Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Havo,

Ik las op x5world dat je nu ondertussen je non-run-flat banden hebt liggen...

Wat zegt het verschil? Wat doe je nu voor een flattie? Hoeveel KM heb je op de run-flats gezet?

Ik zit nu aan een goeie 10.000 en ze zien er nog vers uit...
    klopt
    hij rijdt een stuk zachter als ervoor. Minker 'klopgeluiden' te horen als ik over naden en in putten rijdt. Echt bochtenwerk heb ik nog niet uitgeprobeerd, gewoon omdat de wegen er nog een beetje te vettig bij liggen. Ik heb een reservewiel zitten, dus voor een flat moet dat maar de oplossing zijn. Ik heb 32404 (exact) km gedaan met de runflats.
    Prijs was 1450 euro geplaatst voor de 4.

Comment

• Iemand ervaring met raar gedrag van de airco in zijn X5 (alhoewel ook geldig in E60/61 vermoed ik) ? Het valt mij de laatste tijd op dat de lucht die uit de onderste kanalen komt (dus aan de voeten) redelijk koud is, ttz lauw. Toch bijlange zo warm niet als wat er uit de centrale unit komt en vlak tegen de voorruit. Ook aan de monden bovenaan op de hoeken van het dash, is de lucht zeer warm. Ik heb al zitten spelen met de klimaat settings via de idrive, maar dat maakt amper verschil. Ik kan hiermee wel de intensiteit regelen van de luchtstroom, maar het blijft koud aan de voeten.

Any ideas ?

(ik ga straks nog eens zien of dit ook zo het geval is als ik de airco uitschakel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
        klopt
        Ik heb 32404 (exact) km gedaan met de runflats.
        Prijs was 1450 euro geplaatst voor de 4.
        2x zowel voor het kleine aantal km als voor de hoge prijs van de banden.

Je bent 5 cent de km kwijt alleen al aan de banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          2x zowel voor het kleine aantal km als voor de hoge prijs van de banden.

Je bent 5 cent de km kwijt alleen al aan de banden.
          idd, duur grap, en dan heb ik nog een zeer scherpe prijs gekregen ook.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
              Niet mooi! Velgen zijn lelijk en chroom rond de ramen bast niet met de rest van de wagen.

Comment

• Velgen zijn de knapste van BMW zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Velgen zijn de knapste van BMW zelfs.
                  Totally disagree.

Velgen zien er echt cheap uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Velgen zijn de knapste van BMW zelfs.
                    ²nd briljante velgen!
                    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                      ²nd briljante velgen!
                      wij hebben echt tegenovergestelde smaak (maar ik duidelijk het meest )

Deze velgen zijn echt van 'kijk-ik-heb-een-bmw-en-ik-wil-dat-je-naar-mij-kijkt"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        wij hebben echt tegenovergestelde smaak (maar ik duidelijk het meest )

Deze velgen zijn echt van 'kijk-ik-heb-een-bmw-en-ik-wil-dat-je-naar-mij-kijkt"

Ik heb tenminste sportzetels!
                        Vind het echt vette velgen, feit is inderdaad wel dat het 'kijk ik heb een b...' velgen zijn... Desondanks vind ik ze knap omdat ze zo simpel zijn maar toch zo geniaal
                        -

Comment

Ik heb tenminste sportzetels!
                          Vind het echt vette velgen, feit is inderdaad wel dat het 'kijk ik heb een b...' velgen zijn... Desondanks vind ik ze knap omdat ze zo simpel zijn maar toch zo geniaal
                          Ik heb tenminste een 120d!

Comment

Ik heb tenminste een 120d!
                            Die 118d is verkocht voor de 320d
                            -

Comment

Die 118d is verkocht voor de 320d
                              Ah da wistek ni!

Proficiat!

Ga je er ook M3 velgen onder steken?

Comment

Ah da wistek ni!

Proficiat!

Ga je er ook M3 velgen onder steken?
                                Om heel eerlijk te zijn heb ik daar inderdaad over getwijfeld.. maar laat ons zeggen dat het gezond verstand op tijd is gekomen..
                                -

Comment

Om heel eerlijk te zijn heb ik daar inderdaad over getwijfeld.. maar laat ons zeggen dat het gezond verstand op tijd is gekomen..
                                  Chance, want ik zie dat het een LSE is. Dat zou heel dom geweest zijn om daaronder M3 velgen te steken!

Comment

Chance, want ik zie dat het een LSE is. Dat zou heel dom geweest zijn om daaronder M3 velgen te steken!
                                    Inderdaad, was 1 v/d redenen =p
                                    -

Comment

• MIjn airco(electronica) blijkt dus defect te zijn. Mag hem maandag binnenbrengen. Hij was gisteren binnen geweest voor een nieuwe 'wikkelveer' in het stuur en hierbij moest een her-programmatie uitgevoerd worden. Daar is dus blijkbaar weer iets misgelopen ...

tis toch altijd iets hoor als er een nieuwe programmatie aan te pas kwam

Comment

• Al veel storingen gehad met de X5 Havo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                          Al veel storingen gehad met de X5 Havo ?

toch een paar keer ja. Vooral als ze een hercodering doen die niet gans het systeem beslaat, maar slechts een gedeelte ervan. Als ze daarna gans de wagen opnieuw coderen, heb ik geen problemen meer. Helaas duurt dat vaak een ganse dag of nacht, dus hebben ze daar niet altijd zin in (want dan staat die auto in de weg vermoed ik)

De airco is dus nu ei zo na 'dood'. Blaast enkel warme lucht tegen het raam vooraan, de rest lijkt 'blocked'.

Comment

Working...
                                          X