Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GSM voor BMW X5

Iemand enig idee welke GSM van Sony Ericson of NOKIA compatibel is met de BLUETOOTH toepassingen van BMW. . Zou willen gaan voor een Nokia toestel. BMW zelf raadt de nokia 6300 aan, maar dat toestel is dan weer bijna 3 jaar oud. Op GSM gebied bijna een prehistoricch ding. Enige suggestie ?

Comment

• iphone = 100% compatiebel

Comment

• Blackberry is 100% compatibel.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel toestellen zijn die niet compatibel gaan zijn.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
          Iemand enig idee welke GSM van Sony Ericson of NOKIA compatibel is met de BLUETOOTH toepassingen van BMW. . Zou willen gaan voor een Nokia toestel. BMW zelf raadt de nokia 6300 aan, maar dat toestel is dan weer bijna 3 jaar oud. Op GSM gebied bijna een prehistoricch ding. Enige suggestie ?
          Thx iedereen. Heb uiteindelijk de nokia E71 gekocht en het ding werkt perfect ...

Comment

• X5 "10 Jahre Edition"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              X5 "10 Jahre Edition"
              knappe foto

Comment

• Lang leve google...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Damn, ferm!!
                  Wat moet dat spel kosten?? Velgen ben ik niet zeker van, moet ik in het echt eerst zien, maar die kleurencombo
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• 't Is één pack, te nemen of te laten. Andere velgen of kleuren zijn niet beschikbaar.

Prijs staat gewoon in de (Duitse) prijslijst, te downloaden op bmw.de.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Zeer ruig...

M-Sportpakket en 21" velgen (weet niet meer welke styling...)

mijn broer heeft vandaag een nieuwe bestelling geplaats. Een X5 net zoals op deze foto... levering december

Comment

• En wat gebeurt er dan met zijn M3 ?

Comment

• die blijft....

Comment

• Op een concurrende autosite uit Nederland las ik net dat de X5 evenals de X6 heel binnenkort met de 40d die ook in de 740d zit zal morden uitgerust.

--> 306 pk en +600+ Nm en als toetje op de taart een CO² onder de 200g en een verbruik van 7,4 l als ik me goed herinner.

Ik heb behalve enkele zoekresultaten via google deze cijfers nog niet bevestigd gezien, maar van BMW zelk kreeg ik wel een mailtje terug dat hij ze dit officieel bevestigd krijgen begin februari.
                            Ik had een oogje op de 35d ... maar een 40d lijkt me ineens véél interessanter (<200g CO² )
                            Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                              Op een concurrende autosite uit Nederland las ik net dat de X5 evenals de X6 heel binnenkort met de 40d die ook in de 740d zit zal morden uitgerust.

--> 306 pk en +600+ Nm en als toetje op de taart een CO² onder de 200g en een verbruik van 7,4 l als ik me goed herinner.

Ik heb behalve enkele zoekresultaten via google deze cijfers nog niet bevestigd gezien, maar van BMW zelk kreeg ik wel een mailtje terug dat hij ze dit officieel bevestigd krijgen begin februari.
                              Ik had een oogje op de 35d ... maar een 40d lijkt me ineens véél interessanter (<200g CO² )
                              Ik denk dat deze updates samen met de facelift zullen komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                Ik denk dat deze updates samen met de facelift zullen komen.
                                Het blijft wel verassend stil dan rond die FL ... geen spyshots of ander nieuws terwijl de X5 met deze motor ten laatste in maart officieel wordt voorgesteld .... maar goed, ik ben benieuwd ! Ik wacht vol spanning nog een maand of 2 af
                                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Mss toch wel ja wat betreft de facelift .. even het topic hierover even nog eens bekenen en die is idd begin 2010 ook gepland.
                                  Ik weet wat de 40d betreft er ook nog bij te vertellen dat deze gekoppeld zal zijn aan een 8-traps automaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                    X5 van hierboven is zalig...
                                    Enkel nog getinte ruiten en het zou mijn perfecte configuratie zijn.
                                    Die heeft toch getinte ruiten?

Comment

• En ..... Eind 2011 gooien ze er nog een tri-turbo versie uit van het 3.0d blok ... de 45d met +350 pk en 700 Nm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                                        En ..... Eind 2011 gooien ze er nog een tri-turbo versie uit van het 3.0d blok ... de 45d met +350 pk en 700 Nm.

Comment

• Another day, another rumor in the BMW world. The long time rumored tri-turbo engine will make its debut at the Frankfurt Auto Show in 2011, and will power two new X5 and X6 models, in the addition to the xDrive40d announced yesterday.
                                          The BMW X5 xDrive45d and X6 xDrive45d are to be considered Performance Diesel vehicles with the engine outputting 354 horsepower.
                                          This new engine will carry the EfficientDynamics badge by incorporating technologies like Start-Stop system and Brake Energy Regeneration (KERS). It will be geared towards the European market in need for a top X5 model.

BMW X5 Performance Diesel has less pronounced wheel arches that the ones seen on the new BMW X5 M. The wheels give the car very sporting and powerful appearance. The aerodynamic performance package follows the design of the X5 M, but the central intake is smaller with the intakes for the brakes less open mouthed and a colored bar across.
                                          Same source, someone close to BMW, speaks of subtle spoilers for air flow at the leading edge of the bumper. The rear of the car features two larger and more exposed performance exhaust pipes which will be incorporated in the upcoming facelift of the X5.
                                          The tri-turbo engine will be first available in the X5 models and the X6 at a later date. BMW plans to introduce the engine within key models such as the next 5 Series , 7 Series and eventually the additional 5er and 6er variants.
                                          With a year to go and not many information coming out of the Munich gates, we’ll have to treat this one as a rumor for now.

Bron: http://www.bmwblog.com/2010/01/13/ru...45d-next-year/
                                          Dit gerucht ging in april 2009 al de ronde en werd nu recent terug nieuw leven ingeblazen ... ben wel benieuwd eerlijk gezegd ... de 40d zou rond de 180g CO² hangen in de X5. De 45d zou daar een verbeterde Ed en start stop aan toevoegen. Dit wordt een fiscaal interessant bakske

Comment

Working...
                                          X