW lovers hier zijn er meteen complééét wild van, de gekende schare trouwe Mercedes-fans zijn op dit moment "nog niet zo overtuigd", zo zeggen ze.

Ik vermoed dat véél mensen die X5 uitermate graag zullen zien, en dat deze auto een killer wordt... die gaat (gesteld dat de prijzen niet al te gek zijn) potten breken in de sportieve SUV-markt.
      Ik denk toch dat hij wel wat gaat opslagen. Ik denk dat met deze X5 de concurrentie het benauwd gaat krijgen...

Comment

• hoe kan je hier nu niet meteen wild van worden, dit is gewoon het geilste wat bmw (M gmbh niet meegerekend) op de markt heeft gegooid

Comment

• Ik ben er quasi zeker van dat 'ie serieus duurder zal worden. Een prijsniveau als de '7, zoals bmwmb opperde, lijkt mij wat overdreven, maar 't zou me niet verwonderen mocht een basis X5 3.0d dik 5.000 EUR duurder worden dan de huidige...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
            hoe kan je hier nu niet meteen wild van worden, dit is gewoon het geilste wat bmw (M gmbh niet meegerekend) op de markt heeft gegooid

Sorry, maar hier lijkt het in het eerste gezicht op dat hij oorspronkelijk ontworpen was mét koffer, en dat ze toen bedachten dat dat toch niet past op zo een wagen, en het dus gewoon weggegomd hebben.

Comment

Ik ben er quasi zeker van dat 'ie serieus duurder zal worden. Een prijsniveau als de '7, zoals bmwmb opperde, lijkt mij wat overdreven, maar 't zou me niet verwonderen mocht een basis X5 3.0d dik 5.000 EUR duurder worden dan de huidige...
              Hmmm, dan zulde een standaard X5 hebben. Hopelijk zijn mijn ouders er ook zodanig wild van dat ze er het prijsverschil met plezier bijnemen binnen 4 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

Sorry, maar hier lijkt het in het eerste gezicht op dat hij oorspronkelijk ontworpen was mét koffer, en dat ze toen bedachten dat dat toch niet past op zo een wagen, en het dus gewoon weggegomd hebben.
                Sorry, maar dat is echt ver gezocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                  Sorry, maar dat is echt ver gezocht...
                  Daar zit gewoon een plooi in die mij stoort.

Comment

• ik koop 'm toch tweedehands en aangezien dat ding zo massaal gaat aanslaan gaan er binnen 2-3 jaar massaaaaaaaaaal veel op i'net te koop staan

Comment

• Is die koffer nu in 3 delen te openen ?

Comment

Bij mij hebben BMW's gewoon een gewenningsperiode nodig de laatste tijd
                        Bij mij ook doorgaans, en wat je daarna schrijf, over de '6 die je eerst lag maar nu niet meer : ik heb dat ook. Auto's die je gaandeweg leert appreciëren, blijven precies langer bij. De '6 vond ik metéén wow, nu is 't maar zozo meer. Eigenlijk een beetje hetzelfde met de '7 : fan van het eerste uur in tegenstelling tot velen, maar sinds de facelift er kwam en velen 'm nu beter vinden, vind ik 'm maar zozo meer. Bij Mercedes-Benz heb ik ook zo'n voorbeeld : de CLS. Net zoals quasi iedereen fan van het eerste uur ... maar inmiddels ben ik 'm bijna beugezien (en 't is niet omdat 'ie op iedere straathoek te zien is).

Hopelijk zet die trend zich niet verder met deze X5 ... ik was vanaf de derde blik op de foto's overtuigd, en 'k hoop 'm nog járen knap te vinden.

*zet de klasse "SUV" enkele plaatsjes hoger op z'n wishlist*

Comment

Echt niet te doen.

De BMW lovers hier zijn er meteen complééét wild van, de gekende schare trouwe Mercedes-fans zijn op dit moment "nog niet zo overtuigd", zo zeggen ze.

Ik vermoed dat véél mensen die X5 uitermate graag zullen zien, en dat deze auto een killer wordt... die gaat (gesteld dat de prijzen niet al te gek zijn) potten breken in de sportieve SUV-markt.
                          spijtig genoeg. want nu ga je ze weer evenveel zien als pakweg een zilveren peugeot 307...
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Bij mij ook doorgaans, en wat je daarna schrijf, over de '6 die je eerst lag maar nu niet meer : ik heb dat ook. Auto's die je gaandeweg leert appreciëren, blijven precies langer bij. De '6 vond ik metéén wow, nu is 't maar zozo meer. Eigenlijk een beetje hetzelfde met de '7 : fan van het eerste uur in tegenstelling tot velen, maar sinds de facelift er kwam en velen 'm nu beter vinden, vind ik 'm maar zozo meer. Bij Mercedes-Benz heb ik ook zo'n voorbeeld : de CLS. Net zoals quasi iedereen fan van het eerste uur ... maar inmiddels ben ik 'm bijna beugezien (en 't is niet omdat 'ie op iedere straathoek te zien is).

Hopelijk zet die trend zich niet verder met deze X5 ... ik was vanaf de derde blik op de foto's overtuigd, en 'k hoop 'm nog járen knap te vinden.

Bij mij is het zelfs zo erg dat ik de CLS nog steeds niet knap vind

De 3 coupe doet me nu ook nog niets, maar ik wacht tot de M3 er is

Comment

Vind 't ook héél erg vergezocht, hoor, ik volg Maxime.

Jongens toch, kijk 'es goed : da's één van de meest evenwichtige, krachtige, elegante én potente SUV-kontjes die we óóit hebben gezien !

*rent een beetje gillend de kamer door*

Wanneer is 't weer EuroMillions ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                spijtig genoeg. want nu ga je ze weer evenveel zien als pakweg een zilveren peugeot 307...
                                Volledig waar. Alhoewel, 'ie kost wel 3 keer zoveel als een Peugeot 307 ... Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Anderzijds : als ik Knokke rondloop b.v., ben ik die Porsches ooit nooit beugezien, hoor.

Comment

Ik heb dat ook wel eens. Of ik kan een wagen een half jaar super kanp vinden dan een jaartje zozo en dan weer prachtig vinden. Raar eigenlijk...

Comment

Volledig waar. Alhoewel, 'ie kost wel 3 keer zoveel als een Peugeot 307 ... Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Anderzijds : als ik Knokke rondloop b.v., ben ik die Porsches ooit nooit beugezien, hoor.
                                    Knokke... daar zeg je 't... daar ga je ze vooral zien.
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Vind 't ook héél erg vergezocht, hoor, ik volg Maxime.

Jongens toch, kijk 'es goed : da's één van de meest evenwichtige, krachtige, elegante én potente SUV-kontjes die we óóit hebben gezien !

*rent een beetje gillend de kamer door*

Wanneer is 't weer EuroMillions ?

Timesharing?

ik krijg 'm op dagen waar een 'a' in voorkomt, jij de rest?

Comment

• Yep, maar mijn regel dat ik 'm krijg tijdens alle dagen van de maanden waar een "i" en/of "r" in de naam voorkomt, heeft voorrang.

Comment

Yep, maar mijn regel dat ik 'm krijg tijdens alle dagen van de maanden waar een "i" en/of "r" in de naam voorkomt, heeft voorrang.

deal, we zijn augustus, dokken maat

Comment

Working...
                                          X